عزیزی خادم: فدراسیون ملی جای تسویه حساب‌های ‌شخصی نیست!

[ad_1]

رئیس فدراسیون فوتبال ایران از عملکردش دفاع کرد.

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (سهشنبه) در گفتوگوی برخط با روسای فوتبال استانها ضمن تبریک به مناسبت امام علی (ع) و روز پدر گفت: امام علی نماد تلاش، احقاق حق و تلاش برای توسعه عدالت است. امیدوارم عملا پیرو راستین مولا امیرالمومنین باشیم.

وی افزود: تبدیل فدراسیون بدهکار به فدراسیون ثروتمند که هم در نتیجه، ایجاد، توجه به استان ها و استعدادیابی موفق عمل کرده است. خوشحالیم با عبور از یک فدراسیون بدهکار امروز به یک جایگاه امیدوار و الگوی توسعه ورزش در ککور تبدیل شد. با رفتن به جام جهانی مبلغی حدود 400 میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز درآمد می شود که بعد از عبور از این تحریم های ظالمانه این پول را برای پول ملی پرداخت می کند. ما میستیم مثل خیلی ها عمل می کنیم و این درآمد را به عنوان دستمزد سرمایه ان میلیون دلاری می پردازیم، اما این کار را نپذیرفت و همین دلیل فدراسیون به ثروت رسیده است. همچنین با بررسی‌های صورت گرفته میزبانی بعد از حدود 2 سال به ایران شرگ.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: نتیجه گیری تیم های ملی فوتبال، فوتسال، ساحلی و بانوان در 11 ماهگی قابل توجه است. از تیم ملی مردان همه تیم‌ها در ۲ سال گذشته تعطیل شده بودند. شخصیت فوتبال ایران در بعد ملی و فراملی بازسازی شده است. تاریخ سازی تیم های ملی فوتبال بانوان و مردان برای همیشه در فوتبال این ککور ثبت خواهد شد. یکی در راهیابی به جام ملت های ملت های آسیا برای اولین بار و دیگری سریع ترین صعود آسیا به جام جهانی دیجیتال خورد. در این مسیر کمترین زحمت را بنده کشیدم. با توجه به رقابت های کوران های مختلف در بخش مردان و زنان بودیم، اما خیلی از تیم های ملی به تورنمنت های مختلف مردان، زنان و فوتسال در مقدماتی جام جهانی، جام ملت های آسیا و جام جهانی فوتبال بودیم این اتفاق افتاد. رسمی و آسیایی در بضاعت فوتبال ایران اعزام شدند. اگر هم تیمی ارسال نشد به دلیل همه گیری کوید ۱۹ بوده و شن تورنمنت تدت لدت.

او ادامه داد: روز گذشته با آقای محمد دادکان جلسه ای داشتم و در آن دیدار هم ایشان و هم بنده بر این نکته تاکید دارند که فدراسیون ملی جای تسویه حساب های شخصی نیست. برای همه مردم است. ارائه آن بر تلاش و عدالت و پپتکار بنا نهاده شده و هر سی در فوتبال ملی کاری کند سرباز جانبرکف ایران و مردم شان است. برخی از موضوعات بی پایه و اساس برای آنهای کاربرد دارد که نه لطف خداوند و نه تلاش تیم مدیریت و نه اعضای تیم فنی تیم های ملی و نه بازیکنان سربلند این سرزمین را نمی بینند. فوتبال چیز پنهانی ندارد.

وی اضافه کرد: روزی که با کمک شما و رای اعتماد سایر اعضای مجمع به فدراسیون آمدم کمتر از 20 میلیون تومان در خزانه بود و چند میلیون دلار بدهی داخلی و خارجی داشت. در این مدت اعظمی از معوقات تیم ملی را که گذشته بود، پردمرخ. تا امروز دهها میلیارد تومان از بدهی انباشته و مالیاتی فدردسیون پر اخست شخس. پشتوانه بنده همراهی و مشارکت خانواده فوتبال است. در این مدت اعظمی از معوقات تیم ملی را که گذشته بود، پردمرخ. ارزانترین صعود به جام جهانی رقم خورده و همان گورده که با شما وعده کردم عوائد حاصل از این صعود به استانها به عنوان محرک فوتبال ملی بیاید. برای گره خوردن استانها با فوتبال ملی تدابیر ویژه اندیشیده شده و مهم ترین آن در حوزه اجرای استعدادیابی باشد.

خادم افزود: تهیه بلیط رایگان و اختصاصی برای تیم های ملی مردان و زنان از موارد مهم این 11 ماه است. که برای اولین بار رقم خورده است و جا دارد از آقایان موسوی و حدادیةن تڴک معرفی کیش به عنوان پایگاه زیرساخت های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ملی بخشی از سایر فعالیت هاست که برای اولین بار رقم خورده است. در طول این 11 ماه 4 بار تیم های ملی فوتبال، فوتسال و بانوان برای اولین بار اردوی خود را در کیش برگگار کرده اند. همین جا باید از تشکر ویژه خود را از آقای دکتر سعید محمد اعلام کرد که در تفاهم نامهای که طی روزهای گذشته با امضاء زمین 5 تمرینی که یکی از آن چمن هیبرید خواهد بود، دو زمین فوتبال ساحلی، یک سالن فیزیوتراپی و یک سالن را انجام دهد. تمرینی با سرمایه گذاری بیش از 140 میلیارد تومان در این منطقه تا پایان مرداد آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: تفاهم نامهای با فدراسیون فوتبال قطر امضا شد که طی آن تیمهای ملی فوتبال کشورمان می تواند از امکانات قطریها به عنوان میزبان جام جهانی آینده استفاده کند. این قرارداد مهم بین المللی فوتبال ایران است که این کشور برای ساخت اسپایر در ایران اقدام خواهد کرد و در زمینی به مساحت 25 تا 30 زمین چرا این زیرساخت مجموعه ورزشی آزادی ساخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: نقشه ساختمان فوتبال برای شروع عملیات اجرایی از ماهها کار کارشناسی توسط یک تیم طراح توانمند و متخصص در آکادمی ملی فوتبال روبه پایان است و انشاءالله طی هفته های آینده وارد فاز عملیاتی شده است. در این مدت بزرگی از تبلیغات محیطی به باگگاها ارائه شده و سعی کنید تمام فرصت های اقتصادی فوتبال را شناسایی کنید. در شرف عقد قرارداد نهایی با حامی مالی هستیم. دستمزد داوران ۴۰۰ درصد افزایش یافت و به آن‌ها پرداخت شد. به همین دلیل می‌گویم ثبات در این ۱۱ ماه به فوتبال ملی برگشت. فدراسیون فوتبال در این مدت موفقینهای بی سابقهای را رقم زده که مردم آن به واقفند، این پیروزیها مصادره شدنی نیست، چون متعلق به ملت بزرگ ایران است.

او افزود: حضور ستاره های فوتبال ایران مانند باقری، مهدوی کیا، شمسایی و هاشمیان در کنار تیم در کنار تیم های ملی بخشی از این 11 ماه است. البته ناگفته نماند بنظرم قهرمانان واقعی ککور شهدای ما هستند به همین دلیل بر وجود قطرک قطره خون این عزیزان سرمان بلند است و آسایش داریم. من به حق منتخبان شما در هیئت رئیسه احترام می‌گذارم. در روزهای سخت در کنار من بودند. جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر کنم. این حق قانون من در هیئت رئیسه است و انشاءالله روز پنجشنبه فوتبال ملی تیم سربلند از آوامون پیش رو بیرون بیاید. موضوع عدم شفافیت باوجود مصوبه ها از سوی دوستان بیان شد که به کلی گویی ها بسنده کرده و تا این لحظه هیچ سند متقنی در این مورد ارائه نشده است. اما پیشتر هم گفته‌ام که بنا و بر اساس این گزارش، این تصمیم بر شفافیت در همه حوزه‌هاست و در هر موردی موضوعی وجود داشته است، نه تنها برای اعضای هیئت رئیسه که برای تک تک اعضای محترم مجمع، همکاران شما در فدراسیون فوتبال با افتخار حاضر به پاسخگویی و شفافیت هستند. سازی هستند. معتقدم این فدراسیون از مظلومترین فدراسیون های تاریخ ایران است، اما دعا کنیم همیشه مظلوم باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: موضوع حسابرسی تا تیراندازی است که بارها در رسانه ها به رسانه ها به آن تایید شده است. آیا فدراسیون خود می تواند مستقلا حساب کند؟ آیا غیر از این است که حسابرس مستقل باید این کار را انجام دهد و در مجمع آینده به اعضای محترم اعلام کند. خداوند عالم ناظر بر گفتار و عمل و قلب آدمها است. در تاریخ فوتبال ایران این همه موفقیت بی سابقه بوده است. عملکرد ما در این ۱۱ ماه قابل اندازه گیری است. جا دارد از تمام روسیه قبلی فدراسیون فوتبال تشکر کنم. به هر صورت ما هم مبرا از عیب نیستیم. این روزها پرسپولیس و استقلال را بهانه کرده اند و میگویند نکند برای فوتبال ملی چنین اتفاقی بیفتد. حتی سی که طرفدار این دو تیم هم نیست که مککل این تیمها برای امروز و فدیروز و این فدراسیون و فدراسیون و این دولت و آن دولت نیست. موضوعی است که باید ریشه‌های حل شود. جالب است مدعیان این ادعاها حتی نتوانستند از امور روزمره یکی دو ۪یم برب. آن هم با حدود ۱۰ برابر هزینه‌ها! بگویم ملی فدراسیون فوتبال، مدعی فوتبال است. از، افترا و تهمت پرهیز کنیم. بدون کک این موفقیتها در سایه لطف الهی و تلاش همه عزیزان بوده است. امکاناتی که امروز فوتبال دارد و ثروتمند شده است و این سرمایه را در دل استانها می بیند. ان‌شاءالله با کمک کمک می‌توانیم برنامه‌ریزی ۹املی، در این فضای ای منتشر شود. از این بزرگی و نگاه عدالتی که در فوتبال ملی در حال حاضر حاضر آمده است، خیلی خوشحالم. تا روزی که در کنار شما که رکن اصلی فوتبال هستید، این هدف را جلوی خمبرمار می برد.

خادم در پایان گفت: دو بازی دیگر نیز از مسابقات جام جهانی هنوز بسقی مانز. بعد از آن مسابقات قرعه کشی جام جهانی را داریم. امیدوارم بتوانیم این فضا را مدیریت کنیم. هر کس هر رفتاری از آن داشته باشد، باید مسئولیتش را بپذیرد. امیدوارم آخرت مان را برای دنیای دیگران نفروشیم و این موضوع بسیار مهم است با عشق و افتخار کنار شما هستم. به خصوص در این دو هفته گذشته قوی‌تر از قبل در کنار من بودید. بعد از این دو بازی در سال آینده برای توسعه فوتبال در استانها برنامه ریزی کرد. برای اولین بار است که در استانها این امر مهم اتفاق می افتد. همه تلاشهایی که برای سربلندی ایران نامگذاری شده بودند بوده و انشاءالله از این س نیز این اتفاق بیفتد. در صورت موفقیت در سایه لطف خداوند، دعای خیر ملت، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، حمایت از دولت جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی، رسانه ها و به ویژه رسانه ملی و تلاش خانواده فوتبال بوده است. اتاق فوتبالی شیشه ای است که درب آن بر روی همه باز است و می تواند بیشتر باشد که مد نظرشان را مطرح کنند و ما هم بی لکنت به حوله الهی پاسخگو هستیم. در فوتبال ملی به یک معماری و نوسازی ساختاری جدید رسیده‌ایم.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما