واکنش مربی پرسپولیس به انتشار یک فایل صوتی

[ad_1]

حمید مطهری در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در مدت بیش از دو سالی که ما در پرسپولیس بودیم، سعی کنید این تیم را همیشه ایجاد کنید و یک فوتبال رو به جلو و قابل احترامی که ارائه دهید. امسال مککلات زیادی داریم، اما با این حال پرسپولیس در شرایط سخت هم می‌دهد که تیم بزرگی است. با این مککلاتی که ما داشتیم شاید باید روی روند فنی ما روند فن میگذاشت، اما با توجه به بازیکنان و تیمی که داریم، روند خوبمان را حفظ کرد. تیم بزرگی هستیم و با ذهن برنده خواه خواه با وجود همه مککلاتی که داشتیم تا اینجای فصل خوب کار فردیم و الان هم در کورس قهرمانی هستیم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره فشارهای پس از شکست برابر فولاد هم گفت: هر چه در بالاترین سطح مربیگری می کنید و یا کار می کنید فشارهای بیشتری را باید تحمل کنید. در پرسپولیس این فشارها واقعا زیاد است. این فشارها هم روی ما به عنوان مربی و هم روی بازیکنان است. ما در آن دیدار در شرایطی شکست خوردیم که شش یا هفت بازیکن را نداشتیم که این موضوع را باخت و بعد از آن زیر فشار قرار گرفتیم، اما ما زیر این فشارها هیچ وقت خم نمی‌شویم و بعد از آن تلاش می‌کنیم که ریکاوری خوبی داشته باشم و بعد از آن آن بازی دو خیلی خوب برابر نساجی و برد به دست آوردیم. این موضوع بزرگی تیم ما را نشان می دهد که خیلی سریع خودمان را با شرایط تطبیق میدهیم. اما این که میگویم در دیدار برابر فولاد شش، بازیکنمان را نداشتیم نمیخواهم تیم فولاد را لوث کنم، چون بعد از بازی هم به آنها تبریک گفتم. آن‌ها برای خیلی زحمت کشیدند، اما ما هم مستحق شست نبودیم.

وی افزود: همیشه نشان دادهایم به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم و کار تیمی در کرسپولیس حرف اول را میزند. در دیدار برابر فولاد در نیمه دوم واقعا فوتبال خوبی را ارائه دادیم و 10 نفر شدن ما تاثیر زیادی روی باخت داشت.

مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما امسال شرایط خیلی خوبی را داشتیم، اما سعی کردیم همه چیز را در درون تیم حل کنیم. اگر گل محمدی استعفا آقای به‌خاطر شد که توقعات را در پرسپول، صدتیسدتیسدتیسدتیسدتیسد کرد. ما در دو سال متوالی بازیکنان زیادی از دست دادیم، اما همیشه سعی می کنم روند خوبمان را ادامه بدهم، چون ما یک تیم به همه معنا داریم و این تیم است که کارش را پیش می برد. تیم ما بازیکنانی دارد که ذهن برنده می خواهند. همه بازیکنان با روند تاکتیکی تیم پیش می‌روند، چون مبارز و جنگجو هستند. در دیدار برابر سید رقابت بازیکنان تعویضی مثل جلال حسینی، رضا اسدی، علی شجاعی و مهدی پاکدل چقدر خوب و با انرژی مثبت بازی کردند. این نشان می دهد که ما به معنای واقعی تیم هستیم و با این بازیکنان واقعا لذت می بریم. همه این مسائل به ما کمک کرده تیم‌مان امسال هم در کورس قهرمانی داشس.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقدهایی که به عملکرد این تیم گفته می شود و اینکه برخی می گویند شاگردان گلمحمدی بازی های زیبایی ارائه می دهند هم نمی گوید: همیشه گفتهام انتقاداتی که منصفانه باشد را ما به روی چشم می پذیریم. انتقاد باعث پیشرفت می شود. اما اشتباه برخی انتقادات و سازمان یافته است. اینها این است که روح آدم را خراب می کند و نباید به آن توجه کرد. ما انتقادپذیر هستیم، اما برای انتقاداتی که منصفانه باشد، اما برخی انتقادها غیرمنصفانه و سازمان یافته است که این بد است. چون تیم را خراب می‌کند. ما نباید به این انتقادات توجه کنیم.

او همچنین گفت: همه اذعان دارند که ما فوتبال خوب و کلاسیک میدهیم و همیشه سعی می کنم فوتبال را قابل احترام ارائه بدهیم. ما هم در نتیجه گیری و هم در نوع بازی واقعا خوب کار کرده ام.

مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش درباره یک فایل صوتی که در آن مقامات ارشد فدراسیون فوتبال به کمیته استیناف پیشنهاد کرده تا رای بازیکن گابنی باشگاه گل گهر تایید و به تیم های استقلال و سپاهان امتیاز داده شود هم گفت: از کمیته انضباطی میخواهیم که همیشه منصفانه منتشر شود. رای بدهد. من فکر می کنم با این فایل صوتی که به آن اشاره می کند همه چیز مشخص است.

وی در ادامه درباره سفر جدایی مهدی شیری از پرسپولیس هم گفت: مهدی شیری در پرسپولیس زحمت ککیده و امیدوارم در آینده کاریش هم موفق باشد.

او در ادامه به حذف پرسپولیس و استقلال از اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع در روحیه ما تأثیر می گذارد، اما این گونه نیست که برای آینده انگیزه نخواهد بود. در پرسپولیس همیشه باید نهایت تلاش را انجام دهد تا موفق شود. بالاخره بازیکنان و اعضای تیم زحمت می کشند که در یک جای بزرگتر مثل یک ویترین دیده می شوند، اما به اتفاقات رخ می دهد که کم کاری برخی آقایان را به دست می آورد. روزهای اول این موضوع حس بدی به تیم داده بود، اما الان برای لیگ میجنگیم و هر بازی برایمان حکم فینال را دارد. امیدوارم بتوانیم در این شرایط سخت از این بازیها عبور کنیم و هوادارانمان را شاد کنیم. هواداران ما همیشه تشنه جام گرفتن هستند و ما هم برای شادی دل آن‌ها ش مۆ. پرسپولیس هم نشان داده قدرت فوتبال ایران و آسیا است.

مطهری در ادامه در پاسخ به سوالی درباره پیشنهادی استقلال و پرسپولیس در بورس و سهمی از سهام این باشگاه ها به پیشکسوتانشان هم گفت: امیدوارم این اتفاق رخ دهد. صاحبان اصلی پرسپولیس همین هواداران و پیشکسوتان عزیز هستند.

او همچنین گفت: بازیکنان بزرگتر تیم ما واقعا کمک می کنند و برای سایر الگوهای فنی و الگوی فنی و اخلاقی هستند. سید جلال حسینی، وحید امیری، کمال کامیابی نیااه امید عالیشاه همیشه به تیم کمک کرده اند. امیدوارم مشکلات مالی هم حل شود چرا که همه بازیکنان با همه وجودشان برای تیم کار می‌کنند.

مربی پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد فنی رامین رضاییان در اولین بازی که برای پرسپولیس هم انجام داد، گفت: رامین رضاییان بازیکن با کیفیت است و وظایفی که به او داده بودیم را به نحو احسن انجام داد، اما اعتقاد من این است که رامین رضاییان خیلی خوب است. بیش از این می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

مطهری در پایان درباره مصاف هفته نوزدهم تیمش برابر گلگهر سیرجان هم گفت: گلگهر تیم قابل احترام است. مدتی پیش به دلیل کسر امتیازات کمی بد شد، اما تیمی هستند که من مدل فوتبال آنها را دوست دارم و فوتبال خوبی ارائه می دهند. آن‌ها می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و به امید خدا فوتبال خوبی را خواهد داشت.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما