گل‌محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی پا پس نمی‌کشد

[ad_1]

یحیی گلمحمدی بعد از دیدار پرسپولیسی گلمحمدی که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: بازی رایم و به کادر فنی قطعات رمز میگویم، چون تیمی ساخته شده که فنی و تاکتیکی بازی می کند. بازی کردن در مقابل این تیم، کار خیلی سختی است.

وی افزود: آنها هم موقعیت را دارند اما ما از موقعیت‌هایمان مس، ةگ. در دقایقی از بازی، تحت فشار بودیم و به نظرم در آن فشار باید بیشتر پاس میدادیم تا بازی را کنترل کنیم. شاید خیلی هماهنگ نبودیم، اما از بچه‌ها تشکر می‌کنم که بردی،دن بُردیگز

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه دو بازیکن بازیکن موفق به گلزنی شدند، اظهار داشت: بازیکنانی که از زمین خارج شدند، زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. دو بازیکنی که به زمین آمدند و گل زدند، انرژی زیادی کمک کرد و این انرژی را به آنها کرد تا گل بزنند. وقتی تیم می‌برد، همه تیم برده و وقتی ببازد، باخت برای من است. از همه تشکر می کنم که مشکلات را تحمل می کنند.

گلمحمدی درباره ادامه مسابقات قهرمانی با استقلال و اینکه در نهایت کدام تیم برنده این ماراتن خواهد بود، گفت: هفته های زیادی باقی مانده تا قهرمان شود. استقلالی است و تیمی است که تقویت شده و تیمی خوب و با احر امی. برای هر تیمی می توانند مککل ساز شوند و در این فصل به خوبی های رسیده اند. ما این فصل در نقل و انتقالات به خاطر مشکلات قوی ظاهر نشدیم، اما پام نشدیمس نی94مس بازیکنان ما خیلی ها دارند و قهرمانی های زیادی که سب کرده اند، به آنها انگیزه می دهد و با این تجربه تا آخر میجنگند و انگیزه خود را از دست نمی دهند.

وی در شرایط خاص رامین رضاییان در اولین بازی خود پس از بازگشت به پرسپولیس گفت: این دیدار، بازی اول رامین بود و عملکرد خوبی داشت، اما هنوز جا بهتر از این است. از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط ایده آل نیست، اما این بازیها کمک می کند، بهتر می شود.

مدیران پرسپولیس در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این تغییرات در روند تیمش خواهد داشت یا نه، بررسیان کرد: برخی اتفاقات، مختصر فوتبال ایران است; شخصا توجهی به این مسائل ندارم، چون خودمان بحث های بزرگ و کوچک فنی و غیر فنی داریم. هر کسی بخواهد رئیس فدراسیون باشد، ما باید تمرکمان روی کار خودمان باشد و به مسائل و مککلات خودمان توجه کنیم و نتیجه بگیریم. کاری به این کارها ندارم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

گلمحمدی همچنین در نشست خبری خود گفت: بازی رامان سخت کرده بودیم، به خاطر اینکه نمی تواند تحت فشار حریف خوب پاس بدهیم. ککلی که تیم قبلاً را به نمایش بگذاریم و بازی همیگ را به خاطر رس حریف یا روحی – روانی و جسمانی خودمان نداشتیم. حریف ما را خیلی تحت فشار گذاشت و بازی میتوانست مساوی تمام شود و حتی آنها برنده شوند. مقداری نسبت به این مسئله حساس‌تر و نگران‌تر باشیم. بازی امروز درس خوبی برای ما بود تا بیشتر روی نقاط ضعف و قوتمان پی ببریم و باید روی کارهای تیمی کار کنیم. این دیدار می‌تواند در آینده بیشتر به پرسپولیس کمک کند. از بازیکنانم تشکر می کنم که تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کردند. بازی راحت نبود و ذهنیت بازیکنان را بیشتر از جستجوهای فنی کمکمان کرد و این شخصیت قهرمانی در سالهای اخیر در نتیجه بازی امروز بود.

وی درباره اظهارات رشید مظاهری مبنی بر ضد پرسپولیس با او گفت: نمیدانم چه بگویم. خودم با او صحبتی نکردم و شاید آدمهای اطرافش که دوست داشتند به پرسپولیس بیاید، صحبت کرده بودند. از طرف ما صحبتی با مظاهری نبود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اظهارات رضا درویش در مورد حضور خارجی گفت: گرفتن بازیکن خارجی در مقطع خارجی سخت است چون هیچ تیمی بازیکن خوبش را به تیمی دیگر نمی دهد، چرا که هزینه هانگفت برای گرفتن رضایتنامه بدهید. یکسری بازیکنان آزاد در بازار هستند که کیفیت آنچنانی ندارند. بازیکنی را از روی فیلم دیده‌ایم و قرار است چند جلسه او را از نزدیک،بمی. بازیکن مدنظر روزمه بدی ولی باید بدانیم در چه شرایطی است. این شرط را برای بازیکن گذاشته‌ایم تا بدانیم چه وضعیتی دارد.

گلمحمدی در واکنش به عدم گلزنی عبدی در خط حمله پرسپولیس یادآور شد: مهدی بازیکن خطرناکی است و روی گلی که زدیم تثثیر خوبی داشت. با این حال انتظارم از عبدی زیاد است. یک بازیکن ممکن است روز بدی داشته باشد و فکر کنم عبدی روز جذابی نداشت. حامد پاکدل اما، پرانرژی وارد زمین شد و توانست گل بزند که به او و حس خوبش تبریک میگویم.

گلمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به بازی ضعیف یا پرسپولیس قویتر شده است، گفت: میزبانی و میهمانی خیلی مهم است. بازی در اراک شرایط خودش را دارد. قیمت به عنوان تیم میزبان شرایط بهتری دارد. در بازی رفت، شرایط فنی فنی نداشتیم. تیم اراکی‌ها واقعا تیم خوب و یکدستی دارند و در ارسال‌ها خطرناک هستند. تیمی نیست که به راحتی ببازد و مقاب سپاهان و استقلال امتیاز گرفت و فقط از پرسپولیس امتیاز نگرفت. مسابقات امسال مسابقات لیگ بوده است.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما