pishborobanner

آنچه در میان جمعیت درباره ارز دیجیتال به شما نمی گویند

در دراز مدت، اگر افراد بیشتری شروع به استفاده از این نوع پول نقد دیجیتال کنند و کسب‌وکارهای بیشتری آن را به عنوان نوعی پرداخت بپذیرند، تجارت با ارزهای دیجیتال در نهایت می‌تواند به اندازه‌ای بزرگ شود که با ارزهای اصلی مانند دلار رقابت کند. هاردی از ونکوور گفت، در حالی که هنوز یک نوع پرداخت خاص است، اما "سر و صدای جهانی" دارد. بیت کوین، که در سال 2009 ایجاد شد، تبدیل به یک موضوع داغ شد و توسط برخی از آنها پذیرفته شد، اما هنوز به طور گسترده ای به عنوان یک شکل رایج پول نقد امروزه در نظر گرفته نمی شود.

از آنجایی که پذیرش ارزهای دیجیتال توسط کسب و کارها هنوز یک مفهوم جدید است، کسب و کارها می توانند قابلیت های اصلی خود را افزایش دهند و با اجرای زودهنگام آنها، چشم انداز خود را در میان رقبا افزایش دهند. کاملاً ممکن است که دولت، حتی دموکراسی‌های لیبرال، توانایی‌هایی داشته باشند که می‌تواند شبیه یک دیستوپیا باشد و قانون‌گذاران هرگز تصور نمی‌کردند که یک دولت ممکن است داشته باشد – تاریخچه مالی عالی بدون دسترسی به دفتر کل یا هر گونه مصنوع فیزیکی در خانه. او می افزاید: «این بستگی به مسیری دارد که دولت ما انتخاب می کند. در قبرس، دولت درصدی از حساب های بانکی شهروندان را برای حل مشکلات مالی خود در نظر گرفته است. با توجه به این موارد، توصیه می‌شود که تمام ارزهای رمزنگاری شده، به جز ارزهای صادر شده توسط دولت، در هند ممنوع شوند. یک دیدگاه هشیارانه تر ممکن است نشان دهد که بیت کوین ها در بهترین حالت یک حباب لحظه ای هستند و در بدترین حالت فرصتی پرخطر برای در نظر گرفتن تازگی خود هستند. گوردون سیک گفت: «من فکر می‌کنم بسیاری از هکرهایی که قصد بهره‌برداری تجاری دارند در روسیه و چین هستند و تصور می‌کنم تعداد زیادی از آنها در خاورمیانه هستند.

حقیقت غیرقابل انکار در مورد Digital Currency که هیچکس به شما نمی گوید

در نتیجه، بانک‌ها به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت به‌طور فزاینده‌ای با برنامه‌های پرداخت دیجیتال غیربانکی و کیف پول که توسط شرکت‌های پلت‌فرم و مخابرات، مانند Apple Pay، Google Pay، و Amazon Pay در ایالات متحده اداره می‌شوند، رقابت می‌کنند و در برخی موارد شریک می‌شوند. M-Pesa در آفریقا و آسیا و WeChat Pay و Alipay در چین. به عنوان مثال، در سایتی که به نام "جاده ابریشم" شناخته می شود، کاربران برای داروهای غیرقانونی و سایر موارد ممنوعه بیت کوین پرداخت می کنند. "من هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنم. هیچ شرایط ثبت نام یا هزینه ای ندارد و هر کسی می تواند بپیوندد و شرکت کند. بیت کوین بحث برانگیز است زیرا ارز را می توان به صورت ناشناس به صورت آنلاین مبادله کرد — به نوعی معادل دیجیتالی استفاده از پول نقد است — و بنابراین برخی از آن به دلیل تسهیل بازارهای آنلاین دارو انتقاد کرده اند.از جمله موارد دیگر، به بانک مرکزی هند (RBI) توصیه می کند که یک ارز دیجیتال بانک مرکزی منتشر کند.

سپس مسئله هک کردن وجود دارد. ممکن است هک یک ضعف به نظر برسد، اما حمله مهار شد، ارز بازیابی شد و سیستم از همیشه امن تر است. حتی بزرگ‌ترین حامیان ارزهای دیجیتال ابراز تردید کرده‌اند که بیت‌کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری تبدیل به واحد پول یک ملت خواهد شد، اما یک تمایل جمعی و نقشی برای ارزهای دیجیتال وجود دارد. چرا شرکت‌های غیرچینی ناگهان تمایل دارند تمام تراکنش‌های مالی خود را تحت نظارت دولت چین قرار دهند؟ برخلاف ارز سنتی، بیت کوین توسط دولت یا حتی یک شرکت خصوصی صرافی ارز دیجیتال MEXC صادر نمی شود.

شرکت مونترال Bokor Renovation یک تراکنش با بیت کوین به ارزش "هزاران دلار" انجام داده است و مالک درازن بوکور مشتاق مشتریان بیشتر بیت کوین است. راجر هاردی، مدیرعامل و موسس آن، گفت که شرکت او با 20 ارز تجارت می کند و بیت کوین اکنون یک ارز دیگر است. این شرکت در وب سایت خود گزارش داد: «فلکس کوین مورد حمله قرار گرفت و تمام سکه های موجود در کیف پول داغ مورد سرقت قرار گرفت. مور می‌گوید با در نظر گرفتن مثال قبلی، از نظر تئوری می‌توانید سکه‌های کوچک‌تر خود را به دلار واقعی نقد کنید، و سپس آن دلارها را پس از سقوط دوباره سرمایه‌گذاری کنید، اما ممکن است چند روز طول بکشد تا سکه‌های خود را به دلار تبدیل کنید و دوباره به آن برگردید.

فروشندگان می توانند بیت کوین های خود را با ارز اصلی خود مبادله کنند. بیشتر بخوانید: بازگشت! Flexcoin که در آلبرتا ثبت شده بود، خود را به عنوان اولین بانک بیت کوین معرفی کرد که به کاربران اجازه داد بیت کوین های خود را در یک مکان متمرکز ذخیره کنند تا از هر دستگاه متصل به وب قابل دسترسی باشد. ارز دیجیتال محبوب بیت کوین از هر مکانی قابل دسترسی است. او گفت که فیسبوک حتی اگر شرکت‌های دیگر به دنبال راه‌اندازی ارز بدون آن باشند، اتحادیه لیبرا را ترک می‌کند. اگر ارز به دست بیاورد، برای برند فیسبوک عالی خواهد بود و از نظر تئوری، شرکت‌های شرکت‌کننده در این شبکه شاهد ظهور فرصت‌های تجاری جدیدی خواهند بود. شبکه 964 میلیون دلاری بیت کوین به 4 تریلیون دلار در روز در کل مبادلات ارزی می رسد، اما به وضوح در حال رشد است.

بودجه پرزیدنت اوباما بدهی ملی را تا سال 2020 به بیش از 17 تریلیون دلار می رساند. بدهی های شمارش نشده تامین اجتماعی و مدیکر تریلیون ها بار فرزندان ما را سنگین می کند. مایکل پنتو، رئیس شرکت Pento Portfolio Strategies. چارچوب ریاضی بیت کوین با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو در نوامبر 2008 منتشر شد. این سیستم در سال 2009 با استفاده از شبکه ای از اشخاص ثالث که دفتر کل تراکنش ها را نگهداری می کنند و معماهای محاسباتی پیچیده ای را حل می کنند که تعیین می کند سکه های جدید چگونه ایجاد می شوند، فعال شد. بیت کوین از زمان ایجاد آن در سال 2009 در میان علاقه مندان به فناوری و سرمایه گذاران ریسک پذیر محبوب شده است زیرا به مردم اجازه می دهد بدون دخالت بانک ها، صادرکنندگان کارت اعتباری یا ثالث دیگر، تراکنش های یک به یک، خرید کالا و خدمات و تبادل پول در سراسر مرزها را انجام دهند. مهمانی. سیستم ارزی همتا به همتا که در سال 2009 توسعه یافت، امکان پرداخت آنلاین مستقیم را فراهم می کند و توسط برخی از مشاغل قانونی استفاده می شود. کریستوفر وکیو، تحلیلگر ارز در DailyFX. وضعیت ارزهای جایگزین در سراسر جهان ارز دیجیتال چیست؟ قبل از مقررات، وضعیت حقوقی ارزها مورد تردید بود.

اگر ریاضی جمع نشود، تراکنش رد می شود.

با این حال، فعالان ارز حداقل مایلند که به بیت کوین ها به عنوان یک ابزار تجاری مشروع از مزایای شک و تردید بهره مند شوند، زیرا موقعیت هایی مانند قبرس همچنان در حال ظهور هستند. سنگاپور – یک مقاله خبری جعلی در مورد تجارت ارز دیجیتال که به عنوان گزارشی توسط The Straits Times منتشر شد، به صورت آنلاین منتشر شد. به عنوان مثال، کنیا اقتصاد خود را تقریباً به طور کامل از طریق ارز دیجیتال و سیستم پرداخت MPESA دیجیتالی کرده است و تراکنش ها را رایگان و تقریباً آنی می کند. AOL سهامدار عمده بود، و برای جمع آوری اطلاعات مالی، AOL باید به کسب درآمدهای مختلف از تبلیغات ادامه دهد. اگر ریاضی جمع نشود، تراکنش رد می شود. مجوز: دارنده کارت کارت را به عنوان پرداخت به تاجر ارائه می کند و تاجر معامله را به گیرنده (بانک خریدار) ارائه می کند. از ژانویه، نرخ تراکنش بیت کوین دو برابر شده و به 70000 در روز رسیده است. در طول چهار ماه گذشته، بهترین عملکرد در بین ارزهای جهان، و تقریباً در هر طبقه دارایی قابل تصور، بیت کوین بوده است، یک رسانه مبادله دیجیتال بدون کشور که در سال 2008 توسط شخصی که تا به امروز ناشناس باقی مانده است اختراع شد.

شما این اشتباهات Digital Currency را مرتکب می شوید؟|راهنمای مافیا برای Digital Currency|چهار بدون گناه Digital Currency نکات}

نقش ارز جایگزین تا حد زیادی در چند سال گذشته به طلا کاهش یافته است. واضح است که حرکت و حمایت از بیت کوین و حرکت ارز دیجیتالی که آن را نشان می دهد باید یک تأثیرگذار و محرک جدی در تکامل سیستم ها و خدمات مالی در نظر گرفته شود. این نشان دهنده افزایش نزدیک به 20 درصدی فقط در هفته گذشته، افزایش یک ماهه 41 درصدی و تقریباً پنج برابری ارزش در سال گذشته است. سقوط پربار و مخرب ارز در طول 100 سال گذشته گسترش یافته است: وایمار آلمان در سال 1923، آرژانتین در سال 1932، مکزیک در سال 1994، تایلند در سال 1997، و روسیه در سال 1998. اما لیست سایت های تجاری و محصولات پذیرنده ارز دیجیتال به سرعت در حال رشد است. این کشور دارای ترازنامه عظیمی است و به خرید اوراق قرضه با سرعت بی سابقه ای ادامه می دهد. به گفته محققان McAfee، ارزهای دیجیتال راهی برای مجرمان سایبری برای همکاری در کمپین ها، به دست آوردن آدرس ایمیل برای کمپین های فیشینگ یا خرید ابزارهای خودکار برای راه اندازی وب سایت های حمله ارائه می دهند. پول نقد ناشناس بودن را ارائه می دهد. اگر کیک‌هایمان را در راه خانه از نانوایی می‌خوردیم، هیچ‌کس نمی‌دانست که آنها را خریده‌ایم.

البته کشورها برای کنار گذاشتن خود صف نمی کشند.

"در پایان سال 2012، یک بیت کوین حدود 15 دلار معامله می شد. آیا بلاک چین به معنای پایان سوئیفت است؟ رسیدن به چند صد هزار تراکنش در روز تا پایان سال غیرقابل تصور نخواهد بود. البته کشورها برای کنار گذاشتن خود صف نمی کشند. ارزهای خود را (اگرچه این ایده ممکن است هر روز بیشتر و بیشتر اعضای یورو را جذب کند). ارز جایگزین آنلاین، که قبلاً از زمان آغاز به کار آن در سال 2009 چیزی بیش از یک کنجکاوی در بازارهای مالی بود، از زمانی که بحران بانکی قبرس دو هفته پیش شروع شد، ارزش معاملات را افزایش داد. ارزش بیش از یک میلیارد دلار ارز دیجیتال معروف به "بیت کوین" اکنون در وب در حال گردش است – مقداری که از ارزش کل موجودی ارز کشورهای کوچکی مانند لیبریا (که از "دلار لیبریا" استفاده می کند)، بوتان (که از دلار لیبریا استفاده می کند) بیشتر است. "Ngultrum")، و 18 کشور دیگر. اگرچه موقعیت بایننس کوین به عنوان ارز دیجیتال بومی در بزرگترین صرافی جهان، آن را از برخی جهات "مشروع" می کند، اما این ارز را به ویژه در برابر مسائل نظارتی آسیب پذیر می کند – مسائلی که احتمالاً در نتیجه ورشکستگی FTX داغ می شوند.

اگر می‌خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه Digital Currency خود را تغییر دهید!

علاوه بر این، ما یک گزینه تبادل کریپتو با قیمت های پایین برای مبادله سریع دارایی های دیجیتال شما ارائه می دهیم. این شامل عناصر کلیدی دارایی‌های پشتیبان مجاز در هر مدل و رابطه صادرکننده استیبل کوین سیستمی با بانک مرکزی است. این به پول نقد اجازه داد تا هر نوع بدهی قانونی را پرداخت کند. با گسترش نگرانی ها مبنی بر اینکه حتی سپرده های بیمه شده ممکن است در کشورهای مشابهی که تحت تاثیر بحران های بانکی قرار گرفته اند ایمن نباشند، کسانی که به دنبال پناهگاهی برای ذخیره ثروت خود هستند به دنیای پیچیده پول نقد دیجیتال گریخته اند. CBDC می تواند ناشناس بودن را برطرف کند و آن را به روشی غیر ارعاب آمیز حل کند و تقاضا برای پول نقد را کاهش دهد. Digicash از این جهت جالب است که ناشناس بودن شخص ثالث را بدون نیاز به استقلال از بانک های تجاری ارائه می دهد. یک نمایش بصری از نحوه تعریف من در زیر ارائه شده است. ما موارد تاریخی را دیده‌ایم که در آن چنین عجله‌ای برای سرمایه‌گذاری‌های خاص به نفع اقتصاد ما و سرمایه‌گذارانی بوده است که از سرمایه‌گذاری‌های درست حمایت می‌کنند. در 6 آگوست 2014، بریتانیا اعلام کرد که وزارت خزانه داری آن مطالعه ای را درباره ارزهای رمزنگاری شده و اینکه در صورت وجود نقشی که می توانند در اقتصاد بریتانیا ایفا کنند، سفارش داده است.

وزارت خزانه‌داری در دریافت چک‌های محرک کووید-۱۹ به افرادی که اظهارنامه مالیاتی ارسال نکرده بودند و حساب بانکی نداشتند، مشکل داشت. غرب این ایده را ابداع نکرد. به نظر می رسد مورخان تمایل دارند که این تمایز را برای چینی ها قائل شوند. اگر دلار دیجیتال نداشته باشیم و سایر ارزهای بانک مرکزی به ویژه اگر یوان، واحد پول چین، کاهش یابد، دلار قطعا برتری خود را در تسویه حساب های بین المللی از دست خواهد داد. فدرال رزرو در حال انجام تحقیقات برای ساخت و آزمایش دلار دیجیتال است. همکاری با بانک فدرال رزرو بوستون باعث پیشرفت در درک چگونگی توسعه یک ارز دیجیتال در آینده می شود. ابتکار ارز دیجیتالی بانک فدرال رزرو بوستون و موسسه فناوری میشیگان در تحقیقات خود دریافتند که دفتر کل توزیع شده می تواند کارایی و مقیاس پذیری CBDC را مختل کند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با صرافی Coinex وب سایت خود باشید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما