مردم بوشهر به احترام مهدی طارمی شادی نکردند

[ad_1]

خبرورزشی نوشت: شرایط منزل مهدی طارمی در بوشهر پس از صعود تیم ملی به جام جهانی متفاوت از سالیان گذگذته بود.

وقتی تیم ملی ایران بهار سال 96 با پیروزی مقابل ازبکستان، جواز حضور در جام جهانی روسیه 2018 را به دست مردم آورد از خوشحالی پاهای خود بند نبودند و سراسر کشور غرق در شادمانی بود.

این اتفاق پنجشنبه پس از پایان بازی با عراق و قطعی شدن حضور ما در قطر 2022 هم رخ داد، ولی حال و هوای منزل پدری کسی که در هر دو دوره با گل او به جام جهانی رفت، متفاوت از چهار سال گذشته بود.

حرمت به طارمی مرحوم

پدر و مادر مهدی طارمی همچنان در بوشهر زندگی می کنند و نزد اهالی محله خود احترام ویژهای دارند. فوتبالدوستان بوشهری چهار سال قبل وقتی مهدی دروازه ازبکستان را باز کرد و به جام جهانی رفتیم، مقابل خانه پدری او شادی میکردند تا هم بابت رسیدن به جام جهانی خوشحال و همشهری ملیپوش خود را تکریم کنند.

ولی پنجشنبهشب وضعیت کاملا متفان بود و همان مردم به حرمت پدر و خود طارمی می‌روند مقابل خانه تیم ملی تجمعی نمی‌توانند مهدی باشند. عموی مهدی که رضا طارمی نام داشت و یکی از مداحان سرشناس شهر بوشهر میشد، چند روز قبل از بازی ایران و عراق به رحمت خدا رفت و به همین خاطر فوتبالی های شهر را به حرمت آن مرحوم و عزاداری خانواده طارمی، در مقابل منزل آنها شادی کرد. کنند.

گلزنی در لباس عزا

مهدی هم از اتفاق افتاد برای عمویش ناراحت بود و به عنوان عزادار وارد اردوی تیم ملی شد، ولی برای موفقیت ایران نهایت تلاش خود را انجام داد و با وجود سختی های فراوانی که برای رسیدن به اردوی تیم ملی کشید، با تمام وجود بازی کرد. و یکی از حساسترین لهای زندگی خود را به ثمر رساند تا برای ششمین مرتبه راهی جام جهانی شود.

پیامک

تا ظهر روز جمعه اثری از پلاکارد و بنر برای تبریک به مهدی طارمی و خانواده اش در سطح شهر بوشهر دیده نمی شود، ولی دکتر محمدی زاده، استاندارد بوشهر پس از پایان مسابقه پیام تبریکی برای تیم ملی و بهوی مهدی طارمی صادر کرد. صعودی که اگر تست رقم مهدی قائدی مثبت نمی شود، با حضور دو بوشهری در جمع ملی پوشان می خورد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما