فیس بوک امکان ایجاد چت گروهی بین مخاطبین اینستاگرام و مسنجر را ارائه می دهد

[ad_1]

کاربران فیس بوک اکنون می توانند بین مخاطبین خود در برنامه های مسنجر و اینستاگرام چت گروهی ایجاد کنند. به روز رسانی جدید یک گام بزرگ برای فیس بوک برای همگام سازی برنامه ها با یکدیگر است.

برای استفاده از ویژگی چت گروهی مشترک در اینستاگرام و مسنجر ، کاربران باید ثبت نام کنند و فیس بوک اعلام کرده است که بیش از 70 درصد از کاربران واجد شرایط اینستاگرام برای استفاده از ویژگی مشترک با مسنجر ثبت نام کرده اند.

فیس بوک در مورد ویژگی جدید خود نوشت:

با این به روز رسانی ، کاربران می توانند چت گروهی بین مخاطبان اینستاگرام و مسنجر خود را آغاز کنند. چت های گروهی چند برنامه ای به شما امکان می دهد تجربه چت خود را با موضوعات و پاسخ های سفارشی شخصی کنید.

فیس بوک

فیس بوک همچنین ویژگی های جدید دیگری را برای برنامه پیام رسانی خود معرفی کرده است. به عنوان مثال با استفاده از این به روز رسانی ، کاربران می توانند از نظرسنجی ها در گروه های اینستاگرام خود استفاده کنند و این عملکرد برای گروه های دو برنامه نیز در دسترس خواهد بود. فیس بوک همچنین در به روزرسانی جدید خود ویژگی ای به مسنجر اضافه کرده است که “افرادی که گروه را تایپ می کنند” مشخص می کند. (در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک دفتر چه خواهد کرد.)

فیس بوک همچنین اشاره می کند که عناصر کنترل یکسانی برای مدیریت کاربر در همه چت های گروهی ارائه شده است:

شما هنوز کنترل یکسانی بر کاربرانی دارید که می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال ، می توانید از این کنترل ها برای تعیین افرادی که نمی توانند به شما پیام ارسال کنند یا با شما تماس بگیرند استفاده کنید. ما عاشق افزودن ویژگی های جدید و سرگرم کننده هستیم ، اما حفظ امنیت و حریم خصوصی شما اولویت شماره یک ما است.

علاوه بر این ، کاربران اکنون می توانند از ویژگی Watch Together فیس بوک برای تماشای فیلم های مختلف با دوستان خود و از طریق فید اینستاگرام استفاده کنند. فیس بوک همچنین موضوعات چت جدیدی را به مسنجر اضافه می کند که تنوع زیادی را به برنامه پیام رسانی اضافه می کند.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما