زهره فکور صبور درگذشت

[ad_1]

زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون، درگذشت.

به گزارش فرارو به نقل از ایسنا، هنوز علت دقیق مرگ این بازیگر مشخص نیست، اما بنا بر گفته‌ها اطلاعات کاملاً آگاهانه این بازیگر ساعت هشت شب به بیمارستان منتقل شده است، اما پزشکان موفق به نجات وی نشده‌اند.

از جمله نقش‌آفرینی‌های او می‌توانم در سریال «روزگار دوهنی» رش بازی کنم.

باشگاه خبرنگاران رسانه وابسته به صدا و سیما: هنوز خبر دقیقی درباره علت مرگ زهره فکور صبور منتشر نشده اما برخی از منابع علت فوت او را مصرف بیش از حد از حد قرص با هدف خودککی عنوان کرده اند.

زهره فکور صبور

زندگی خصوصی و هنری زهره فکور صبور به روایت خودش

زهرهفکورصبور متولد 1/1/1357، پدرم کرمانشاهی و مادرم هم سمنانی هستند، اما خودم در تهران متولد شدم.

من در یک خانواده 7 نفر زندگی میکنم، 3 خواهر و 1 برادر دارم و من خودم فرزند آخر خانواده هستم و با برادرم به علت اختلاف سنی کمی که حدود 1 سال دارم رابطه بسیار نزدیک و صمیمی دارم.

حقیقت این است که در تمام طول زندگیم به تنها چیزی که فکر نمیکردم بازیگر شد، سال 1375 که دیپلم گرفتم یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایش را در دست داشت و به دنبال بازیگر نقش یک گل بود. ، به من پیشنهاد داد و من پذیرفتم. از این تئاتر هم، با گروهی از دانشجویان تئاتر در نمایشنامه حملت نقشی ایفا کردم، بعد از این قضیه بازیگری برای من جدی تر شد، در حین تئاتر حملت دوستانم پیشنهاد دادند که گروهی برای تهیه دو فیلم به دنبال بازیگر هستند و من رفتم و فرم می دهند. پر کردم و از آنجا بود که در فیلم باغ کوچک بیبیگل و همزمان با آن در فیلم روگگار جوانی به کارگردانی آقای شاپورقریب بازی کنم. وقتی این کارها تمام شد به کلاس بازیگری آقای سمندریان رفتم و آنجا رفتم و آنجا دوره دیدم و به این ککل به این عرصه راه پیدا کردم.

«اگر بچه داشتم، قطعا نمی‌گذاشتم بازیگر».

زمان بازیگر شدن من تنها کسی که با این مخالفت کرد برادرم بود و با توجه به اینکه من حدود 1 سال داشتم که پدرم فوت کرد، حرف برادرم نه تنها برای من برای تمام اعضای خانوادهام مورد قبول بود، اما بعد از آن پشتکار مرا. دید و سر ضبط کارهای من پیدا می‌کرد کم کم این موضوع را پذیرفت.

در ابتدای کار و زمانی که سن و سال کمتر است، هر بازیگری دوست دارد همه نقش ها را تجربه کند، اما بعد از مدتی تمام نقش هایی که پیشنهاد همه یکسان هستند و من این مشکل را دوست ندارم. من بعد از دلنوازان که نقش یک نابینا را داشتم و متفاوت با نقشهایی بود که قبلا بازی کردم، دوست دارم بازیهایم متفاوت باشد و نقشی را کار کنم که برای نزدیک به آن کمی تحقیق کنم. البته اگر هم بخواهی منتظر نقش خاص بمانی هم خوب تبعاتی دارد که اولا باید تعداد زیادی بیکار باشی و بالاره باشی و بالاخره بعد از زندگی مالی هم هست.

زهره فکور صبور

وقتی آدم زیاد کار نمی کند فراموش می شود و حتی این موضوع در بعد کاری هم تاثیرگذار است; اگر فیلمنامه خوبی باشد که در آن نقشی بسیار مناسب با نوع بازی من هم در آن وجود داشته باشد، زمانی که من کار نمی کنم از یاد کارگردان ها هم میروم و این به ضرر من است و هر کسی که این رویه را انتخاب کرده است و برای همین است. که به تاگگی خیلی روی خاص بودن نقش تمرککنم و نمایشنامه ها را راحتر انتخاب می کنم.

اگر از نظر خودم جواب دهم از برخوردی که با مردم دارم، می توانم من را دوست دارم، اما من با چه تعداد آدم باید کار کنم که بگویم از نظر همه محبوب هستم، اما بگویم تا امروز با هر چه برخورد مناسبی داشته باشم. با من دارم و دوستم دارند.

من تا مدتی بعد از بازی در یک کاراکتر خیلی با آن نزدیک هستم و با آن هندی می کنم و در زندگی عادی من هم وارد می شود. حتی گاهی اوقات میافتد که با خودم میگویم مثلا کاش آن قسمت فیلم را به یک ککل دیگر بازی میکردم. اما به مرور از حال و هوای بازیهایم در میآیم.

خوشبختی در پول، ثروت و … اینها نیست و من با این سوال شما یاد جمله آقای مدیریت افتادم که میگفتند خوشبختی در دل آدم باید باشد و وقتی دلت خوش آدم خوشبختی هستی که واقعا هم درست است.

زهره فکور صبور درگذشت

زیاد خوشبخت نیستم!

تا حدودی، ولی نه خیلی خوشبخت هستم.

زمانی که من شروع به کار کردم مثلاً در سال 1379 چهره و استیل خیلی زیاد بود و بیشتر مهارت بازیگری داشت، ولی خیلی بیشتر به این موضوع می‌پردازم و می‌بینم که چهره و استیل خوبی دارند، اما وقتی وارد بطن بازی آنها می‌شوند. می‌شویم متوجه ضعف‌هایشان خواهی شد. به نظر من چهره و استیل بدنی برای بازیگر لازم است، اما نباید اصل بازیگری باشد که بیان کند، لحن خوب و مسائلی این چنین است که غافل شود. بنابراین حتما رژیمی هستید؟

شدیدا، من از بچگی زیاد ورزش میکردم و زمانی وارد بازیگری شدم، بخشی از زمان ورزش کردنم به کارم اختصاص یافت و این چنین چیزی از ورزش دور شدم و این مسئله هم چاقی و اضافه وزن را همراه دارد. من رژیمی که بگویم هیچی نمیخورم، اما خیلی رعایت می کنم و می کنم و می کنم هم که هست من از آدم گیاهخواری هستم و برای همه غذاهای آبپز و بخارپز دارم و فقط به خاطر رژیم، تغذیه این چنین نیست.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما