(ویدیو) تحقیر هالک ایرانی در دبی؛ غول فوتوشاپی!

[ad_1]

ویدیوی منتشر شده از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد توجه زیادی را به فیزیک بدنی او جلب کرده است. دیدار رسمی این دو نفر قرار است دوم آوریل در سالن O2 برگزار می شود، اما این دو نفر که در دوبی حضور دارند روز پنجشنبه برای اولین رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

در این تقابه هر دو آماده بودند تا با دیگری مقابدی مخالف باشند، اما این هالک ایرانی بود که موفق نشد فورد را به زمین بزند.

س از درگیری مختصری که روی زمین دومیند برای دومین بار برای سرپا کار را آغاز کردند و این بار فرود با فربه های زمین باعث شد که غریبی به بیفتد. تهدید امنیتی باعث شد که در حال حاضر فیلمبرداری از این تقابل وارد مهلکه شود و در نهایت این رقابت را نیمهکاره انجام دهند.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه زیادی را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه است و به نظر می رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

(ویدیو) تحقیر هالک ایرانی در دبی؛  غول فوتوشاپی!

انتشار این تصاویر باعث می شود که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعاهایی را که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این ورزشکار یا با تکنیک های ویژگی فیلمبرداری و تصویربرداری شده منتشر شده است.

رقابت آنها که قرار است حدود یک ماه دیگر برگگار شود در چهار وقت دو چهار وقت دو دقیق خواهد بود و قرار است اتحادیه بوکس حرفهای بر ن نظارت کند. فورد و غریبی هرگز پیش از این مبارزه در رینگ را ندارد، اما فورد سالها در حال تمرین در رشته هنرهای رزمی ترکیبی بوده و یکی از علاقه مندان این رشته ورزشی به حساب میآید.

سبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیوهای عجیب منتشر شده از او را «شرمآور» خوانده بود. این ورزککار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل ویژگی برای او به حساب نمیآید.

فورد پیش از این به میر گفت: «من فقط می‌خواهم سرش را خرد کنم. این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی دهد، چون اساسا فکر نمی کنم که چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من حل کردن چرندی است که در چند سال گذشته مطسح شد.»

ورزش سه

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما