آخرین سخنرانی پیش از ترک کاخ سفید

[ad_1]

خبرگزاري ايسنا: در آخرين سخنراني خود براي آغاز سال نوي ميلادي و از كاخ سفيد به انتقاد از نحوه پرداخت دولتش به دولتش پرداخت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای که در توئیتر کاخ سفید منتشر شد، گفت: در سال 2020 آمریکا با تهدیدهای بزرگ آمریکایی از خود، سرسختی و عزم راسخ خود را نشان داد و ما با هم، به پیروزی‌های تاریخی واقعی دست پیدا کردیم که نظیرش را هینگاه نداشت.

وی اعلام کرد که شروع پاندمی را در ماه مارس 2020 به بزرگترین تحرک از زمان جنگ جهانی دوم تبدیل کرد، زیرا کارخانه ها برای ساخت تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند که شامل ساخت وانتیلاتور و ماسک های صورت می شود و درمان ها و معالجات به منظور رفع نشانه ها و علایم این کار انجام می شود. بیماری بیماری به سرعت پیشرفت کرده است. این مسئله باعث نجات جان میلیون‌ها آمریکایی شده است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین ادامه داد: بارها و بارها به ما گفته شد که دریافت واکسن تا پایان سال (2020) غیر ممکن است. چشم انداز اما ما این کار را انجام دادیم خیلی زودتر از پایان سال. آنها گفتند که باید معجزه پزشکی را بگیرد و دقیقاً همینطور هم شد. از حالا به بعد آنها درباره این مسئله سخن می‌گویند. آنها تولید و توزیع واکسن را یک اقدام بزرگ می‌دانند.

وعده داده بود که تا 2021 همه آمریکایی ها می توانند به آنها دسترسی داشته باشند و بتوانند از آن استفاده کنند، آمریکا و اکسن از آن جلوگیری کنند.

بررسی در ادامه مسائل و مسائل اقتصادی در آمریکا نیز پرداخت، به «موفقیت»هایی در طول چهار سال فعالیتش اشاره کرد و گفت: پیش از پانندمی، ما بزرگترین اقتصاد در تاریخ جهان را ایجاد کرده بودیم. حالا هم بار دیگر این کار را میدهیم. اگر به این مسئله فکر کنید ببینید که ما دو سال اقتصاد بزرگی ایجر.د کد

وی به این نکته اشاره کرد که دولت سه تریلیون دلار در احیای اقتصادی پس از آغاز پانندمی تصمیم گرفت که به خانواده ها کمک کند، شامل مشاغل و بازار بیش از حد است و “برنامه حفاظت از حقوق” نیز به تنهایی از 51 میلیون شغل را نجات دهد. یا حمایت کرد.

جمهوری آمریکا همچنین گفت: ما کاری را انجام میدهیم که هیچکدام از آنها انجام نشده است، از جمله داشتن بالاترین بازار سهام در تاریخ جهان. من پرداخت وام دانشجویی را مسدود کردم، اخراجها را از حقوق مالیات و دستمزد را به حالت تعلیق درآوردم. ما نرخ بیکاری را از ۱۴.۷ درصد به ۶.۷ درصد کاهش دادیم.

وی همچنین گفت: کشور شاهد رشد 33.4 درصدی تولید ناخالص داخلی در سه ماه آخر 2020 بود و این مسئله نشان می دهد که از اروپا نیز جلوتر بودیم که در نتیجه پاندمی کلا در حالت تعطیلی قرار داشت.

همچنین به یکسری از دسترسی به اهداف دولتش اشاره می کند که شامل بازار تولیدی به آمریکا می شود، کنترل بر مهاجرت به آمریکا از جمله ساخت دیوار مرزی با مکزیک، کاهش قیمت داروها و امضای “توافق های تاریخی” در نتیجه می شود.

وی افزود: در توافق‌های صلحی امضا شد. امیدواریم این مسئله ادامه دارد. اگر کاری انجام دهید، بسیار آسان خواهد بود.

نقد ادامه داد: در این فصل شادی، آمریکایی‌ها چیزهای زیادی ب،ای قدار. همه ما خوشبختیم که در بزرگترین ککوری که در سطح زمین وجود دارد زندگی میکنیم و این ککور را بیش از گذگذته ساختهایم. تا زمانی که به ملت خود، به مردم خود و به خدای متعال وفادار بمانیم، میدانیم که بهترینها در انتظارمان است. خدا به شما و خدا به آمریکا برکت دهد.

سخنرانی در حالی انجام شد که پاندمی به بدترین وضعیتش در آمریکا وارد می شود. بر اساس داده های مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری های آمریکا و داده های نیویورک تایمز، دستکم 344 هزار و 20 آمریکایی از این بیماری های ویروسی جان باخته اند که تنها در روز چهارشنبه 3700 مورد مرگ روی داد. همچنین روز چهارشنبه ۲۳۰ هزار مورد هم اعلام شد.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما