(فیلم) سگ های روبات آمریکایی عضو گشت!

[ad_1]

فرارو-آخرین عضو گشت مرزی ایالات متحده می تواند یک سگ ربات باشد. وزارت امنیت داخلی ایالات متحده (DHS) این هفته جزئیات جدیدی در مورد آزمایش ربات چهار پا در مرز جنوبی منتشر کرد.

به گزارش فرارو، این سگ‌های رباتیک برای نقشه‌های نظارتی آزمایش می‌شوند و مقامات ادعا می‌کنند که آزمایش‌ها موفقیت‌آمیز بوده است. این دپارتمان می گوید که به همکاری با فروشندگان سگ رباتیک برای بهبود عملکرد آنها ادامه خواهد داد.

(ویدئو) سگ های روبات آمریکایی از مرزهای این کشور دفاع می کنند!  // برای ویرایش

بر اساس گزارش های منتشر شده، این سگ رباتیک توسط شرکت Ghost Robotics، رقیب Boston Dynamics ساخته شده است. محبوب ترین مدل این ربات Ghost Vision 60 نام دارد که 76 سانتی متر قد و 32 کیلوگرم وزن دارد و با یک بار شارژ می تواند بیش از 7.5 مایل را در سه ساعت طی کند. ربات سگ می تواند به صورت خودکار و دستی حرکت کند. همچنین می تواند به دوربین های حرارتی و دید در شب مجهز شود.

پیش از این، Ghost Robotics حتی یک نمونه اولیه سگ رباتیک با تفنگ طراحی کرده بود. با این حال، هیچ نشانه ای وجود ندارد که وزارت امنیت داخلی در حال آزمایش چنین روباتی است. این سگ‌های روباتیک «ماموریت‌های نگهبانی» در فضای باز را امتحان می‌کنند تا با دوربین‌ها و حسگرهای خود در نقاط از پیش تعیین‌شده گشت‌زنی کنند. این روبات ها همچنین زمین راه آهن و اطراف و زیر واگن ها را بررسی می کنند. این آزمایش‌ها همچنین ساختمان‌های مسکونی را بررسی می‌کنند و نحوه برخورد با سناریوهای افراد متخاصم را شبیه‌سازی می‌کنند.

(ویدئو) سگ های روبات آمریکایی از مرزهای این کشور دفاع می کنند!  // برای ویرایش

سگ های روباتی می توانند به افراد کمک کنند تا به مناطق غیرقابل دسترس دسترسی پیدا کنند. بیشتر کوه ها دارای بخش های شیب دار در زمین های لغزنده، پله های مرتفع، شن و ماسه و مسیرهای جنگلی پوشیده از ریشه درختان هستند. این ویژگی ها دسترسی به آنها را بسیار دشوار می کند. پای ربات ها برای ورود به محیط های غیرقابل دسترس و خطرناک طراحی شده است و به انسان کمک می کند تا ارتفاعات بیشتر و زمین های دشوار را کشف کند. با این حال، وجود یک ادراک خارجی برای حرکت سریع و انرژی مناسب بسیار مهم است.

انسان ها و حیوانات به طور خودکار ادراک بصری اطراف خود را با حس عمیق پاها و دست های خود ترکیب می کنند تا در زمین های دشوار حرکت کنند. این به آنها اجازه می دهد تا به راحتی با سطوح لغزنده یا شل کنار بیایند و راحت تر حرکت کنند، که تاکنون برای روبات ها محدود بوده است. تاکاهیرو میکی، دانشجوی دکترا در رباتیک توضیح می‌دهد: «دلیل اینکه ربات‌ها توانایی محدودی برای انجام این کار دارند این است که اطلاعات محیطی گرفته‌شده توسط حسگرها و دوربین‌های لیزری اغلب ناقص است».

منبع: gizchina

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما