لیگ میزبانی ملت‌های والیبال از روسیه گرفته شد

[ad_1]

هفته گذشته ارتش روسیه تهاجم نظامی خود به کشور را آغرد کرز. س از آن کمیته بین الملللی المپیک از همه فدراسیون های خواست جهانی که مسابقات مختلف را در 2 ککور روسیه و روسیه را لغو کنند بود. فدراسیون بین‌المللی با وجود این که در ابتدا اعلام کرده بود که ورزش باید از سیاست جدا باشد و قصد دارد میزبانی روسیه در مسابقات قهرمانی جهان را لغو کند، اما پس از گذشت چند روز برگزار مسابقات لیگ ملت‌ها از این کشور گرفت.

روسیه از 14 تا 19 تیر میزبان هفته سوم لیگ هفته بود و تیم ملی ایران هم باید در همین ککور به میدان میرفت. اما فدراسیون بین‌المللی والیبال اعلام کرد که میزبانی این ککور را لغو کرده و دیگر باید جای گزین روسیه شود.

فدراسیون جهانی والیبال در بیالیه خود بیانیه خود به احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی جهان هم اشاره کرده است. در این بیانیه آمده است: شرایط FIVB را به دقت بررسی می کند که در مورد سایر رویدادهایی که قرار است در روسیه برگزار شود (از مسابقات قهرمانی مردان جهان) تکلیف خواهد شد.

مسابقات قهرمانی جهان 2022 قرار است از 4 تا 20 شهریور 1401 در 10 شهر روسیه برگگار شود و تیم ملی ایران در گروه f با آرژانتین، هلند و مصر روبرو شود. علاوه بر احتمال تغییر مکان، یک رسانه لهستانی از احتمال تغییر تاریخ برگگاری این مسابقات نیز خبر داده شده است. هفته گذگذته و س از افزایش تنش میان روسیه و روسیه، لهستان اعلام کرده بود که آمادگی داشته باشد که برای میزبانی این مسابقات جایین روسیه شود.

پس از آن فدراسیون بین‌المللی والیبال اعلام کرد که قصد برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در روسیه را ندارد، اروین انگاپث فوق ستاره تیم ملی فرانسه اعلام کرد که در این شرایط حاضر در مسابقات شرکت کند. پس از آن فدراسیون والیبال فرانسه هم اعلام کرد که اگر میزبانی از روسیه گرفته شود، این تیم که قهرمانی المپیک توکیو را یدک میکشد، در رقابتها شرکت نخواهد کرد. فدراسیون والیبال لهستان هم در بیانی های اعلام کرده است که تیم های این تیم به طور کلی با تیم های روسیه بازی نمی کنند.

با شرایط احتمالی احتمال لغو میزبانی روسیه در مسابقات قهرمانی جهان بیشتر شده و حتی ممکن است تیم ملی این کشور بدون پرچم و سرود ملی در مسابقات شرکت کند.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما