چرا رئیس جمهور بعدی آمریکا خواهد بود؟

[ad_1]

فرارو- جمهوری سابق آمریکا در تجمریکا در تجمعات هواداران خود رئیس جمهور را به هم میریزد و سرمایه هنگفتی را جمع آوری کرده است. او هنوز به طور رسمی نامزدیاش را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بعدی اعلام نکرده است. با این وجود، نظر می‌گویند در صورت نامزدی دوباره ممکن است دیگر برنده شود.

به گزارش فرارو به نقل از دویچه وله، در تظاهرات اخیر در تگزاس، انتخاب انتخابات در مورد هیلاری کلیتون و اینکه چگونه در انتخابات 2020 میلادی از دید او تقلب صورت گرفت و آرای رای دهندگان دزدیده شد صحبت کرد.

نظر تاکید کرد: « در انتخابات ۲۰۲۰ میلادی تقلب شد و همه این موضوع ر،ـ،دد.» این در حالی است که ادعای کاملاً مشخص شده است. دیوان عالی ایالات متحده دولت که اکثریت اعضای آن قضاوت محافظه کار منصوب شده توسط نمایندگان شکایت را برای لغو انتخابات در چهار ایالت مورد مناقشه رد کرد.

چرا رئیس جمهور بعدی آمریکا خواهد بود؟  / وقتی دریا باز هم گوشت را به سمت هوادارانش پرتاب می‌کند

این لفاظی آشنا به نظر میرسد و به این دلیل است که آن چه سخنانی در سخنرانیهای این روزهای خود میگوید پیشتر در نفرتپراکنیهایش علیه هیلاری کلینتون در زمان نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری و طرح نظریه توطئه تقلب در انتخابات 2020 میلادی اعلام کرده بود.

“برندون کنرادیس” سردبیر بخش سیاسی سایت “هیل” نزدیک به کنگره آمریکا و روزنامه نگار سابق “دویچه وله” میگوید: “ترامپ کاری را انجام میداد که همیشه انجام شده بود بازی با پایگاه هوادارانش مثل بازی سگها و پرتاب کردن گوشت به”. سوی آنها. تا به امروز این بهترین موفقیت او بوده است».

هم چنین، از حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره آمریکا در تاریخ 6 ژانویه 2021 میلادی، چنین است که اگر برنده انتخابات باشد، مشارکت کنندگان در آن حمله را در صورت نیاز به عفو قرار خواهد داد.

«مایکل کورنفیلد» دانشیار مدیریت سیاسی در دانشگاه جورج تاون به «دویچه وله» میگوید: «زمانی که مسائلی از حرکتآمیز مانند موضوع عفو شورشگران علیه ساختمان کنگره را مطرح می کند از همه توجهات دیگر می گیرد و توجه را به سوی خود جلب می کند. ».

این در حالی است که خواهان زیادی در برابر جمهوری‌های عفو حمله‌کنندگان به ساختمان کنگره‌هاند و علیه تصمیم‌گیری تصمیم‌گیری کرده‌اند. «لیندسی گراهام» سناتور کارولینای جنوبی که متحد مشهور مشهور بود در انتقاد از موضع وی گفته است که امیدوار بود «مجرمان به زندان بروند و کتاب به سمتشان پرتاب شود، زیرا مستحق آن هستند». «کریس سونونو» نماینده جمهوریخواه نیوهمپشایر نیز از مخالفان ایده تفو سس. او به خبرنگار «سی آن آن» در پاسخ به این پرسش که آیا شورگرگران باید مورد عفو قرار گیرند گفته بود: «آه خدای من، نه».

با این وجود، ناظران معتقدند که برای مخاطب هدف قرار دادن سخنانش چهره های بلندپایه حزب جمهوری خواه. کنرادیس می‌گوید: «ترامپ به انتقادات مقام‌های بلندپایه حزبی دیمی‌گوید نمد. برای او پایگاه مردمی هواداراناش ذذاب هستند و حمله هنندگان به کنگره جزئی از آنها هستند. برای کسانی که سرسختانه دارند می‌گویند و حاضرند به بقیه برایشان باقی بماند».

اگر تصمیم گیری در انتخابات ریاست جمهوری جمهوری 2024 انتخاب شود، شرکت کند نزدیک نگه داشتن حامیاناش بسیار مهم خواهد بود. جملاتی که با «اگر نامزد شوم و ن امر برنده شوم» شروع می شود مطمئناً باعث می شود که نامزدی مجدد یک سناریوی محتمل به نظر برسد.

کنرادیس میگوید: «بدیهی است که هر چیزی ممکن است رخ دهد، اما در شرایط فعلی در حال حاضر برای اعلام نامزدی رسمی در انتخابات است. او نمی‌خواهد مردم را فراموش کنند. او عاشق قرارگیری زیر نورافکن است. او یک شومَن است و خواهان پوشش رسانه‌ای و مطرح می‌شود به نام و چهره‌اش در راس.»

«کورنفیلد»، اما نگرانی دارد و میگوید: «او فرد ماهری در فنعت سیاسی سرگرم کردن مردم است و موقعیت و گذگذت دارد. با این وجود، آینده سیاسی او در تعلیق است و قابل پیش بینی نیست».

در هر صورت، اگر تصمیم گیری شود دوباره نامزد محل برای رئیس جمهور سابق خوب به نظر میرسد. نتایج نظرسنجی هایی که اولین بار توسط سایت “هیل” در پایان ژانویه منتشر شد، نشان میداد در انتخابات مقدماتی فرضی در میان هشت نامزد جمهوری خواه در سال 2024 میلادی، 57 درصد آرا کسب خواهد کرد و با اختلاف زیادی در جایگاه نخست قرار خواهد گرفت. در رتبرصد آرا 12 درصد آرا «ران دی سانتیس» مدیر فلوریدا قرار دارد.هم چنین، ترامپ مبالغ مالی خوبی راجمع آوری کرده است. او تنها در نیمه دوم سال 2021 میلادی، 51 میلیون دلار جمع آوری کرد و طبق اسناد پرونده های فدرال مجموع سرمایه خود را به 122 میلیون دلار رساند. بسیاری از این دلارها از سوی اهداکنندگان کوچک یا همان «هروندان معمولی »امریکایی به دست آمده اند. این موضوع به خودی خود نشان می دهد که هنوز تا چه میزان از حمایت مردمی باید باشد.

کورنفیلد اشاره می کند که تنها تنها بخش کوچکی از این پول را برای حمایت از نامزدها در سطح محلی و ایالتی در انتخابات میان دورهای نوامبر امسال خرج کرده است. او اشاره می کند در حالی که به طور معمول، فردی که به دنبال نامزدی برای ریاست جمهوری است در این راه بسیار هزینه بیشتری انجام می دهد. با این وجود، او اشاره می کند که پول جمع آوری شده را برای موضوع دیگری پسانداز می کند.

کورنفیلد میگوید: او تا خرخره درگیر در دعاوی حقوقی است و ممکن است وضعیت برایش بدتر شود. او میداند دفاعی خوب گران است در این راه نیازمند خرج پول قابل توجه خواهد بود ».

البته، ممکن است کماکان باشد کماکان امیدوار باشد که اگر بر وفق مراداش پیش برود اصلاً با قاضیای روبرو شود.

کورنفیلد میگوید: «یکی از انگیزه های اصلی او برای نامزدی مجدد این است که ادعا می کند، چون نامزد ریاست جمهوری از پیگرد قانونی مصون است».

ین که آیا این حرکت خواهد بود یا خیر موضوع دیگری است. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آیا ترامپ برای بازیابی کاخ سفید جستجو خواهد کرد یا خیر. با این وجود، اگر او این کار را انجام دهد دموکراتها با یک رقیب جدی روبرو خواهد شد.

کنرادیس می‌گوید: «ترامپ کماکان همان فردی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی خدت شنت. به همین دلیل است که او می‌تواند دوباره برنده شود».

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما