مجیدی: به اراجیف توجه نکنید!

[ad_1]

سرمربی استقلال گفت: بازی استقلال و سپاهان همیشه حساس و جذاب بوده است. فکر می کنم بازی خوبی را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی استقلال و سپاهان همیشه حساس و جذاب بوده است. فکر می کنم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در خصوص شایعه جدایی از گابریل پین گفت: لطفا به این دروغگویان و روزنامه ها توجه نکنید. من به این موضوعات اهمیت نمی دهم. هر بار که با بازیکنانم صحبت می کنم می گویم که می توانم کلید موفقیت را به آنها بدهم. گفتم اگر می خواهی موفق باشی باید این همه حرف و حدیث را دور بریز. مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفتم که موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران است. کسانی که راه تنهایی را می دانند برای موفقیت به هیچکس جز خدا توکل نمی کنند. همکاری خوبی بین کادر فنی وجود دارد. ما خیلی سخت کار می کنیم و باید تمرین کنیم و سخت کار کنیم.

مجیدی در خصوص تقابل تیمش با سپاهان گفت: سپاهان تیم باکیفیتی است. ما خیلی سخت کار می کنیم تا برنده شویم. بعد از بازی با پیکان سعی کردم تمرکز تیمم را روی بازی با سپاهان بگذارم.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد ضعیف هافبک های استقلال در پاس گل گفت: از عملکرد هافبک های این تیم بسیار راضی هستم. آنها در بازی مقابل پیکان عملکرد خوبی داشتند.

مجیدی با توجه به حضور تماشاگران در ورزشگاه و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، تاکید کرد: استقلال با هوادارانش شکل گرفته است. من فقط چند بازی در استقلال مربیگری کرده‌ام و تماشاگران در ورزشگاه بودند و ما هرگز در آن بازی‌ها شکست نخوردیم. امیدوارم هواداران هر چه زودتر به ورزشگاه برگردند.

او درباره تاکتیک های هجومی استقلال در چند بازی اخیر گفت: در چند بازی اول آن طور که تصور می کردم نشد، اما به عنوان مثال بازی مقابل صنعت نفت را می بینید که شرایط تغییر کرده است. هواداران استقلال خواهان فوتبال هجومی هستند و مطمئن باشید در آینده فوتبال هجومی خواهیم داشت.

سرمربی استقلال درباره تفکرات دفاعی آبی ها گفت: برای من مهم است که تیمم گل نخورد. من آن را پاداشی برای گل نزدن به تیم دیدم. تیمی بدون گل زدن قهرمان می شود. در جلسه فنی قبل از بازی با پیکان از کوین یمگا، رودی زستد، دانشگر و یزدانی خواستم بایستند و اجازه دهند بازیکنان به آنها نگاه کنند. من به بازیکنان گفتم که حضور این بازیکنان بزرگ در یک تیم بسیار ارزشمند است. روی ضربات ایستگاهی تمرین کردیم و در بازی با پیکان به نتیجه دلخواه رسیدیم.

وی در خصوص مشکلات محل تمرین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تنها دغدغه من محل تمرین است که با وجود تمام تلاش های باشگاه کیفیت مطلوبی در زمین تمرین ندارد. آقای پین بارها در این مورد به من هشدار داده است. یکی از مشکلات فوتبال ما زمین تمرین است امیدوارم تا نیم فصل این مشکل حل شود.

دیدار دو تیم استقلال و سپاهان از ساعت 16 روز سه شنبه در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما