استقلال و گل گهر بهترین بازی های لیگ بودند

[ad_1]

خبرگزاری بیشتر: مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از ابتدای فصل تاکنون بازی جذابی ندیده ایم گفت: بازی استقلال و گل گهر سیرجان فنی ترین بازی لیگ بود.

محمدرضا شکورزاده درباره پیروزی 2 بر 2 استقلال مقابل گل گهر سیرجان گفت: بعد از هفته ها شاهد یک بازی جذاب و دیدنی بین دو تیم لیگ برتری بودیم. استقلال و گل گهر هر کدام سه امتیاز آن بازی را گرفتند. همه انتظار بازی تهاجمی این دو تیم را داشتند.

مدافع سابق استقلال اضافه کرد: آبی ها در نیمه اول عالی کار کردند، در همان دقایق ابتدایی با یک بازی هجومی به گل رسیدند، روند ادامه پیدا کرد و گل دوم را به ثمر رساندند. یک پنالتی دیگر را در دقایق پایانی نیمه اول دیدیم که استقلالی ها صاحب یک پنالتی دیگر شدند که متاسفانه وریا غفوری نتوانست مانند گل اول آن را به ثمر برساند. در نیمه دوم گل گهر می خواست سه امتیاز بازی را بگیرد. این تیم برای به ثمر رساندن یک گل دست و پنجه نرم کرد اما حضور دروازه بان مشتاقی به نام «مظاهری» در دروازه استقلال باعث شد گل گهر به تساوی برسد.

شکورزاده گفت: استقلال می داند که داشتن دو دروازه بان خوب برای این تیم یک امتیاز است. من و همه فوتبالدوستان معتقدیم رشید مظاهری بهترین دروازه بان حال حاضر کشورمان است و بدون شک می تواند شماره یک تیم ملی ایران باشد. او با سیوهای استقلال مقابل حریف خود در بازی های اخیر، آمادگی خود را به اهالی فوتبال نشان داده و حالا سرمربی تیم ملی ایران می تواند از داشتن دروازه بان فوق العاده مشتاقی راضی و خوشحال باشد.

وی با انتقاد از عملکرد مدافعان استقلال گفت: آبی ها توانستند سه امتیاز این بازی را بگیرند اما هنوز نواقص خط دفاعی برطرف نشده است. متأسفانه مدافعان استقلال مقابل گل گهر چندین بار مرتکب اشتباه شدند که اوج آن ضربه دقیقه آخر گادوین منشا بود که البته مظاهری به خوبی توانست آن را مهار کند. محمود فکری که تاکنون یکی از بهترین هافبک های دفاعی فوتبال ایران بوده است باید به خط دفاعی خود نظم بیشتری بدهد و در صورت نیاز آنها را در تمرینات نگه دارد. در صورت ادامه این روند، استقلال در آینده با مشکل مواجه خواهد شد تا کادر فنی استقلال بیش از گذشته برای مدافعان این تیم تمرین کند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال درباره بازی استقلال و آلومینیوم اراک که روز دوشنبه (6) برگزار شد، گفت: استقلال باید برد مقابل گل گهر را هم فراموش کند و خود را برای بازی با آلومینیوم اراک آماده کند، قطعا بازیکنان خطیبی دارند. انگیزه بالایی برای شکست دادن استقلال یا کسب تساوی در تهران دارند، بنابراین محمود فکری باید حریف خود را به خوبی آنالیز کند و نقاط ضعف و قوت حریف را بیابد و باید تیمش را با شرایط آلومینیوم اراک تمرین دهد تا بتواند برنده این مسابقه باشد. بازی کند و به برتری خود ادامه دهد.

شکورزاده در پایان خاطرنشان کرد: برد مقابل آلومینیوم اراک می تواند سلامت روحی و روانی استقلال را برای بازی با پرسپولیس رقم بزند زیرا حالا که پرسپولیس در دو بازی اخیر دو تساوی و چهار امتیاز از دست داده است، قطعا ابتدا مقابل سپاهان پیروز خواهد شد و سپس به پیروزی خواهد رسید. مقابل استقلال برای صعود به صدر جدول.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما