خوراکی که مردان را جذاب تر می کند

[ad_1]

تحقیقات نشان می دهد که خوردن سیر باعث جذابیت مردان می شود.

از نظر دیدگاه علم زنان می توانم توضیح دهم که زنان بیشتر جذب مردان قوی و سالم می شوند و باعث افزایش سلامت و تقویت سیستم ایمنی شده و جذابیت مردان را نزد بالا میبرد.

همه ما از خواص و فواید سیر باخبریم و میدانیم که با خوردن این گیاه بدبو می توانم سالم زندگی کنیم. علاوه بر این، خوردن سیر سیستم ایمنی بدن را موثرتر و قوی تر می کند.

درکنار این فواید می‌توان جذابیت مردان را نیز اضافه کرد. یک مطالعه نشان داد، زنانی که بوی بدن مردان سیر خورده را استشمام کردند به نظرشان این مردان از جذابیت بیشتر نسبت به آنهایی سیر نخورده بودند، آمدند.

تحقیقات نشان می دهد که اگر مردان سیر زیادی بخورند، باعث می شود که بدنشان را ذبح کند. به گفته مصرف روزانه چهار حبه سیر برای رسیدن به این هدف لاست.

در این پژوهش، مردان به دسته های سیر نخورده، دو حبه سیر خورده و چهار حبه سیر خورده تقسیم بندی شدند. بوی زنان بدن این مردان را به طور خاص استشمام کردند و را از نظر ذاتی، دلپذیری و مردانگی مورد ارزیابی قرار دادند.

جالب است که در این تحقیقات زنان بوی دهان مردان شرکت کننده را استشمدڱ.ندڱ.ندڱ. در صورتی که این کار را انجام دهد ممکن است رتبه بندی ذکر شده و مردانگی شرکت کنندگان تا حدودی تغییر کند. قابل ذکر است که شیر، بوی بد دهان از خوردن سیر را از بین میبرد بنابراین جای نگرانی نیست، همچنان مردان می توانند با خوردن سیر بر جذابیت خود بیافزایند.

در اینجا این سوال زنان بدن مطرا می شود که چرا بوی مردان با خوردن سیر برای ذابیت می آورد؟

پروفسور کریگ رابرتز (کریگ رابرتز) در پاسخ به این سوال توضیح داد: نتایج تحقیقات ما می‌دهد مصرف سیری که نتایج مثبتی بر جذابیت ناشی از نشان دادن بوی بدن دارد، ممکن است تاثیری بر این ماده غذایی بر سلامت بدن داشته باشد.

در واقع سیر باعث سلامت بدن مردان شده و بر اساس تحقیقات پیشین، جنس ماده گونه های مختلف جانوری، بیشتر جذب نرهای قوی و سالم می شوند بنابراین زنان جذب مردانی که سیر می خوردند می شوند چرا که بوی بدن آنها از بدنشان خبر می دهد.

از دیدگاه دیدگاهی می توانم گفت، ککل گیری انتخابات بو بدن مرتبط با رژیم غذایی رژیم غذایی احتمالا با استفاده از انتخاب ککل گرفته شده است.

از مزایای سلامتی مصرف سیر میتوان به آنتی اکسیدانی، محرک ایمنی، پروتئینی، باکتری کک و ضد سرطان اشاره کرد؛ بنابراین با توجه به فواید ذکر شده، این احتمال وجود دارد که تصمیمات بویایی انسان با انتخاب جنسی ککل گرفته شده باشد.

منبع: تجارت‌نیوز

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما