چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

[ad_1]

فرارو- سدان ریتون سی سی که سالها به عنوان پرچمدار سدانهای چنگان در بازار چین حضور داشت، اکنون نسخه 2022 آن وارد فاز فروش شده است. هر چند چنگان در نسخه جدید تغییرات محسوس اعمال و فرم طراحی مشابه به سدانهای هیوندای است.

به گزارش فرارو، ریتون CC دیگر پرچمدار سدان‌های چنگان نیست و جای خود را به UNI-V داده است. اما همچنان در چین و برخی از کشورهای آسیایی طرفدار دارد. قیمت این خودرو در بازارهای جهانی بین 15 تا 18 هزار دلار است که در مقایسه با رقبای هم رده خود، معقول به نظر میرسد.

مقایسه ریتون CC مدل 2022 با فیس لیفت پیشین خود نشان می دهد که تغییرات در نسخه تازه تنها به اسپرهای جلو و عقب ختم شده است. صبح بخیر

اما در مجموع نمی توانم بگویم که چنگان فیس لیفت ارائه کرده و به نظر می رسد که شرکت چینی متوجه تغییرات در نسخه جدید اعمال نشده است تا از این خط تولید بدون ایجاد دوباره بهره ببرد.

چنگان ریتون سی سی یا هیواندای النترا ۲۰۱۸ چینی؟

زمانی که کمپانی چنگان، ریتون CC را عرضه کرد، حدود چهار سال می‌گذرد. سدانی که طراحی آن در تمامی این سالها از سوی سالها از سوی دیگر، به کپی برداری از روی فرم طراحی خودروهای کرهای بوده است. اما با این وجود چنگان خیلی به انتقادها توجه نکردند، تا همچنان پرچمدار پیشین سدان هایش با شباهت بسیار نزدیک به خودروهای کره ای، دل مشتریان چینی و آسیایی را به دست آورد.

با نگاهی گذرا به ریتون CC می‌توانم آن را نسخه چینی هیوندای النت، ۲۰۸ نینترد ۲۰۱.۸. طراحی بدنه، کابین، چراغ های جلو و عقب و خطوط و خطوط و خطوط و برجستگی ها از روی نسخه های کپی برداری شده است.

چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

هیوندای النترا مدل 2018

در این میان تنها تلاش چانگان برای ایجاد تفاوت، سپر و جلو پنجره و رینگها بوده است. اما این تغییرها باعث نشده است تا نسخه کپی برداری طراحی ریتون cc از طراحی هیوندای النترا 2018 پاک شود.

در بخش دیگری از ریتون CC در طول و عرض و ارتفاع نیز تفاوتی با هم ندارند و به نظر می رسد که چنگان چیز را برای یک کپی برداری تمام عیار از روی نسخه کرهای ارائه کرده است.

مشخصات فنی و امکانات رفاهی ریتون CC مدل ۲۰۲۲

چنگان در بخش‌های فنی تغییرات گگرفی ایجاد نشده و چندین پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ از نوع JL473ZQ7 دیده می‌شود. موتوری که قادر است قدرت ۱۸۸ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را تولید کند .

گیربکس این سدان نیز 7 دنده دوکلاچه و از نوع خیس است، که در مقایسه با دیربکس های خاکک مککلات کمتری مانند داغ کردن زود هنگام را برای راننده ایجاد می کند.

مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر به 6.2 لیتر است و باک آن نیز 62 لیتر گنجایش دارد. وزن ریتون CC هم به ۱۴۶۰ وزن می‌رسد.

کروز کنترل، جلو سیستم هشدار خروج از خط، گرمکن و سردکن های، دوربین 360 درجه، سیستم پانوراما 360، فرمان برقی الکترونیکی (EPS)، سانروف پانوراما، تهویه خودکار، صندلی های برقی، تجهیزات صوتی AM3D، کروز کنترل و ترمز پارک برقی با اتوهلد، سیستم مانیتور مستقیم فشار تایر، کنترل پایداری الکترونیکی از امکانات این سدان چینی است.

تصاویر چنگان ریتون CC مدل 2022

چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما