به‌روزرسانی‌های زنده: شاهد می‌گوید که گیسلین ماکسول او را برای برخوردهای جنسی با اپستین استخدام کرده است.

[ad_1]

تصویردادگاه تورگود مارشال ایالات متحده در شهر نیویورک، جایی که دومین دادستان در صبح روز دوشنبه علیه گیسلین ماکسول شهادت داد.
اعتبار…استفانی کیت برای نیویورک تایمز

زنی با نام مستعار “کیت” روز دوشنبه شهادت داد که “گیسلین ماکسول” در 17 سالگی با او در لندن دوست شد و او را برای ماساژ جفری اپستین استخدام کرد که منجر به سال ها تماس جنسی با او شد.

این زن دومین نفر از چهار دادستانی بود که انتظار می رفت به عنوان شاهد در محاکمه خانم ماکسول که اکنون در هفته دوم آن قرار دارد، حاضر شوند.

کیت به هیئت منصفه گفت که خانم ماکسول نقش مستقیمی در سازماندهی ملاقات‌هایش با آقای اپستین ایفا کرده است، از جمله نشان دادن او به اتاق‌های ماساژ، هماهنگ کردن سفرهای بین‌المللی‌اش و در یک مورد، دادن لباس «دختر مدرسه‌ای» که آقای اپستین می‌تواند با خود داشته باشد. چای در حین انجام وظیفه

کیت شهادت داد که در سال 1994 با خانم ماکسول در پاریس ملاقات کرد و خانم ماکسول “بسیار پیچیده و بسیار شیک” بود. او شماره تلفن خود را به خانم ماکسول داد و وقتی هر دو به لندن برگشتند، خانم ماکسول با او تماس گرفت و او را برای صرف چای به خانه اش دعوت کرد.

کیت شهادت داد: «به نظر می‌رسید که او همان چیزی بود که من می‌خواستم». در آن زمان، کیت از مادر بیمار خود مراقبت می کرد و از داشتن “دوست جدیدی” خوشحال بود که به نوبه خود از ملاقات با او هیجان زده به نظر می رسید.

کیت به هیئت منصفه گفت که خانم ماکسول گفت که امیدوار است کیت را با دوست پسرش، یک “خیر دوست” که عاشق کمک به جوانان است، معرفی کند.

کیت به هیئت منصفه گفت، هفته‌ها بعد، خانم ماکسول کیت را به خانه‌اش دعوت کرد، جایی که آقای اپستین با شلوار ورزشی در اتاق نشیمن نشسته بود. او از کیت خواست که پای آقای اپستین را “کمی فشار دهد” تا به او نشان دهد چقدر قوی است و آقای اپستین گفت: “اوه، می‌توانی جلو برو و شانه‌های من را انجام بدهی.”

اندکی پس از آن، خانم ماکسول با درخواستی فوری با کیت تماس گرفت، کیت به یاد آورد: آقای اپستین آنجا بود و ماساژورش لغو کرده بود – آیا او می‌تواند آن را پر کند؟

کیت به خانه خانم ماکسول رفت، جایی که آقای اپستین در اتاقی کم نور منتظر بود. کیت شهادت داد که او با کیت تماس جنسی برقرار کرد و آنها در طول ماساژ رابطه جنسی داشتند.

کیت گفت که آقای اپستین و خانم ماکسول را چندین بار در سال می دید. او گفت که او تلفنی با خانم ماکسول در تماس بود و خانم ماکسول اغلب مسائل جنسی را مطرح می کرد، از جمله اینکه چگونه “جفری مطالبه گر بود”.

در یک لحظه خانم ماکسول از او پرسید که آیا کسی را می شناسد که بتواند به آقای اپستین نشان دهد که “چون او بسیار شلوغ بود.” گیسلین همچنین به او گفت که آقای اپستین از دختران «بامزه، جوان، زیبا» مانند کیت خوشش می‌آید و او «باید حدود سه بار در روز رابطه جنسی داشته باشد».

کیت به هیئت منصفه گفت که به آقای اپستین در لندن، پالم بیچ و نیویورک و در جزیره او در جزایر ویرجین ایالات متحده ماساژ جنسی داده است و گفت که با بلیط هایی که خانم ماکسول برای او ترتیب داده بود با پروازهای تجاری سفر می کرد. او گفت که تماس آنها زمانی پایان یافت که او در اوایل 30 سالگی بود.

یک بار، در حالی که در خانه آقای اپستین در پالم بیچ اقامت داشت، کیت چیزی را که او آن را “لباس دختر مدرسه ای” می نامید، روی تخت اتاق مهمانش پیدا کرد. وقتی از خانم ماکسول پرسید این برای چیست، خانم ماکسول گفت: “فکر می کردم از نوشیدن چای جفری با این لباس لذت می برید.”

کیت لباس را پوشید و خانم ماکسول یک سینی به او داد. او آقای اپستین را در کنار استخر پیدا کرد. او به هیئت منصفه گفت که او با او اقدام جنسی کرد.

دادستان لارا پومرانتز از کیت پرسید که چرا این لباس را پوشیده است.

کیت گفت: “نمی دانستم چگونه نه بگویم.” من قبلاً هرگز به پالم بیچ یا فلوریدا نرفته ام. نمی دانستم خانه کجاست. و مطمئن نبودم که اگر مجبور شوم نه بگویم یا عاقبتش چه خواهد بود.”

تحت بازجویی متقابل، یک وکیل مدافع سؤالات هدفمندی را مطرح کرد که نشان می‌داد شاهد انتخاب کرده است که از طرف دولت برای دریافت کمک ویزا حاضر شود و سابقه مصرف الکل و مواد مخدر او حافظه او را مختل کرده است.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما