جایگاه ابزارهای بهداشتی دیجیتال در کنترل سلامت قلب + قرعه کشی Xiaomi Mi Band 6

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تیم تحریریه هیچ مسئولیتی در قبال محتوا ندارد.

روز جهانی قلب و توجه به سلامت دیجیتال

بیماریهای قلبی عروقی علت اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است. شیوع جهانی ویروس کرونا در دو سال گذشته مراقبت از افراد در معرض این ویروس ، به ویژه بیماران قلبی و عروقی را پیچیده و گاهی دشوار کرده است.

بنابراین ، امسال ، هدف فدراسیون جهانی قلب برای روز جهانی قلب 2021 تمرکز بر اهمیت ابزارهای سلامت دیجیتال برای افزایش آگاهی ، پیشگیری و مدیریت جهانی است.

غلبه بر بیماری های قلبی عروقی نه تنها هدف نهایی فدراسیون جهانی قلب ، بلکه انجمن های وابسته و همه مراکز بهداشتی و همچنین هزاران پزشک و متخصص بهداشت است.

کمپین قلب من و سه عدد بکشید حجم جلد 6 شیائومی

به مناسبت روز جهانی قلب (27 اکتبر 1400) و با توجه به اینکه جهان هنوز با بیماری عروق کرونر قلب دست و پنجه نرم می کند ، آگاهی از اهمیت سلامتی ما و عزیزان ما بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. بنابراین مرکز قلب و قلب و اکوکاردیوگرافی بهار در آن روز به مدت سه روز با شروع اقدام “قلب من …” به همراه انجمن جهانی ، قلب این روز را جشن می گیرد. برای شرکت در قرعه کشی ، 3 دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 6 به صفحه کمپین مراجعه کنید https://echocardiography.ir/whd مرجع و جملهقلب من: …” به طور کامل.

دنیای مدرن امروزه تعریفی فراتر از رایانه و اینترنت دارد. دنیای امروز دنیایی است مملو از ابزارها و ابزارهای هوشمند که تلاش می کنند نیازهای افراد امروزی را برآورده کنند. از خاموش کردن خودکار چراغ های اتاق خواب گرفته تا ابزارهای بهداشتی دیجیتالی مانند مچ بند ، اکسیژن سنج ، EKG و یک دوربین قابل حمل که می تواند به راحتی به تلفن همراه شما متصل شود و اطلاعات خوبی در مورد سلامت قلب شما ثبت کند.

در زمان همه گیری ویروس کرونا ، استفاده از ابزارهای بهداشتی دیجیتال به دلیل قرنطینه مردم رو به افزایش است. دستگاه های دیجیتالی که می توانید برای ارزیابی سلامت خود آنها را روی بدن خود محکم کنید یا بپوشید. به طور خاص ، مواردی مانند اکسیژن خون ، ضربان قلب ، تب و ثبت آنها در بازه های زمانی و همچنین ابزارهایی که این اطلاعات را به پزشکان و بخش های پرستاری ارسال می کنند ، خود را در بازار دیجیتال جا داده اند.

اما باید بدانید که فناوری پوشیدنی نمی تواند جایگزین کاملی برای مراقبت های بهداشتی و پزشکی باشد.

انواع ابزارهای بهداشتی دیجیتال قابل حمل

ابزارهای سلامت دیجیتالی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با سلامت بدن مرتبط هستند و می توانند با بدن مرتبط باشند ، به طور کلی به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • ردیاب فعالیت
  • ساعت های هوشمند و دستبند
  • دستگاه های بهداشتی دیجیتال یا سیار که فشار خون ، قند خون ، ضربان قلب و ضربان قلب را کنترل می کنند.

این نوع را می توان بر روی مچ دست یا از طریق اتصالات روی قفسه سینه ، شکم یا بازو استفاده کرد. این ابزارهای سلامت دیجیتالی حاوی سنسورهای کوچکی هستند که اطلاعات را جمع آوری کرده و با تلفن هوشمند یا رایانه همگام سازی می کنند. این به شما امکان می دهد فعالیت روزانه ، کالری دریافتی ، خواب ، تنفس یا ضربان قلب خود را ثبت کنید.

انواع ابزارهای بهداشتی دیجیتال که به شما در مدیریت سلامت قلب کمک می کند

ابزارهای بهداشتی دیجیتال پوشیدنی می توانند نقش مهمی در درمان بیماری های قلبی عروقی مانند فیبریلاسیون دهلیزی و همچنین بیماری های زمینه ای آنها مانند دیابت داشته باشند:

دیابت: دستگاه دیابت دیجیتال تأیید شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده به افراد در مدیریت دیابت کمک می کند. در داخل این دستگاه یک سنسور واقع در زیر پوست وجود دارد که به شما امکان می دهد سطح قند خون را بصورت شبانه روزی کنترل کنید.

این نوع دستگاه های بهداشتی دیجیتال هنگامی که سطح قند خون بسیار بالا یا خیلی پایین است به کاربر هشدار می دهد. با استفاده از این دستگاه ، دیابتی ها دیگر مجبور نیستند برای بررسی سطح خون خود از انگشتان خود نمونه خون بگیرند. چنین نظارت دقیق از طریق این نوع ابزارهای بهداشتی دیجیتالی می تواند از عوارض دیابت مانند بیماری های چشم ، کلیه ، عصبی ، سکته مغزی یا قلبی عروقی جلوگیری کند.

فیبریلاسیون دهلیزی: فیبریلاسیون دهلیزی ضربان نامنظم قلب است که می تواند منجر به لخته شدن خون ، سکته مغزی ، نارسایی قلبی و سایر عوارض مرتبط با قلب شود. فعالیت الکتریکی قلب در دستگاهی که به آن الکتروکاردیوگرام یا EKG معروف است ، ثبت می شود.

برخی از ساعت های هوشمند فعالیت الکتریکی قلب را ثبت می کنند و می توانند ریتم یا ضربان قلب غیرعادی را به کاربر هشدار دهند. با این حال ، کارشناسان می گویند افرادی که از این نوع ابزارهای سلامت دیجیتال سیار استفاده می کنند ، باید نتایج را با متخصص قلب خود بررسی کنند زیرا قرائت غیرطبیعی ریتم قلب می تواند علامتی هشداردهنده برای سلامت فرد باشد.

بایدها و نبایدهای ابزارها سلامت دیجیتال

بسته به نوع ، این ابزارها می توانند داده ها را به صورت تصادفی ، بالینی و مداوم جمع آوری کنند. ابزارهای سلامت دیجیتال می توانند به شما در موارد زیر کمک کنند:

  • میزان فعالیت بدنی
  • عادات و الگوهای رفتاری و اقدامات کنترل مانند فشار خون ، ضربان قلب و قند خون را دنبال کنید
  • اهداف سلامتی مانند کاهش وزن ، دریافت کالری و … را دنبال کنید.

با تمام مزایای ابزارهای بهداشتی دیجیتال ، به ویژه آنهایی که مشکلات قلبی عروقی دارند ، برخی محدودیت ها وجود دارد:

  • آنها جایگزینی برای پزشک یا پزشک شما نیستند.
  • آنها جایگزین مطالعات بالینی مانند ECG ، فشار خون و ریتم هولتر در کلینیک نمی شوند و ممکن است داده های کاملاً معتبری در اختیار شما قرار ندهند.

نکات مهم در مورد استفاده از ابزارهای قابل حمل

استفاده از ابزارهای بهداشتی دیجیتال ، به ویژه در زمان همه گیری کرونا ، به منظور بررسی سلامت بدن ضروری است. در هنگام استفاده از لوازم آرایش دیجیتال به چند نکته توجه کنید:

  • در مورد وسایلی که استفاده می کنید حتماً با پزشک خود مشورت کنید. داده های ثبت شده توسط برخی از این ابزارهای بهداشتی دیجیتال ممکن است 100٪ دقیق نباشد و توسط متخصصان تأیید شده باشد. به عنوان مثال ، می توان آنها را از ریتم غیرطبیعی قلب آگاه کرد و منجر به آزمایش های غیر ضروری شد.
  • حریم خصوصی و داده های این ابزار را بررسی کنید.
  • برای استفاده بهتر از دستگاه ، از مطالعات بالینی موجود مطلع شوید.
  • از پزشک خود در مورد نوع دستگاه پوشیدنی که می تواند به شما در مدیریت بیماری کمک کند ، بپرسید.
  • در مورد نحوه ارزیابی داده های ارائه شده توسط دستگاه پوشیدنی با پزشک خود مشورت کنید.
  • به اندازه کافی از خطرات این دستگاه ها برای کنترل بیماری خود آگاه باشید.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما