سرمایه گذاری ایلان ماسک در تجارت برق تگزاس عمومی شد

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا، رسما مجوز فروش برق در تگزاس را از طریق شرکتی به نام Tesla Energy Ventures دریافت کرد.

به همین دلیل، این شرکت جدیدترین مجموعه ای خواهد بود که وارد بازار انرژی تگزاس می شود. مدیرعامل تسلا در تابستان امسال مدارک لازم را برای دریافت مجوز در این زمینه ثبت کرد و این خبر اولین بار توسط ماهنامه تگزاس مورد توجه قرار گرفت. ایالت اکنون مجوز Ilan Mask را صادر کرده است.

کمیسیون خدمات عمومی تگزاس در گزارشی اعلام کرد که Tesla Energy Ventures مجوز ارائه خدمات الکتریکی به فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سراسر تگزاس را دریافت کرده است.

جزئیات کامل درباره جزئیات کامل شرکت جدید هنوز منتشر نشده است، اما به نظر می رسد هدف اصلی آن خدمت به مشتریان فعلی تسلا باشد. تسلا در حال حاضر محصولاتی مانند پنل های خورشیدی، باتری ها و خودروها را می فروشد که ترکیب آنها را می توان به عنوان یک نیروگاه مجازی مشاهده کرد.

تسلا در این زمینه تجربه دارد. این شرکت یک نیروگاه مجازی در ایالت استرالیای جنوبی راه اندازی کرده و نمونه اولیه این نیروگاه را در تابستان امسال در کالیفرنیا راه اندازی کرده است.

با راه اندازی نیروگاه مجازی کالیفرنیا، وود مکنزی گفت که کمتر از 5 درصد از 50000 مالک باتری پاوروال در این عملیات شرکت خواهند کرد و این تعداد تأثیر قابل توجهی بر شبکه کالیفرنیا نخواهد داشت.

در واقع، این مشترکین مصرف انرژی را در کوتاه مدت تغییر نخواهند داد، اما ایلان ماسک می گوید انرژی نقش مهمی برای تسلا در آینده ایفا خواهد کرد. او سال گذشته به سرمایه گذاران گفت که عرضه انرژی تسلا در بلندمدت تقریباً به اندازه تسلا خواهد بود و تجارت انرژی کلی بزرگتر از معاملات خودرو خواهد بود. این شرکت می تواند موقعیت منحصر به فردی را در تگزاس ایجاد کند.

تد کوری، مدیر مطالعات انرژی در مرکز تحقیقات خدمات عمومی دانشگاه فلوریدا، در زمان پرونده تسلا به UtilityDive گفت که تسلا می تواند هم به عنوان خریدار و هم فروشنده با دسترسی به حجم عظیمی از داده عمل کند و تنظیم کننده ها باید این کار را انجام دهند. بنابراین در اطراف دیدن عواقب و توجه.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما