نیوکاسل فکر می کند می تواند مسی و امباپه را بخرد

[ad_1]

کد پیام: 1785866/59

زمان: 13:54
1400/07/24

بازدید: 2،597

مدافع سابق شهر:

میکا ریچاردز ، مدافع سابق منچسترسیتی معتقد است که نیوکاسل با وجود منابع مالی قوی راه سختی را پیش رو دارد.

ورزش سه گفت که این بازیکن در زمان انتقال مالکیت از سیتی به شیخ منصور بن زیاد ، در آن تیم عضویت داشت و در ستون خود در روزنامه دیلی میل به نیوکاسل و هواداران آنها هشدار داد که این فرایند بی دردسر و دشوار خواهد بود. به

وی در بخشی از این نامه نوشت: “آلن شیرر در حال حاضر نماینده همه طرفداران نیوکاسل است.” احساس رهایی ، توانایی در رویاپردازی مجدد و همه چیزهایی که واگذاری مالکیت به عربستان سعودی برای آنها ممکن کرد. دیدگاه این باشگاه تغییر کرده است. با این حال ، آنها نباید فکر کنند که هیچ چیزی مانع آنها نمی شود. اولین چالش کسب اعتبار است. من مطمئن هستم که بسیاری از هواداران این تیم فکر می کنند حالا که پول کافی برای خرید مسی ، نیمار و امباپه دارند ، باید آنها را بخرند. “اما این اصلا اینطور نیست.”

ریچاردز می گوید: “مثلاً به اورتون نگاهی بیندازید.” آنها نزدیک به 600 میلیون یورو برای خرید بازیکنان و تلاش برای حضور در چهار تیم برتر با فرهاد مشیری هزینه کردند ، اما بزرگترین نامه هایی که آنها تا به حال کسب کرده اند وین رونی و خامس رودریگز هستند. به همین دلیل خرید روبینیو از سوی منچسترسیتی در سال 2008 بسیار مهم بود. او در آن زمان از نظر عملکردش در زمین بهترین خرید تیم نبود ، اما حضور او باعث شده است که مردم ما را متفاوت ببینند. “

Der ehemalige City-Verteidiger fügte hinzu: “Nach diesem Vorfall änderte sich plötzlich alles und wir konnten Carlos Tevez und Patrick Vieira verpflichten. Sie können über Geld sprechen, aber Geld allein ist keine Garantie für den Kauf eines Spielers. Ein weiteres Thema, das sich für Newcastle ändern wird, ist die Art und Weise, wie andere Clubs sie betrachten, die sich fast über Nacht von der Vergangenheit unterscheidet. Viele Leute nahmen City nicht ernst, aber nach 2008 änderte sich alles. Sie müssen sich mit Eifersucht und unterschiedlichen Verhaltensweisen auseinandersetzen , die nicht nur von rivalisierenden Fans stammen. Wir wurden ständig von den Spielern kritisiert, denen wir in den Spielen gegenüberstanden, und sie sagten immer, dass wir ohne dieses Ölgeld in der dritten Kategorie wären! “Viele tun alles, um ihre Gegner nervös zu انجام دادن!”

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما
هرگونه اظهار نظر یا توصیه درباره محتوای این وب‌سایت به معنای تأیید یا توصیه ما برای استفاده از آن نیست، بلکه این محتوا به عنوان یکی از منابع ممکن برای اطلاعات مورد نظر ارائه شده است.