سه توضیح چرا داشتن عالی پلاگین نویسی وردپرس نیست کافی

افزونه به معنای نرم افزار کوچکی است که به برنامه اصلی امکانات جانبی و مکمل رو اضافه می کند . قبلاً اشاره کردهایم که افزونهها به معنای واقعی کلمه به هسته وردپرس متصل میشوند. Slider by 10Web امکانات متنوعی دارد که از جمله آنها میتوان به حالت لایه لایه بودن هر اسلاید اشاره کرد و همچنین سیستم واترمارک خودکار، تمام صفحه و ابزارهای شخصی سازی پیشرفته نیز در آن گنجانده شده است. را فراهم میآورد. از جمله خدمات جذاب این مرورگر میتوان به میزبانی رایگان برنامه ها روی سرورهای خودش اشاره کرد. برای هر سایت Portfolio یا عکس محوری که با وردپرس ساخته شده است، داشتن یک اسلایدشو جذاب یا یک گالری عکس خیلی خوب، از واجبات محسوب میشود.

تخفیف همیشه جذاب و بینظیر است. پس تا به اینجا با ارائه دو مثال میخواهم به شما بگویم که همیشه قبل از ساخت و توسعه افزونه وردپرس به میزان وابستگی یا تداخل کدهای افزونه خود با دیگر افزونه های وردپرس و پوسته های وردپرس دقت کافی را داشته باشید. برخی از طراحان و توسعه دهندگان افزونه وردپرس به دلیل انتخاب نادرست ایده برای طراحی افزونه سبب میشن هم وقتشون رو از دست بدن و همچنین افزونه طراحی شده اونها هیچ طرفداری نداشته باشه. یکی از مهم ترین تکنیک و روش های تدریس در جهان آموختن کاربردی و اصولی هست که سبب میشه دانشجو خیلی راحت مباحث رو یاد بگیره. از آنجایی که وردپرس یک سیستم شناخته شده و محبوب در جهان است، ایجاد پلاگین هایی که کاربران مختلف با زبان های متفاوت بتوانند به راحتی با آنها کار کنند بسیار مهم است. از آنجایی که مدیریت محتوای وردپرس بر پایه زبان برنامه نویسی php نوشته شده است , طراحی قالب وردپرس اختصاصی کار های مربوط به ساخت افزونه و پلاگین نویسی وردپرس هم با زبان php نوشته می شود. از آنجایی که این افزونه بسیار ساده خواهد بود، فقط باید حاوی یک فایل باشد که اکنون آن را ایجاد خواهید کرد.

همون طور که گفتم فقط با طراحی یک افزونه میلیاردر شدن. ما تضمین 100% می کنیم که شما بعد از مشاهده فیلم آموزش ساخت افزونه وردپرس به طور کار به این زمینه مسلط شده و می توانید بهترین افزونه های وردپرس را کدنویسی کنید. در صورتی که شما هیچ دانشی در زمینه افزونه وردپرس هم نداشته باشید به راحتی می تونید در این دوره شرکت کنید و آموزش 0 تا 100 ساخت افزونه وردپرس رو ببینید. کاستی ها و نقص های آنها را به طور کامل بررسی کرده ایم و در نهایت ما سعی کرده ایم کامل ترین دوره را برای ساخت پلاگین وردپرس آماده کنیم.

در این دوره از بخش های آموزش وردپرس شما به طور کامل به نحوه پلاگین نویسی و کدنویسی افزونه های وردپرس آشنا میشید و قادر خواهید بود به راحتی افزونه های فوق حرفه ای طراحی کنید. در این دوره مدرس به صورت حرفه ای تمامی مباحث مربوط به نحوه نوشتن پلاگین وردپرس رو به شما یاد میده. در فصل های پایانی صحبت هایی در رابطه با اصول فروش افزونه و کسب درآمد از طریق افزونه وردپرس رو شاهد خواهید بود که مدرس یک سری اصول و استاندارد های حرفه ای رو به شما میگه تا بتونید بعد از یادگیری و آموزش ساخت افزونه وردپرس , پلاگین خودتون رو جهانی کرده ازش بهترین کسب درآمد رو داشته باشید. و شما با همین مورد می توانید یک کسب و کار ایده ال و اینده دار برای خودتون راه اندازی کنید.

داشتن یک پایه فنی محکم، رعایت استانداردهای کدنویسی وردپرس را برای توسعه افزونه ها آسان تر می کند. تمام تمرکز ما در نیکان وردپرس بر روی توسعه وردپرس است. وجود دارد ٬اما با توجه به این که جلسه اول آموزش ساخت افزونه وردپرس صرفا جنبه معرفی و مقدماتی دارد و اصل موضوع جلسات شروع ساخت افزونه وردپرس به صورت اصولی و استاندارد میباشد و نیاز هست شما با سبک کدنویسی افزونه وردپرس آشنا گردید تمام موارد در طول دوره آموزش کامل ساخت افزونه وردپرس توضیح داده میشود. در صورتی که استفاده از سیستم مدیریت محتوا به صورت عمومی تری خواهد بود و شرکت توسعه دهنده مجبور است تا پشتیبانی خود را به نحو احسنت انجام دهد در غیر این صورت محبوبیت شرکت سازنده CMS به سرعت از بین خواهد رفت زیرا افراد زیادی که از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند متضرر خواهند شد.

وردپرس افزونه های زیادی داره که شامل افزونه های رایگان و غیر رایگان میشه. وردپرس تغییرات زیادی در این مدت داشتهو توابع و کدهای استانداردتری برای پلاگین نویسی وردپرس معرفی شده که شما در این دوره با جدیدترین متدها و جدیدترین تکنولوژی روز دنیای وردپرس جهت ساخت افزونه وردپرس آشنا میشید. تضمین می کنیم که شما بعد از مشاهده این فیلم اموزش ساخت افزونه می توانید به راحتی اولین پلاگین خود را نوشته و اون و جهانی کنید. برای این افزونه 7 استایل رنگی و چندین افکت ترانزیشن در نظر گرفته شده و شما از آن در بخش ویجتها نیز میتوانید استفاده کنید. این افزونهی کاربردی، در کنار امکان نمایش عکسها، این ویژگی را دارد که شما میتوانید ویدیوهایی از یوتیوب یا Vimeo را نیز در آن قرار دهید و از افکتهای ترانزیشن متنوعی که در آن قرار داده شده استفاده کنید. یکی از پر استفادهترین افزونههای اسلایدر در میان کاربران وردپرسی، MetaSlider است که از اسلایدشوهای مختلفی همچون Flex Slider 2، Nivo Slider، Responsive Slides و Coin Slider پشتیبانی کرده و ویژگیهای استثنایی همچون امکان کشیدن و رها کردن برای تعیین اولویت نمایش عکسها، پشتیبانی از حالت تمام صحفه و نمایش چند اسلاید شو به صورت همزمان را در اختیار شما میگذارد.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما