تصاویر فاش شده از Samsung Galaxy S22 و S22 + صفحه تقریبا بدون حاشیه را نشان می دهد – Zomit

[ad_1]

اگرچه انتشار خانواده Samsung Galaxy S22 در ماه فوریه به دلیل راه اندازی سریعتر Galaxy S21 FE به تعویق افتاد ، اما رندرهای غیر رسمی و اطلاعات فاش شده همچنان ادامه دارد. به گزارش gsmarena ، منبع معتبر جهان یخ با انتشار تصاویر جدیدی از طراحی جلویی Galaxy S22 و S22 Plus در توییتر ، اطلاعات جدیدی در مورد صفحه نمایش گوشی های خانواده جدید سامسونگ ارائه کرده است.

این تصاویر ماژول های نمایش شیشه ای نیستند. بلکه قاب های شیشه ای هستند که برای خانواده تلفن های همراه Galaxy S22 طراحی شده اند. این یک روش بسیار رایج برای بدست آوردن اطلاعات درباره دستگاه ها در اوایل قبل از رونمایی رسمی آنها است. زیرا قاب و سایر تولیدکنندگان لوازم جانبی زودتر از سایرین به ابعاد و طراحی کلی گوشی های هوشمند دسترسی دارند.

محافظ صفحه Galaxy S22

از این تصاویر مشخص است که نسل S22 در مقایسه با S21 کنونی دارای عرض و ارتفاع کمتری است و گوشه های آن کمی گسترده تر به نظر می رسند. لبه های صفحه نمایش نیز از همه طرف بسیار کاهش یافته و متقارن هستند. با این حال ، باید توجه داشت که محافظ صفحه نمایش گاهی اوقات در مورد اندازه حاشیه ها کمی فریب می دهد.

مثال برای شاسی (یا به اصطلاح واحد ساختگی) S22 Ultra

مثال برای شاسی (یا به اصطلاح واحد ساختگی) S22 Ultra

مقالات مرتبط:

طبق شایعاتی که قبلاً از S22 فاش شده بود ، احتمالاً هر سه مدل دارای یک دوربین سلفی استاندارد در بالای صفحه خواهند بود. همچنین ، S22 استاندارد از صفحه نمایش 6.1 اینچی و S22 + از صفحه نمایش 6.6 اینچی استفاده می کند. اما اندازه S22 Ultra هنوز مشخص نیست. Galaxy S22 و S22 Plus به احتمال زیاد دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تمام جهت و پیکسل های بزرگ 1 میکرون هستند.

رندر S22 فوق العاده

تصویر S22 Ultra را ارائه دهید

از نظر سخت افزاری ، مدل هایی که به بازارهای جهانی می آیند مجهز به پردازنده Exynos 2200 سامسونگ خواهند بود که شایعه می شود از کارت گرافیک AMD استفاده می کند. نسخه های چینی و آمریکایی مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام خواهند بود.

طبق گواهینامه CCC ، هر سه مدل تلفن از یک شارژر 25 واتی یکسان استفاده می کنند. شایعات می گویند S22 Plus دارای ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت است و مدل Ultra احتمالاً از همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از نسل قبلی خود استفاده می کند ، حتی اگر S Pen درون بدنه تعبیه شده باشد.

به گفته gizmochina ، سامسونگ قصد دارد حدود 20 میلیون دستگاه از کل سری S22 تولید کند ، که در مقایسه با 25-30 میلیون واحد معمول این شرکت ، یک هدف بسیار محافظه کارانه است. با این حال ، این هدف 20 میلیون ممکن است با شروع تولید انبوه یا پس از آشکار شدن تغییر کند.

کاهش اهداف فروش ممکن است به دلیل کمبود تراشه باشد که احتمال می رود تا پایان سال 2021 بدتر شود و عامل دیگر می تواند کاهش فروش گوشی های پرچمدار سامسونگ در سال های اخیر باشد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما