مثلث حمله لیورپول ؛ همان ظلم گذشته! (تصویر)

[ad_1]

کد پیام: 1785904/42

زمان: 17:11
1400/07/24

بازدید: 6،437

طوفان در خانه واتفورد ؛

محمد صلاح ، بابی فیرمینو و سادیو مانه امروز مقابل واتفورد عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند و در مجموع 5 گل به ثمر رساندند.

به گزارش “ورزش سه” ، لیورپول این فصل با مثلث درخشان خط حمله خود دوباره به یک تیم وحشتناک تبدیل شده و به نظر می رسد می خواهد روزهای روشن گذشته را تکرار کند. با این حال ، آن مثلث سال گذشته کمتر از قبل ظاهر شده بود ، به خصوص با افت محسوس بابی فیرمینو ، و حتی بارها شاهد بودیم مهاجم برزیلی روی نیمکت نشسته است. پس از انتقال دیگو جوتا به آنفیلد رود ، یورگن کلوپ از وی در بسیاری از بازیها به جای فیرمینو استفاده کرد ، اما امروز این سه بازیکن دوباره سطح بالای هماهنگی خود را نشان دادند.

لیورپول امروز با برد 5 بر صفر درخشان به پیروزی رسید و بابی فیرمینیو ، سادیو مانه و محمد صلاح همگی گلزنی کردند. از این پنج گل ، سه گل از سوی فیرمینو و یک گل از محمد صلاح و سادیو مانه بود که به لیورپول اجازه داد با یک بازی بیشتر از چلسی در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد.

محمد صلاح ستاره مصری مرسی سعیدی در هر 8 بازی اخیر خود برای لیورپول گلزنی کرده است که از زمان درخشش دنیل استوریج در فوریه 2014 طولانی ترین بازی پیاپی برای این تیم بوده است. محمد صلاح امروز با 104 گل در کنار دیدیه دروگبا بهترین گلزن آفریقایی تاریخ لیگ برتر است.

بابی فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول مقابل واتفورد عملکرد درخشانی داشت و هت تریک کرد. این بازیکن پس از سه گل مقابل آرسنال در دسامبر 2018 دومین هت تریک دوران حرفه ای خود را در لیگ برتر به ثمر رساند و تنها برزیلی در تاریخ لیگ برتر بود که بیش از یک بار در این رقابت ها هت تریک کرد.

سادیو مانه ، گلزن سنگالی لیورپول ، سومین بازیکن آفریقایی در تاریخ لیگ برتر است که پس از دیدیه دروگبا و محمد صلاح ، حداقل 100 گل در رقابت ها به ثمر رسانده است.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما