حسینی: قربانی کردن بز قبل از بازی ربطی به طلسم شدن ندارد!

[ad_1]

مدیران پیکان میگوید قربانی کردن یک راس بز قبل از شروع بازی تیمش با نسازی هیچ ارتباطی به طلسم ندارد و این موضوع جزو رسم و رسوم مردم است.

به گزارش ایسنا، سیدمجبتی حسینی، سرمربی پیکان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در شرایطی که تیمش در 76 دقیقه 10 بازی کرد، گفت: به نظرم تا زمانی که 10 نفر نبودیم، فوتبال بازی خوبی شد. فکر همه جا را کرده بودیم. خیلی پرفشار بازی کردیم و خلقت داشتیم. روی یک اشتباه فردی یارمان را از دست دادیم و همان توپ هم وارد دروازه دا،ه د،ه تی. جلوی تیمی که حفظ توپی خوبی دارد، ۱۰ نفره شدن، کار را سخت می کند. با این حال در نیمه دوم می‌توانستیم نتیجه را برگردانیم. بازیکنانم از موقعیت‌ها استفاده نکردند. به‌طورکلی دروازه‌بان‌های ما دو توپ را از دست دادند که یکی گل شد. در هر حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد، امروز اتفاق خوبی رخ می‌داد. خیلی خوب آماده شده بودیم. اتفاقات فوتبال همین است. باید این بازی را فراموش کنیم و برای یک بازی دیگر آماده شویم.

مدیران پیکان با اعتراض به عملکرد داور مسابقه گفت: یک موضوعی که در دو بازی رخ داد این است که برادران حیدری، داوران خوب کشور، وقتی که بازیهای ما را قضاوت می کنند، اعتقادی به خطای هند ندارند. خدا هنوز هم قبول ندارد که باید برای ما پنالتی می‌گرفت. در این بازی و در دقیقه ۲۱، شماره ۸ نساجی توپ را با دست زد. شاید هم داور توپ را ندیده است. شاید به VAR نیاز داریم. بازیکنانم خوب بازی کردند.

او درباره اینکه قربانی کردن یک راس بز قبل از شروع مسابقه و اینکه آیا طلسم ناامیهای تیمش در ورزگگاه دستگرزی باز هم از بین ن نفت گفت: طلسم وجود ندارد. مگر اینجا زمین ما است؟ یک زمین اجاره‌ای داریم. هر دو هفته یک بار اینجا بازی می‌کنیم و می‌رویم. اینجا زمین پاس قوامین است. اینجا را اجاره کردیم. به نظرم اینطوری بازی خوشمزه در نیاوریم. قربانی کردن بز چیست؟ ما مسلمانها رسم و رسومی داریم و یک گوسفند قربانی میکنیم و به خیریهها میدهیم. آدم به هر طریقی نباید خوشمزه بازی در بیاورد.

حسینی درباره درگیری نیمکت تیمش با مصعود شجاعی گفت: درگیری خاصی نبود. نیمکت ما اعتراض کرد و او هم به نیمکت ما اعتراض داشت. موضوع خاصی نبود.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما