فیلمبرداری اولین فیلم بلند در فضا ؛ موفقیت جدید روسیه – زومیت

[ad_1]

اولین ماهواره در فضا ، اولین سگ ، اولین مرد و اولین زن ، و اکنون ، اگر همه چیز خوب پیش برود ، روسیه به اولین فیلم گرفته شده در فضا افتخار می کند.

روز پنجشنبه ، کمیسیونی از متخصصان پزشکی و امنیتی در مسکو طرحی را مبنی بر راه اندازی کارگردان و بازیگر زن در ماه جاری برای فیلمبرداری اولین فیلم بلند بلند در فضا تصویب کرد و روسیه را یک گام به رکورد دیگر نزدیک کرد.

فیلمی که قرار است روس ها در فضا بسازند “چالش” نام دارد و داستان پزشکی را روایت می کند که برای نجات جان یک فضانورد به طور مختصر به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام می شود. هنگامی که فیلم ماه آینده فیلمبرداری می شود ، صنعت فیلمسازی روسیه هالیوود را در مدار نزدیک زمین شکست می دهد.

سال گذشته ، ناسا اعلام کرد که قصد دارد با تام کروز یک فیلم فضایی بسازد. Roskosmos ، آژانس فضایی روسیه ، بعداً گفت که می خواهد این فیلم را در مدار زمین پایین فیلمبرداری کند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو قبل از شروع ، بازیگر و کارگردان روسی و شخصیت های اصلی او (هر دو بازیگران نقش مکمل ، به طوری که در آخرین ثانیه مشکل سلامتی ایجاد نشود) با اشتیاق در مورد رهبری جدید در صنعت سرگرمی صحبت کردند. آنها امیدوار بودند بی وزنی را در فیلم های بلند به شیوه ای بی سابقه به تصویر بکشند و احساس شناور بودن آزاد و دیدن زمین از آسمان را با یک بازیگر حرفه ای نشان دهند.

جولیا پرسیلداین زن که قرار است اولین بازیگر فضا شود ، درباره تمرینات خود در پروازهای مینیاتوری می گوید: “او در دو ثانیه اول وحشتناک است و سپس زیبا است.” خانم پرسیلد و کلیم شیپنکومدیر اصلی خدمه قصد دارد با کپسول سایوز به مدت 10 روز به بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی سفر کند. مشخص نیست که ناسا چه زمانی پروژه فیلم فضایی خود را آغاز می کند. اما مقامات روسی آنقدر عجله داشتند که برنامه ماموریت خود را برای آزادی فیلمسازان تغییر دادند.

کپسول سایوز متصل به ایستگاه فضایی بین المللی

ماژول نوکای روسی در ایستگاه فضایی بین المللی فیلمبرداری شده است.

شروع کار گروه فیلمساز روسی 5 اکتبر (13 اکتبر) برنامه ریزی شده است. تصویب اخیر کمیسیون مرکز آموزش فضانوردان یوری گاگارین مانع بزرگی را در ساخت فیلم برداشته است. پرسیلد 37 ساله ، مانند شخصیتی که بازی خواهد کرد ، در حال آماده شدن برای سفر به فضا از طریق آموزش هایی است که در بهار امسال و پس از تست بازیگری آغاز شد. او هیچ سابقه ای در فضا یا هوانوردی ندارد.

پرسیدل به عنوان دختر یک نقاش و معلم مهد کودک ، اکنون یک ستاره فیلم روسی است. او به مدت چهار سال در فیلم های پرفروش ، آثار هنری و مجموعه های تلویزیونی در تئاتر مالایا برونایا در مسکو ظاهر شده است.

برنامه روسیه برای قرار دادن این بازیگر در فضا بخشی از سفرهای فضایی امسال فضانوردان غیرحرفه ای است. اینها شامل پرواز جف بزوس ، مالک آمازون بر روی موشک Blue Argin ، شرکتی دیگر که او صاحب آن است ، و پرتاب اخیر چهار مسافر با کپسول های SpaceX است.

مقالات مرتبط:

در ماموریت رهبری آنتون شاپلروف، یک فضانورد با تجربه ، فضاپیمای سایوز را هدایت می کند. همه اعضای مأموریت آموزش دیده اند تا در مواقع اضطراری هنگام پرواز ، هم در کپسول و هم در قسمت روسی ایستگاه فضایی آماده شوند.

پرسیلد می گوید از پرواز آینده نمی ترسد. با این حال ، او ترس را یک احساس طبیعی می داند. او اعتراف کرده است که هنگام فیلمبرداری در فضا با محدودیت هایی روبرو خواهد شد. به عنوان مثال ، او مسئولیت گریم را بر عهده خواهد داشت و بدون مسئول نور و صدا جلوی دوربین می رود.

شیپنکو می گوید هدف او از تولید فیلم در ایستگاه فضایی نشان دادن تجربه فضا از طریق چشم یک شخصیت پزشک با بازی پرسیدل به عنوان یک فرد معمولی است. او می گوید: “ما می خواهیم همه کمی شبیه قهرمان ما باشند و احساس سفر در فضا را از طریق بازیگری تجربه کنند.” سه فضانورد ایستگاه فضایی نیز نقش های فرعی در فیلم خواهند داشت.

یولیا پرسیدل و آنتون شاکپلروف و کلیم شیپنکو

از چپ به راست: یولیا پرسیدل و آنتون شاکپلروف و کلیم شیپنکو.

آنتون داولین، منتقد فیلم و سردبیر مجله فیلم هنر ، به نیویورک تایمز گفت که فیلمبرداری از صحنه های بزرگ با بازیگران زن در جاذبه صفر یک تحول جدید در صنعت فیلم است. با این حال ، مشخص نیست که آیا هزینه ها و خطرات فیلمبرداری در فضا برای پروژه های آینده زمانی قابل توجیه است که فیلم روسی به عنوان اولین اثر سینمایی در فضا قدرت می گیرد و به تازگی ناپدید شده است.

فضانوردان و فضانوردان البته چندین دهه مستندسازی کرده اند. ماموریت های ماه آپولو پیشگام پخش زنده تلویزیونی بودند. رابرت پلرمندبیر سابق وب سایت خبری تاریخ فضا CalcuttaSpidatcom می گوید که قبلاً اقداماتی برای ساخت یک فیلم بلند در فضا انجام شده است. ریچارد گاریوتکارآفرینی که در سال 2008 به عنوان گردشگر به فضا سفر کرد ، یک فیلم کوتاه هفت دقیقه ای با عنوان “قله ترس” را با فضانوردان و فضانوردان فیلمبرداری کرد. فیلم روسی “بازگشت از مدار” محصول سال 1984 نیز شامل صحنه هایی است که در فضا فیلم برداری شده است. با این حال ، “چالش” اولین فیلم بلند در فضا و اولین فیلمی خواهد بود که توسط یک بازیگر و کارگردان به فضا ارسال می شود.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما