پرسپولیس برنده جنگ روسیه با روسیه؟

[ad_1]

پرسپولیس از تساوی مقابل گل گهر در هفته نوزدهم بعد از لیگ برتر و از دست دادن 2 امتیاز حساس، کمی از کورس قهرمانی جا ماند و اختلاف امتیازش با استقلال به 5 رسید.

پرسپولیس که به مشکل در خط حمله ضعف دارد، این بار دیگر در بازی مقابل گل گهر خودش را نشان داد و این تیم چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

باگگاه پرسپولیس مدت هاست که به دنبال خرید یک خارجی خارجی است، ولی تا این لحظه موفق به انجام این کار نشده است.

باشگاه در و انتقالات نیم فصل و با توجه به تیمش در خط حمله و البته نیاز پرسپولیسیت عیسی آل کثیر به دنبال جذب یک خارجی خارجی بود، ولی به دلیل نداشتن بودجه کافی برای تیمش را به خدمت گرفتن.

بعد از اتمام مهلت نقل و انتقالات پرسپولیس میتوانست یک مدیران آزاد را جذب کند و حتی یک گزینه مدنظرش را هم به باشگاه پرسپولیس معرفی کند، ولی به دلیل اینکه بازیکن مدنظر یحیی شرایط لازم برای حضور در فوتبال ایران را نداشت به ایران بیاید.

بعد از منتفی شدن جذب کاربران پرتغالی برای جستجوهای گل محمدی و مدیران پرسپولیس برای خرید یک مشتری آزاد به نتیجه نرسیده از گزینه هایی که گل محمد معرفی کردند، هنوز موفق شده اند واقعا دلخواه خود را پیدا کنند. از همین رو این شایعه مطرح می شود که او قصد دارد با نفرات فعلی اش، لیگ بیست و یکم را به پایان برساند.

با توجه به اینکه در فصل زمستانی بازیکن آزاد باکیفیت زیاد وجود ندارد، تنها راه جذب بازیکن، انتخاب آنها از روی دیدن فیلمهایشان است که هنوز به نتیجه نرسیده است. در 48 ساعت گذگذته، اما اتفاق عجیبی رخ داد که در نهایت ممکن است به نفع پرسپولیس تمام شود.

بعد از حمله به روسیه و ایجاد ناامنی در این کشور، بازیکنان شاغل در لیگ برتر طبق قوانین فیفا می توانند، قراردادشان را با تیم های باشگاهی خود فسخ کنند و به هر تیمی که دوست دارند بروند.

شهاب زاهدی ملی پوش و گلزن تیم زوریا تنها بازیکن ایرانی لیگ این تیم است. شهاب که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد، چند بار مورد توجه این تیم برای بازگشت قرار گرفت، ولی به دلیل داشتن قرارداد و همچنین پول زیادی که برای فروش او در نظر گرفته شده بودند، بازگشت شهاب به پرسپولیس میسر نشد.

حالا و بعد از اتفاقات داخلی و شرایط پیش آمده برای این کشور، هواداران پرسپولیس از زاهدی درخواست قراردادش را با زوریا فسخ کند و به پرسپولیس برگردد. پرسپولیسی‌ها که الان به شدت از یک تیمشان رنج می‌برند، خطاب به گذشته‌شان می‌برند: وقت بازگشت است، چون پرسپولیس در حال حاضر به تو نیاز دارد.

خبرورزشی

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما