ده غیرقابل انکار جزئیات درباره ساخت افزونه وردپرس

درصورت مثبت بودن چه آموزشی رو پیشنهاد میکنید؟ به این دلیل است که اگر تعداد زیادی پلاگین های فعال شده داشته باشید، به علت بالا بودن تعداد کد ها، نصب وردپرس شما ممکن است بسیار آهسته باشد. نرم افزار netbeans رو نصب کردم با فارسی نویسی مشکل داره . اما توضیحی در رابطه با دریافت فیلم ندادید چون من وقتی type اون رو به ویدئو تغییر میدم کلا فرمت خروجی عوض میشه و به جای چند تا تگ html فقط نام فایل رو اونم بدون پسوند برمیگردونه. باسلام و احترام تو فصل پنجم این آموزش مبحث متاباکس ها نحوه استفاده از thickbox و media upload برای دریافت عکس رو توضیح دادید. اگر از یک محیط محلی برای ساخت افزونه وردپرسی خود استفاده کرده اید، فقط باید روی پوشه کلیک راست کرده و فشرده سازی را انتخاب کنید. خوشبختانه وردپرس تمهیدات لازم جهت ترجمه و چند زبانه سازی پلاگین ها را فراهم کرده است و با رعایت نکات لازم در فرآیند توسعه پلاگین می توان آنها را چند زبانه ساخت. یکی از ویژگی های سیستم مدیریت محتوای وردپرس این است که تقریباً کلیه کارها را می توان در ادیتور آن انجام داد اما طراحی جدول جزو مواردی محسوب می شود که انجام آن با ویرایشگر پیش فرض وردپرس پیچیده و سخت می باشد.

آقای مودی آموزش طراحی قالب وردپرس هم دارن؟ سلام میخواستم این آموزش پلاگین نویسی رو بخرم و دوتا سوال دارم؟ و لطفا جواب سوال من رو هم بدید . شاید تا به حال از خود سوال کرده باشید چرا امنیت وردپرس مهم است؟ امیدوارم در آینده بخشی آموزشی به این مقوله اختصاص داده بشه و به مجموعه اضافه بشه هرچند آموزشهای این مجموعه قدیمی هستند و بعید می دونم توجهی در تکمیل مجموعه داشته باشید. مثلا میتونم به این api متصل بشم و داده هاش رو بخونم و در افزونه ام ازش استفاده کنم؟ اما در حالت های پیشرفته با دسترسی های بالاتر راه های مختلفی هست مثلا جابجایی همه assets ها در جای مجزا و استفاده از rewrite برای مسیردهی و هش کردن عنوان فایل و یا اگه جایگزینی پیشوند کلاس ها در کد خروجی و فایل های استایل و اسکریپت و،یا فیلتر کردن ادرس های افزونه و قالب و … با سلام آقا مودی اگر ما در سایتمان افزونه هایی نصب کرده باشیم و در سایت هایی که اطلاعات سایت های وردپرسی را نمایش می دهند نخواهیم اطلاعات سایتمان را نمایش دهند مثلا نمایش میدهد که سایت از چه تم و افزونه ای استفاده کرده باید چیکار کنیم؟

این برنامه نصب نسخه محلی وردپرس را بر روی کامپیوتر شما آسان می کند. پشتیبانی میکند و برای شروعی آسان و سریع به صورت آنلاین گزینه خوبی محسوب میشود. آموزش آنلاین با رسانه آموزشی لیموناد – آموزش پلاگین نویسی وردپرس به صورت کاربردی، مفید و کاملا پروژه محور. جهت سفارش افزونه اختصاصی وردپرس ،شرح درخواست خود را برای شماره ۰۹۱۳۳۲۳۹۵۸۴ واتس آپ نموده و تیم ما ، پس از مطالعه و بررسی لازم زمان انجام و هممچنین هزینه کارشناسی را به سفارش دهنده اطلاع خواهیم داد.تمامی پلاگین های اختصاصی دارای پشتیبانی و خدمات پس از فزوش می باشد. در این بخش مثل همه دوره ها یک سری از مباحث که فقط بخشی از اونها هست رو می تونید در این بخش مطالعه کنید. این قالب برای سال 2013 است اما همچنان پس از طی 7 سال بروز رسانی می شود و بیش از 33000 بار فقط در سایت اصلی به فروش رفته است و امتیاز 4.66 از 5 را به خود اختصاص داده است.

سلام وقت بخیر آیا در این دوره راجع به اتصال به api آموزش داده شده؟ ممکنه بفرمایید تو کدوم فصل این مورد آموزش داده شده؟ تو این دوره همچین چیزی هست که آموزش داده باشین و به درد بخوره؟ نکته: این درخواست و دریافت لینک برای هر آموزش یک بار قابل انجام است ، در صورت درخواست مجدد باید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید که بعد از تایید توسط همکاران بخش پشتیبانی برای شما ارسال شود. در صورتی که ایمیل در inbox دریافت نشد، پوشه spam را چک کنید و ایمیل را به inbox خود منتقل کنید که ایمیل های بعدی دانشجویار را در inbox دریافت کنید.

مشکل من در رابطه به سرعت لود پایین وردپرس در لوکال هست که با هر دو نرم افزار wampserver و zampهم تست کردم باز مشکل داره ویندوزم هم ویندوز ۸.۱ هست. این طرح با نرم افزار Adobe After Effects آماده شده. براي بيان تفاوت اين دو با همديگر اول از همه، براي قالب اختصاصي بايد هزينه بيشتري نسبت به قالب آماده پرداخت کنيد. برنامه نویسی یک وبسایت راه اندازی کنند، کار با سیستم وردپرس را یاد بگیرند و در cmsهای آماده و رایگان متفاوتی وجود دارند مثل جوملا، وردپرس و دروپال. اگر شما سایتی را توسط وردپرس راه اندازی کرده اید و به دنبال امکان یا امکانات خاصی برای سایت خود می باشید, می توانید امکانات مورد نظر خود را برای تیم طراح وردپرس ارسال کنید تا امکانات دلخواه و درخواستی شما توسط تیم طراح وردپرس طراحی و برنامه نویسی شده و به صورت پلاگین در اختیار شما قرار گیرد.

همچنین تمامی افزونههای اختصاصی طراحی شده دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش میباشند. این اسلایدر که ساختار نسبتا سادهای دارد، دارای کلیدهای اسلاید بعدی و قبلی بوده و تنها با تمهای زیر مجموعه Genesis کار میکند. با هر افزونه سازنده صفحه WordPress بسیار عالی عمل می کند و دارای گزینه های انعطاف پذیر است. محتویات این صفحه را به صورت زیر وارد میکنیم و در ادامه در مورد تک تک این قسمت ها توضیح میدهم. نتوصیه میکنیم برای ساخت وبسایت، دامنه و فضای هاست را از یک شرکت معتبر و قدرتمند خریداری کنید که در آینده دچار مشکل نشوید. واینکه برای یادگیری کدنویسی اچ تی ام ال از کجا باید شروع کرد؟ ببخشید این اول فیلم که شروع میشه بعد از تیزر دانشجویار یک طرح عالی وردپرس میاد نوشته میشه اون رو باچی ساختید؟ من میخوام با وردپرس یه سایت فیلم بزنم و علاوه بر نوشته بخش فیلم ها جدا ثبت بشه و دسته بندی های مختلف مثل ژانر فیلم، کارگردان و کیفیت رو هم برای هر فیلم ثبت کنم طوری که قابل فیلتر کردن بر اساس این موارد باشه.

یا برای همین افزونه نویسی باید پی اچ پی بلد باشم یا نه ؟ میتونم این چکیج رو بخرم یا اول باید برم سراغ پی اچ پی ؟ یعنی کلا توی دوره افزونه نویسی برای وردپرس من به پی اچ پی نیاز ندارم ؟ من الان با وردپرس کار میکنم ولی پی اچ پی یک کلمه هم بلد نیستم . شما قادر هستید بدون نیاز به دانش کدنویسی و تنها با کشیدن و رها کردن المان ها، بهترین و جذاب ترین صفحات را برای خود طراحی کنید.

وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار میداد و با پیشرفت بهصورت یک CMS یا نرمافزار کدباز برای مدیریت محتوای سایتها معرفی شد. قالب TheGem به صورت ریسپانسیو و کاملا بهینه برای گجت های مختلف طراحی شده است و به خوبی با افزونه های فروشگاهی مانند ووکامرس سازگار است. ادیتور وردپرس از قدرت زیادی برای بهینه سازی متن برخوردار است اما باید گفت در عین حال یکی از نقاط ضعف آن نداشتن امکانات مناسب برای طراحی جداول زیبا می باشد. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ خواهش میکنم .خوشحالیم که مفید واقع شده…

سلام خوشحالم که مفید بوده. سلام میخواستم بدونم دیدن این دوره میتونیم هر افزونه ای رو خودمون فارسی کنیم؟ اگه بخوایم پلاگین یا قالب ساخته شده رو روی هاست خودمون میزبانی کنیم و بروز رسانی کنیم راهنمایی بفرمایید . به همین دلیل مدیران سایت ها دنبال راهی برای سفارش افزونه وردپرس هستن که دنبال یک گروه پلاگین نویس وردپرس میگردن. موضوع امنیت یکی از پر اهمیت ترین موضوعات برای هر مدیر وبسایت است، در هر هفته گوگل بیش از 20000 وبسایت را به دلیل وجود بدافزار و 50000 وب سایت را به دلیل فیشینگ در لیست سیاه خود قرار می دهد! خوشبختانه، این مرحله معمولا ساده ترین است. تشخیص نام کاربری شما حتی اگر آن را تغییر دهید برای هکرها بسیار ساده است، یکی از کارهای حرفه ای که می توانید انجام دهید ساخت یک حساب کاربری جدید با دسترسی نویسنده یا ویرایشگر می باشد و شما باید از طریق آن حساب مطالب خود را منتشر کنید. نصب و استفاده از این افزونه بسیار ساده می باشد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما