یحیی گل محمدی مشکوک شد!

[ad_1]

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: در مجموع بازی خوب و هیجان انگیزی بود. دقایق زیادی از بازی فیزیکی طول کشید و به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم. پیکان یک تیم دونده و برنامه است. انصافا بچه ها خیلی انرژی گذاشتند. زدن سه گل در این شرایط سخت است اما بازیکنان ما امروز می خواستند سه امتیاز را بگیرند و خیلی خوب جنگیدند. به هواداران هم تبریک می گویم.

وی درباره اینکه هنوز هواداران به ورزشگاه نرسیده اند، گفت: آنها هوادار نیستند اما انرژی آنها با ماست و امیدوارم راضی باشند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در صحنه اعلام پنالتی به شدت به تصمیم داور به نفع پیکان اعتراض کرده است، تصریح کرد: بازی در آن لحظه 2-0 بود. از بیرون زمین به ما گفتند لک ابتدا توپ را زد و بعد داور پنالتی گرفت. فکر می کنم داور در این صحنه اشتباه کرد، اگر اشتباه باشد این تصمیم فشار زیادی به تیم ما وارد می کند. ما در چند هفته گذشته واقعاً قضاوت کردن را سخت دیدیم. الان هم اگر این اتفاق می افتاد و بازی 2-2 می شد، برای کل مجموعه ما سخت می شد. امیدوارم حق با داور باشد وگرنه به خیلی چیزها مشکوک می شوید. امیدوارم داور پنالتی درست را گرفته باشد.

گل محمدی در ادامه در نشست خبری اظهار داشت: به نتیجه مطلوب رسیده ایم. کسب سه امتیاز هدف اصلی ما بود. ما هم کنترل بازی را در دست داشتیم و توانستیم از فرصت ها استفاده کنیم. بازی واقعاً سخت بود و بسیاری از لحظات بازی فیزیکی و اعتیادآور شد. در این شرایط به ثمر رساندن سه گل در بازی سخت بود که بچه های ما به خوبی این کار را انجام دادند. من از همه شما تشکر می کنم. شما انرژی زیادی برای این کار گذاشتید و ما روی دفاع و حمله به خوبی تمرکز کردیم. این به ما کمک می کند تا بازی های آینده را با امید بیشتری تماشا کنیم. در مجموع بازی سختی بود، اما بچه ها توانستند وظایف خود را در زمین انجام دهند و ما توانستیم سه امتیاز مهم و حساس را کسب کنیم.

او درباره دو گل تیمش توسط بازیکنان تعویضی گفت: همه بازیکنان ما از کیفیت فنی خوبی برخوردار هستند و می توانند به ما کمک کنند. در نهایت 11 نفر به میدان رفتند و بازیکنان تعویضی که به میدان آمدند تاثیرگذار و با انگیزه بودند. مهم این است که با انگیزه وارد زمین شوید و به تیم انرژی مضاعف بدهید. هم رضا اسدی و هم سایر بازیکنان تعویضی عالی و راضی کننده بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره عملکرد داوری سیدرضا مهدوی در آن بازی، گفت: ظاهراً باید رفتار داوران را در هفته نیز تحلیل کند: آیا. به هر حال داور اشتباه می کند اما اینکه اینقدر تکراری و سریالی می شود نگران کننده است. من امروز پنالتی را دیدم و به نظر من و کادرفنی ما اشتباه آشکار بازیکن حریف بود. ما 2-0 پیش بودیم و وقتی گل می زنیم، تیم تحت فشار است. اگر گل دوم را می زدیم به راحتی دو امتیاز را از دست می دادیم و پرسپولیس با این همه هوادار تحت فشار قرار می گرفت. مهدوی واقعا انسان پاک و با شخصیتی است. او یکی از داوران صادق فوتبال ملی است، اما واقعاً اعتراف می کند که در این صحنه اشتباه کرده است. متأسفانه این اشتباهات علیه ما انباشته می شود و این ذهنیت را ایجاد می کند که این اراده وجود دارد که تیم ما قهرمان نشود. این ذهنیت هم ناشی از اشتباهات داوری است که خیلی خیلی زیاد شده است. امیدوارم این اشتباهات واقعا اشتباه و ناخواسته باشد. خدای نکرده اشتباهات عمدی باشند. امیدوارم این مسائل به زودی حل شود. عدالت نه فقط برای تیم ما، بلکه برای همه تیم ها باید اجرا شود. به هر حال داور اشتباه می کند اما در صحنه های تاثیرگذار نباید اینقدر اشتباه کند. مهدوی خیلی خوب سوت زد اما در آن صحنه حتی کمک داور هم اعلام کرد که پنالتی نبوده است. فکر می کنم داور تصمیم اشتباهی گرفت.

گل محمدی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه پاس قوامین گفت: متاسفانه زمین های ایران در لیگ ما رو به افت است. این مایه تاسف است. کیفیت اکثر کرسی های لیگ هر سال بدتر می شود. از نظر فنی لیگ ما کیفیت خوبی دارد و یکی از سخت ترین لیگ های آسیاست و فکر می کنم یکی از دو یا سه لیگ برتر آسیا باشد. تیم ها از هم جدا نمی شوند و بیشتر تیم ها در یک سطح هستند. با این زمین ها کیفیت لیگ پایین می آید و امیدوارم به امکانات و زیرساخت های فوتبال بیشتر فکر شود. حالا استقلال، پرسپولیس و تیم ملی در یک زمین بازی می کنند. حتی چمن آزادی هم مشکل دارد. اگر می خواهیم لیگ بهتری داشته باشیم و البته تیم ملی بهتری داشته باشیم و باشگاه های ما در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند، باید به فکر زیرساخت ها باشیم. یا باشگاه ها یا وزارت ورزش و انجمن شرایط را برای بهبود زیرساخت های فوتبال ایجاد می کنند. ضمن اینکه امکانات فوتبال ما زیر خط فقر است. باید یک فکر اساسی باشد.

وی درباره مشکل باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نیز توضیح داد: آقای صدری قول داد روز جمعه پنجره را باز کند. دو بازیکن تاجیک داریم اما در نیم فصل بیشتر گرفتیم. ما می خواستیم از آنها در این بازی ها استفاده کنیم. ما در نیم فصل این بازیکنان را در حد نیاز جذب کردیم. وقتی نیمه دوم فرا می رسید، زمان بیشتری برای تقویت تیم بود. شش هفت هفته است که بازیکنان اجازه بازی ندارند. به امید

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما