دادستان کل نیویورک سوگندنامه کومو را منتشر می کند.

[ad_1]

تصویراندرو کومو در ماه اوت، یک هفته پس از انتشار گزارش انتقادی دادستان کل نیویورک، از سمت فرمانداری نیویورک استعفا داد.
اعتبار…مری آلتافر / آسوشیتدپرس

دادستان های ایالت نیویورک روز چهارشنبه شروع به انتشار متن و آثاری از تحقیقات یک ماهه خود در مورد اتهامات آزار جنسی علیه فرماندار سابق اندرو ام. کومو کردند که با استعفای وی در ماه اوت به اوج خود رسید.

انتشار این مواد بیش از سه ماه پس از انتشار گزارشی 165 صفحه ای، دادستان کل، لتیتیا جیمز، منتشر شد که به این نتیجه رسید که آقای کومو چندین زن، از جمله مقامات فعلی و سابق ایالت را مورد آزار جنسی قرار داده است.

موادی که روز چهارشنبه منتشر شد شامل متن 515 صفحه ای از سوگندنامه آقای کومو در اوایل سال جاری بود که بازرسان حدود 11 ساعت از او در مورد اتهامات، رفتار او با زنان و محیط کار در دفترش بازجویی کردند.

شهادت آقای کومو، که در برخی مواقع خصمانه بود، نگاهی بی‌پرده به دفاعیات او داشت. در آن، آقای کومو مکرراً دست زدن به کسی را به طور نامناسب انکار کرد و ادعاهای زنان برای توضیح بخشی از رفتار ادعایی خود را رد کرد. گاهی اوقات سعی می کرد جزئیات دیگری را از داستان یک زن انتخاب کند تا اعتبار او را به خطر بیندازد.

به عنوان مثال، وقتی از آقای کومو در مورد تماس فیزیکی با کارمندان سؤال شد، گفت که اگر تماسی اتفاق می‌افتاد، تصادفی بوده است. او گفت که “به طور کلی” گونه کارمندان را به جای لب ها می بوسد، اما افزود که ممکن است فرصتی وجود داشته باشد که یک کارمند لب های او را ببوسد. کدام کارمند را مشخص نکرده است؟

وی گفت: برخی افراد این کار را انجام می دهند. “هرگز یک بوسه عاشقانه – درست است؟ ما فقط در مورد یک بوسه بر لب صحبت می کنیم.”

گزارش دادستان کل در پایان یک تحقیق پنج ماهه توسط وکلای خارجی منتشر شد که هزاران سند را بررسی کردند و ساعت ها برای جمع آوری شهادت از مصاحبه با آقای کومو، کارمندان ارشد او و زنانی که او را به آزار و اذیت جنسی یا بدرفتاری متهم کردند، صرف کردند. این گزارش به این نتیجه رسید که آقای کومو مرتکب انواع جرایم جنایی شده است، از اظهار نظر نامناسب گرفته تا بوسیدن، لمس کردن و لمس کردن.

خانم جیمز، یک دموکرات که اخیراً نامزدی خود را برای فرمانداری اعلام کرده است، همچنین شهادت 10 زن را منتشر کرد که ادعاهای آنها مبنای تحقیقات بود. گزیده‌هایی از شهادت او در گزارش گنجانده شده بود، اما شهادتی که روز چهارشنبه منتشر شد، بازگویی خامی از گزارش‌های او از رفتار آقای کومو را ارائه کرد.

بریتنی کمیسو آقای کومو را به دست زدن به او متهم کرد. یک سرباز زن ایالتی، آقای کومو را به دست زدن نامناسب به کمر و اظهار نظرهای نامناسب متهم کرد. لیندسی بویلان، کارمند سابق دولت، او را متهم کرد که ناخواسته لب هایش را بوسیده است. و شارلوت بنت، دستیار سابق، گفت که آقای کومو او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما