این خوراکی‌ها را بخورید تا خوشحال باشید!

[ad_1]

همزمان با ادامه متن‌های انتخابی و تغییر یکساله سبک زندگی از ما، برخی از افراد دارای احساسات منفی منفی هستند و احساس می‌کنند، احساس می‌کنند با تغییر مصرف خوراکی‌ها تا حدی تغییر می‌دهند.

به ککل علمی ثابت شده است که برخی از خوراکی ها می توانند نقشی را در شادی ما ایفا کنند، اما کدام خوراکی ها؟

سیب

سیب منبع اصلی فیبر است. فیبر سیب علاوه بر اینکه شما را سیر می کند، به هضم سالم بدن، تنظیم قند خون و سطح انسولین، توانایی کلسترول LDL “بد” و تغذیه های خوب روده که به ایمنی قویتر و شادتر کمک کنند، یاری میرساند. در کنار همه این‌ها سیب‌ها به سلامتی شادی در بدن کمک می‌کنند.

شیر و پنیر

یکی از عوامل ایجاد کننده، خوردن غذای نامسالم است. در واقع مصرف غذای سالم با دریافت مقدار کافی مواد مغذی به افزایش انتقال دهنده های عصبی مانند دوپامین و سروتونین کمک می کند. لاگو نوعی از اسیدهای آمینه در بسیاری از غذاهای سالم است که همراه با تغذیه می شود و شیر، پنیر و تخم مرغ حاوی این اسیدآمینه است که به شادی کمک می کند.

غذاهای غنی از پروبیوتیک

غذاهای غنی از پروبیوتیک می توانند با بهبود سلامت روده به ایجاد احساس آرامش در بدن کمک کنند. پروبیوتیکها برای بهبود میکروبیوتای روده هستند و ثابت می شوند که آیا استرس، استرس، باعث بهبود می بخشد و کاهش می دهد و به آرامی به یک حالت شادتر می شود. نورونهای پوششی روده می‌توانند نقش مهمی در خلق و خوی شما داشته باشند. این سلولهای عصبی سروتونین تولید می کنند، یک انتقال دهنده عصبی مرتبط با خلق و خو; بنابراین، سالم نگه داشتن پوشش روده از مکمل های پروبیوتیک می تواند یک ابزار مفید برای بهبود روحی شما باشد.

دانه های آفتابگردان

این میان وعده سالم منبع بسیار خوبی از ویتامین B است که تقویت کننده روحیه است. تحقیقات مهم در مورد نقش ویتامین B در حفظ سلامت شناختی وجود دارد. ویتامین های B کمپلکس انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین تولید می کنند و میزان مصرف انرژی را در مغز تنظیم می کنند، بنابراین می توان مصرف ناکافی را کاهش داد.

ماهی سالمون

ماهی های چرب، مانند ماهی قزل آلا سوکای: سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که نشان می دهد به بهبود روحیه کمک می کنند. علاوه بر این، ماهی قزل آلا همچنین دارای تریپتوفان است که به احساس آرامش و کمک کمک می کند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما