سه گوشی که می‌توان جای Poco X3 Pro را خرید

[ad_1]

فرارو– Poco X3 Pro از بهترین انتخاب‌ها در بازار موبایل است. با هفت میلیون تومان، 256 فضای ذخیره سازی فضای مجازی و هشت گیگ رم در اختیارتان می گذارند، بدنه مات آن هواداران خاص خودش را دارد، تراشه اسنپدراگون 860 این مدل غنیمت بزرگ در رنج گوشی های همقیمت به حساب میآید و در بازار مدت هاست جزو فهرست پرفروش ترین موبایل ها قرار می گیرد. . Poco X3 Pro شیائومی شما راضی نکند. با همین بودجه سه گوشی درخور توجه دیگر در بازار وجود دارد که قصد داریم با وسواس آنها را خرید کنیم.

Poco X3 GT؛ هفت میلیون و صد

به گزارش فرارو، Poco X3 GT و Poco X3 Pro تفاوت قیمت ناچیزی دارند. فروشندگان نسخه 256 موبایلی Poco X3 GT را نهایتا 100 تا 200 هزار تومان از Poco X3 Pro هفت میلیون تومانی با حافظه ذخیره سازی 256 میفروشند و اگر نسخه 128 فضای مکتوب را بابت ذخیره کنید اطلاعات بیشتری برای شما فراهم می کند، با شش میلیون و 500 هزار تومان می‌توانید Poco X3 GT را بخرید. از نظر ظاهری POCO و گوشی Poco x3 gt جمعوجورتری بهشمار میرود و تقریبا 20 گرم از X3 Pro با وزن 215 گرمی سبکتر است.

تراشه پنج نانومتری مدیاتک Dimensity 1100 5g در Poco x3 GT نسبت به تراشه شش نانومتری اسنپدراگون 860 در POCO X3 Pro باعث می شود پردازشگر اولی عملکرد بهتری دارشت باشد. در بخش دوربین روی کاغذ لنز اصلی 64 مگاپیکسلی Poco X3 GT عکس های بهتری از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی POCO X3 Pro ثبت می کند. باتری پنج هزار و 160 میلی‌آمپرساعت در Poco Pro X3 برتری محسوسی نسبت به باتری پنج هزارمیلیآمپرساعت Poco X3 GT ندارد، اما باب شارژر سریع 67 وات Poco X3 GT می‌توانیم این مدل را برنده آیتم باتری هم معرفی کنیم. عددی که باعث می شود ظرف 40 دقیقه ظرفیت باتری به 100 درصد برسد، اما شارژر 33 واتی POCO X3 Pro بعد از نزدیک به یک ساعت این کار را می دهد.

ردمی نوت 10 پرو مکس؛ هفت میلیون و ۲۰۰

Redmi Note 10 Pro Max یکی از رقبای هم‌قیمت Poco X3 Pro در خانواده شیائومی است. بهشرطی برای خرید اولی روی نسخه 128 رایگان با رم شش گیگ دست بگذریم و حدود هفت میلیون و 200 هزار تومان بپردازیم وگرنه برخی از فروشندگان بابت نسخه 128 گیگابایت با هشت گیگ رم دستکم هشت میلیون تومان دریافت کنند. دوربین Redmi Note 10 Pro Max Poco X3 Pro و صفحه نمایش وضعیت بهتری نسبت به. دوربین اصلی 108 مگاپیکسل redmi note 10 Pro Max نسبت به دوربین 48 مگاپیکسل Poco Pro X3 اولین برتری این مدل می شود و صفحه نمایش سوپر AMOLED را هم باید دومین حسن آن در مقابل صفحه نمایش IPS LCD در Poco Pro X3 بدانیم. با این حال، POCO X3 Pro عملکرد بهتری نسبت به پردازنده Redmi Note 10 Pro Max دارد و از نظر ویژگی‌های دارای شرایط مشابه است.

Mi 11 Lite 5G؛ هفت میلیون و ۳۰۰

Poco X3 Pro هفت میلیون تومانی فروخته شده. تعدادی از فروشندگان بابت نسخه 128 رایگان و رم شش گیگ Wed 11 Lite 5G حدود هفت میلیون و 300 هزار تومان دریافت می کنند تا با پرداخت همین 300 هزار تومان بیشتر، به مدل سازگار با 5G دسترسی داشته باشید. Mi 11 Lite 5G تقریباً 55 گرم از Poco X3 Pro وزنی کمتر دارد و از نظر اندازه و اندازه کوچچکتر. صفحه نمایش این مدل از نوع amoled است، در طراحی دوم صفحه نمایش از نوع ips lcd استفاده شده تا mi 11 lite 5g نمایگر بهتری داشته باشید. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل برتری بعدی Mi 11 Lite 5G نسبت به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیگاتس Pro با این حال در بخش باتری Poco X3 Pro به‌عنوان برنده دوئل معرفی می‌شود.

مقایسه Poco X3 Pro با رقبای هفت میلیونی

مشخصات

پوکو ایکس 3 پرو

پوکو X3 GT

Redmi Note 10 Pro Max

Mi 11 Lite 5G

وزن

۲۱۵ گرم

۱۹۳ گرم

۱۹۲ گرم

۱۵۹ گرم

اندازه و اندازه

۱۶۵.۳ در ۷۶.۸ در ۹.۴ میلی متر

۱۶۳.۳ در ۷۵.۹ در ۸.۹ میلی متر

۱۶۴.۵ در ۷۶.۲ در ۸.۱ میلی متر

۱۶۰.۵ در ۷۵.۷ در ۶.۸ میلی متر

سایز نمایشگر

۶.۶ اینچ

۶.۶ اینچ

۶.۶ اینچ

۶.۵ اینچ

نوع نمایشگر

IPS LCD

IPS LCD

سوپر AMOLED

AMOLED

تراشه اصلی

شش نانومتری اسنپدراگون 860

پنج نانومتری مدیاتک 1100 5G

هشت نانومتری اسنپدراگون 732G

پنج نانومتری اسنپدراگون 780G

دوربین اصلی

۴۸ مگاپیکسل

۶۴ مگاپیکسل

۱۰۸ مگاپیکسل

64 مگاپیکسل

فضای ذخیره سازی

۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت

۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت

۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت

۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ مدرسه

حافظه موقت

شش یا هشت گیگ

هشت گیگ

شش یا هشت گیگ

شش یا هشت گیگ

باتری

پنج هزار و ۱۶۰ میلی‌امپرساعت + شارژر ۳۳ وات

پنج هزار میلی‌آمپرساعت + شارژر سریع ۶۷ وات

پنج هزار و ۲۰ میلیون‌امپرساعت + شارژر ۳۳ وات

چهار هزار و ۲۵۰ میلی‌امپرساعت + شارژر ۳۳ وات

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما