(فیلم) درگیری جنجالی در مجمع بوکس اردبیل

[ad_1]

روز گذشته (چهارشنبه) 24 آذرماه 1393 جلسه انتخابات هیئت بوکس استان اردبیل با حضور رئیس و دبیر فدراسیون بوکس برگزار شد که با درگیری ها، فحاشی ها و حواشی فراوانی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این نشست تعدادی از بوکسورهای استان اردبیل با صدای بلند وارد سالن همایش رضازاده شدند و ضمن اعتراض به نحوه برگزاری، از مدیرکل و رئیس سازمان خواستار لغو تجمع شدند. و پایان حمایت از تنها کاندیدای غیر بومی هیئت بوکس استان.

این تجمع که با لحظاتی تنش و درگیری بین برخی معترضان و تنها کاندیدای و مدیرکل ورزش و جوانان استان همراه بود، به محلی برای فحاشی برخی از مسئولان انجمن به ورزشکاران تبدیل شد. این در حالی است که به ورزشکاران معترض برچسب «تنبل و درمانده» زده شد که بر خشم ورزشکاران معترض افزود.

ورزشکاران بوکس استان اردبیل به توهین مسئولان صنفی که آنها را سیب زمینی فروش خطاب کردند به خشونت اعتراض کردند و برای دقایقی حیاط تجمع به درگیری تبدیل شد.

در جریان این اعتراضات جلسه ای تشکیل شد و در نهایت وحید زوارزاده با 15 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بوکس استان اردبیل انتخاب شد.

حسین ثوری، رئیس انجمن بوکس در خصوص این اتفاقات به ایسنا گفت: انتخابات اردبیل به صورت قانونی و بر اساس قوانین جدید با حضور مدیرکل ورزش، رئیس حراست و تعدادی از اعضا برگزار شد. سایر نهادهای رای دهنده.» و در این جلسه شرکت کردم، متاسفانه چند نفر غریبه طبق برنامه ریزی ناگهانی خود را به وسط سالن انداختند و با داد و فریاد و فحش دادن جریان جلسه را به هم زدند.

وی ادامه داد: صدای این افراد به قدری بلند بود که حتی حرف آنها را نشنیدیم و تکان نخوردیم. برخی رسانه ها گفته اند که ثوری به من توهین کرده است که به شدت تکذیب می کنم و این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد. من می توانم به همه اعضای جماعت شهادت بدهم که بی احترامی نکرده ام. من به اردبیل ها توهین نکردم.

ثوری درباره فحاشی دبیر اتحادیه گفت: «اینگونه شایعات صحت ندارد. از بیرون تعدادی غریبه که در این تجمع حضور نداشتند و از بوکس آمده بودند وارد سالن شدند که این اتفاق در حال رخ دادن بود. این واقعاً غیر اخلاقی ترین اتفاقی بود که به صورت بسته بندی شده رخ داد. واقعا جای تاسف است که عده ای می خواهند در فضای ناجوانمردانه به بوکس و من کمی آزادی عمل بدهند.

وحید زوارزاده، کاندیدای منتخب و رئیس هیات بوکس استان اردبیل نیز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این تجمع به خوبی برگزار شد و هیچ گونه اختلافی بین اعضای این تجمع وجود نداشت. عده ای از بیرون آمدند و این کار را کردند. من تنها نامزد هستم و کسی آنجا نبود، از قبل برنامه ریزی شده بود، آقای ثوری اصلاً به کسی توهین نکرد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما