شد یا واکسن باعث خداحافظی ستاره آرژانتینی از فوتبال شد؟

[ad_1]

ماهی از زمانی که سرخیو آگوئرو به دلیل ناراحتی قلبی در زمین چند بازی باید به بازنشستگی می‌گذرد و او میگوید هنوز دقیقا نمیداند که چه شد که او مجبور به گرفتن این تصمیم تلخ شد. او به امید همبازی شدن با لیونل مسی، منچستررسیتی را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد و به بارسلونا پیوست اما نه با مسی همبازی شد (ستاره آرژانتینی به پاریسنژرمن پیوست) نه خودش به دوران بازیگریاش ادامه دهد.

با فراغت از تمرین و بازی های فوتبال حالا آگوئرو زمان برای ارتباط بیشتر با طرفدارانش دارد و او در یک جلسه پرسش و پاسخ با آنها در توئیتر درباره اوضاع و احوال خودش و دوران بازیگریاش صحبت کرد.

موضوع اول بازنشستگیاش بود که درباره آن گفت: نمیدانم دقیقا چه شد که مجبور شدم فوتبال را کنار بگذارم. هنوز هم هیچکسی نمیداند که چه اتفاقی افتاده است، ممکن است تأثیر داشته باشد به کووید یا عوارض تزریق واکسن اتفاق افتاده است اما حقیقت این است که من نمیدانم چه شد. هر چه می‌گفتم و باید بیشتر مراقب خودم باشم، من همیشه در حال مککلی بودم و شاید همان مککل دوباره عود کرده است. نمی‌دانم.

لیونل مسی یکی از دوستان صمیمی سرخیو آگوئرو است و این دو در اکثر اردوهای ملی آرژانتین با هم زمانشان را اسپری میکردند و اگر بارسلونا مشکل مالی نمیکرد، چه به آنها در رده باشگاهی هم با همتیمی میشدند.

آگوئرو درباره رابطه اش با ستاره حال حاضر پاریسنژرمن جالبی هم انجام داد و اظهار داشت: سال 2005 زمانی که در تیم جوانان آرژانتین بازی میکردیم، خیلی با همدیگر دعوا میکردیم و گاهی پیش میآمد که یک روز تمام با هم حرف نمیزدیم. در تیم ملی روابطمان بسیار وستانه بود و از تمام لحظاتی که با هم لذت می بردیم ذون مدت زمانی که با هم بودیم بسیار محدود بود. مطمئناً این است که ما خیلی کم از دست یک دلخور می‌شدیم. فقط زمان حالمان خوب نبود که تیم میباخت چون هر دوی ما میخواستیم که برنده بود.

بایرن مونیخ یکی از تیم‌هایی بود که سرخیو آگوئرو می‌توانست به آن ملحق برسد. او اما داستان چه شد که باواریایی ها از خریدش منصرف شدند را توضیح داد و گفت: من هم این را همانقدر میدانم که برایم تعریف کردند. نمایندگان بایرن مونیخ بودند که بازی مرا مقابل استودیانتس ببینند. در آن مسابقه من بد بازی کردم و آنها عاشق بازی خوسه سوسا (بازیکن وقت استودیانتس) شدند و او را خریدند.

آگوئرو سپس 5 تن از سرسخترین مدافعانی که برابرشان بازی کرده است را نام برد و گفت: تری، فندایک، سرخیو راموس، پویول و فردیناند.

یکی از سؤالات جالبی که از آگوئرو پرسیده بود این بود که اگر فقط یک بار دیگر می توانم پیراهنش را با یک بازیکن دیگر عوض کند، پیراهن کدام بازیکن را می گرفت و او گفت: اوه، سوال خوبی است. خب با لیونل مسی.

ستاره سابق منچسترسیتی در پاسخ به این سوال که اگر فوتبالیست نمیشد، چه غغلی را انتخاب کرد، تککید کرد: نمیدانم. همیشه از خودم می‌پرسم که چه اتفاقی می‌افتد. در زندگی شما باید شانس داشته باشید. اگر فوتبالیست نمی‌شدم الان اینجا نبودم.

آگوئرو در ادامه بهترین گلش در لالیگا، لذتبخشترین قهرمانیاش، بازیکن محبوبش در حال حاضر، بهترین بازیکن در لیورپول و آرسنال هم گفت: بهترین گلم در لالیگا آخرین گلم به رئال مادرید بود. آن گل همیشه برای خاص خواهد بود آن بازی را باختیم. بهترین جام؟ قهرمانی‌مان در کوپا آمه‌ریکا. بهترین بازیکن؟ فیل فودن. بهترین بازیکن لیورپول مایکل اوون. بهترین بازیکن آرسنال؟ تیری آنری.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما