آخرین اخبار «جدید قم

یک خانوار چهار نفره که در دهک پنجم تا هفتم قرار دارد ۷۱۴ هزار تومان یارانه نقدی میگیرد. «باور ۳۷۳»، یکی از اضلاع اقتدار دفاعی ایران در حوزه ساخت سامانههای موشکی است، این سامانه موشکی کاملاً ایرانی دوربرد و راهبردی است، این سامانه آشیانه موشکهای خانواده صیاد (صیاد ۴) است، شکارچی انواع هواپیماها، موشکهای کروز و بالستیک هر دشمن متجاوزی است که اندیشه نگاه چپ به مرزهای جمهوری اسلامی ایران دارد. شهرهای جدید ظرفیت ساخت ۶۱۵ هزار و ۶۲۲ واحد مسکونی را در استانهای مذکور فراهم کرده است. به گزارش همشهریآنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چندین سال است با توجه به تهدیدات موجود در پیرامون ایران اسلامی و فرامنطقه اقدام به طراحی و ساخت تجهیزات جدید و نوسازی و حتی بهینهسازی تجهیزات جدید کردهاند. مشمولان غایب که به صورت اقساط و یا نقدی برای صدور کارت پایان خدمت اقدام نمایند، می توانند گواهینامه رانندگی اخذ کنند. دو محموله زغال سنگ امروز(یکشنبه) در بازار داخلی بورس انرژی ایران عرضه می شوند. به گزارش ایلنا، سید علی حسینی مدیر عامل بورس انرژی ایران از پایان موفقیت آمیز مرحله دوم تامین مالی بزرگ دولت از طریق عرضه اولیه 2500 میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سبک داخلی خبر داد و گفت:عرضه اولیه 1900 میلیارد تومان از این اوراق در روز چهار شنبه سوم مهر ماه انجام شد و طی امروز شنبه هفتم مهر ماه سال جاری نیز بخش دیگری از این عرضه اولیه به ارزش 600 میلیارد تومان با موفقیت پایان پذیرفت.

اخبار جدید شهرداری بندرعباس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای حسینی افزود: در این مرحله ۲۵۰۰ میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سبک داخلی، در بازار مشتقه بورس انرژی عرضه میشود.مدت و سررسید قراردادهای مربوط به اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سبک داخلی ۱۲ ماهه است.اوراق سلف موازی استاندارد یکی از ابزارهای کارآمد در حوزه تامین مالی اسلامی محسوب میشود که از آن میتوان برای تامین منابع موجود در بازار سرمایه با هدف توسعه صنایع نفت، گاز و برق بهره برد. همچنین از امروز چهارشنبه مرحله دوم تامین مالی بزرگ دولت از طریق عرضه اولیه ۲۵۰۰ میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سبک داخلی در بازار مشتقه بورس انرژی ایران اخبار جدید سریال های نمایش خانگیhttps://lotic.ir – آغاز میشود. در مرحله نخست هفتهای ۱۰ هزار تن میعانات گازی پارس جنوبی عرضه خواهد شد. از بین یارانهبگیران، هفت میلیون سرپرست خانوار مرحله دوم وام یک میلیون تومانی خانوار را دریافت کردند که باید اقساط آن را از یارانه هر ماه پرداخت میکنند. ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور بیشترین سهم را در عرضه خودروهای جدید به بازار خواهد داشت.این شرکت با سه خودرو پژو ۳۰۱ ، پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما و دنا پلاس اتوماتیک، رنگ جدیدی به بازار خودرو ایران خواهد زد.هر یک از این محصولات از یک نظر برای بازار خودرو اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه، مدیر عامل بورس انرژی ایران از عرضه نفت سفید در بازار فروش داخلی و عرضه میعانات گازی پارس جنوبی در بورس انرژی خبر داد و گفت: گفت: از ابتدای شهریور، هفتهای ۲۵ هزار تن نفت سفید برای تقویت رونق تولید و حمایت از صنایع کوچک و متوسط در این بورس عرضه شد و این روند همچنان ادامه دارد. هر چند که صادرات برخی کالاها به عنوان عامل اصلی کاهش عرضه و افزایش قیمت آنها در بازار داخلی مطرح میشود اما رییس اتحادیه کیف و کفش یزد صادرات را عامل افزایش 200 درصدی قیمتها در این حوزه نمیداند و معتقد است که مالیاتهای زنجیرهای، رقابت برندهای داخلی و نبود نظارت کافی بر حوزه تولید و عرضه در این رابطه موثر بوده است. علت افزایش 200 درصدی قیمت کیف و کفش چیست؟ او ادامه داد: آمار ورود زائران داخلی و خارجی به مشهد در سالهای اخیر افزایش داشته است به طوری که در سال ۹۷، ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار زائر داخلی و ۳ میلیون نفر زائر خارجی به این کلانشهر سفر کردند. به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد صادق براتی در نشست بررسی و تبادل نظر پیرامون وضعیت بازار سوغات زائر که با حضور روسای اتحادیه های صنفی مشهد برگزار شد افزود: آمار ورود زائران داخلی و خارجی به مشهد در سال های اخیر افزایش داشته به طوری که در سال گذشته ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار زائر داخلی و سه میلیون زائر خارجی به این کلانشهر سفر کردند.

اخبار جدید شهرداری سنندج

وی با بیان اینکه رویکرد استانداری در حوزه سوغات زائر “حمایتی” است اظهار داشت: استانداری حمایت های لازم را انجام خواهد داد تا اتحادیه های صنفی مرتبط با سوغات زائر کالای با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار زائران قرار دهند. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در جلسه بررسی و تبادل نظر پیرامون وضعیت بازار سوغات زائر، گفت: به دنبال این هستیم علاوه بر حذف واسطه ها، کالای مورد نیاز زائران به عنوان سوغات را با سهولت بیشتری از تولیدکننده به دست مصرف کننده برسانیم تا زائر از کیفیت و قیمت مناسب کالا اطمینان داشته باشد. باشگاه خبرنگاران جوان قم – محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حاشیه سی و پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که با حضور برخی از مدیران کشوری این کارگروه برگزار شد، گفت: سامانه جدید ۱۲۴ با رویکردی جدید جهت رسیدگی بهتر به مشکلات فعالان حوزههای صنعت، معدن و تجارت و به صورت آزمایشی از امروز در قم آغاز به کار میکند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، کمیته دفاع شخصی هیئت جودوی قم با مشارکت هیئت دفاع شخصی سپاه و بسیج استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، مسابقات قهرمانی دفاع شخصی را به میزبانی آکادمی جودو برگزار کرد.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما