معنی کلمه مشاور تحصیلی به انگلیسی – مشاور شما

فیزیک و ریاضی را آسان بیاموزید. یک برنامه ریزی مناسب و اصولی می تواند داوطلبان کنکور را در رسیدن به هدف یاری نماید. در مسیر رسیدن به این هدف ، یعنی موفقیت در کنکور ، هیچ وقت وقت ناامید نشوید. یک برنامه ریزی صحیح در مشاوره می تواند با توجه به قدرت یادگیری داوطلبان و شرایط فردی و محیطی داوطلب شرایط پیمودن مسیر برای رسیدن به موفقیت را برای داوطلب کنکور میسر نماید. مشاوره تحصیلی کنکور می تواند در بسیاری از موارد با هماهنگی با خانواده ها کمک شایانی را در راستای فراهم نمودن شرایط مناسب برای مطالعه و پیشرفت داوطلبان فراهم کند. بسیاری از دانش آموزان به دلیل کمبود امکانات در شهر خود به سمت مشاوره تحصیلی تلفنی میروند.. یکی از مهمترین فواید استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور طرح یک برنامه ریزی مناسب برای درس خواندن می باشد. یک مشاور کنکور خوب علاقه مند است که موفقیت شما را ببیند و تمام تلاشش را برای دیدن چنین صحنه ای می کند.از همه ی آگاهی ها و اطلاعاتش برای پیشرفت شما استفاده میکند.

مشاور تحصیلی خوب در طرز تفکر شما جرقه هایی برای صرف فعل “من می توانم” خواهد زد و شما باید به این جرقه کوچک فرصت یک انفجار بزرگ را بدهید. پس زمینه عکس باید سفید بوده و عکس رنگی باشد؛ عکس سیاه و سفید، افکت دار و پس زمینه رنگی مورد پذیرش قرار نمی گیرد. مشاوره تحصیلی کنکور باید توسط مشاوران مجربی انجام شود که خود قبلا در رقابت کنکور نتایج خوبی را کسب کرده اند و توانسته اند با تجربه زیاد خود در زمینه کنکور تحصیلی داوطلبان را راهنمایی کنند. همچنین باید به این نکته توجه داشت که معرفی منابع کمک آموزشی کنکور برای تمام افراد نباید یکسان باشد و مشاور باید بر اساس سطح علمی داوطلبان و با توجه به شرایط یادگیری او منبع مناسب را معرفی نماید. یکی از نقش های پررنگ یک مشاوره فراهم کردن شرایط روحی و روانی مناسب برای داوطلبان کنکور می باشد. با توجه به شرایط سخت و پر استرس دوران قبل از کنکور، مشاوره تحصیلی می تواند آرامش روانی مناسبی را برای داوطلبان فراهم نماید و به لحاظ انگیزشی داوطلبان را تقویت کند.

مشاور کنکور هیوا

منحصربه فرد بودن برنامه: هر داوطلبی شرایط و موقعیت های متفاوتی ر زندگی دارد، بدین ترتیب یک برنامه ریزی کنکور ریاضی و فیزیک نمی تواند برای تمام داوطلبان استفاده شود. با این وجود تعدادی از داوطلبا و دانش آموزان، به علت نداشتن بضاعت مالی، زندگی در شرایط سخت و سکونت در مناطق دور افتاده محروم از امکانات، امکان دسترسی به مراکز مشاوره تحصیلی رو ندارن؛ تو چنین شرایطی مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری جایگاه ویژه ای پیدا میکنن، چون که یک انتخاب مناسب و گزینه ی جایگزین عالی برای تمامی داوطلبا به ویژه داوطلبای محروم و کم بضاعت هستش که سبب صرفه جویی در وقت، انرژی و زمان این متقاضیا میشه. دفترچه سؤالات عمومی: این دفترچه شامل سؤالات دروس زبان و ادبیات فارسی با ضریب4، زبان عربی با ضریب2، دین و زندگی با ضریب3 و زبان انگلیسی با ضریب2 است. در گرایش زبان و ادبیات انگلیسی طی سه ترم، دروس پایه که شامل خواندن، نگارش و مکالمه است، آموزش داده میشود تا دانشجو با مسائل اساسی زبان آشنا گشته و آماده مطالعه دروس تخصصی خود شامل ادبیات انگلیسی، ترجمه، زبانشناسی و روش تدریس، آزمونسازی و نقد ادبی گردد.

در واقع کارشناسا و مشاورای تحصیلی در مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری با توجه به سوابق فراوان کاری و مشاوره ای خود، تجارب گرانبهایی در زمینه کنکور سراسری در اختیار دارن داوطلبا و متقاضیای شرکت در کنکور سراسری میتونن با صرف کمترین هزینه و تنها با دست داشتن یک گوشی تلفن همراه اقدام به استفاده از این تجربه ها کنن و از تکیه صرف به اطلاعات و داده های خودشون پرهیز کنن. مشاوران تحصیلی در مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری، آمادگی پاسخگویی به کلیه پرسش ها و دغدغه های داوطلبین در خصوص شرایط کنکور، چگونگی ثبت نام، توضیح مقررات نام نویسی، کیفیت برنامه ریزی کنکوری و نحوه تهیه و مطالعه منابع و دروس، چگونگی کسب مهارت های تست زنی و نکات مهم و ضروری در خصوص جمع بندی مطالعات، پیش زمینه های لازم جهت شرکت در جلسه کنکور و … امروزه با گسترش میزان مشارکت داوطلبان و ثبت نام اونا در کنکور سراسری و در دنبال اون افزایش میزان تقاضای استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری، مراکز خدماتی مشاوره تحصیلی تلفنی توسعه و گسترش زیادی یافته؛ طوری که تمامی داوطلبان به ویژه داوطلبان محروم از امکانات میتونن به راحتی به بهترین مراکز مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری دست پیدا کنن و از شرایط و ضوابط کنکور سراسری آگاه بشن.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما