“گوگل” بیشترین کلمه جستجو شده در موتور جستجوی بینگ است

[ad_1]

گوگل به دادگاه تجدید نظر گفت موتور جستجوی مایکروسافت بینگ از کلمه “گوگل” به عنوان رایج ترین عبارت در موتور جستجو استفاده کرده است.

اتحادیه اروپا (گوگل) گوگل را متهم کرده است که از موفقیت سیستم عامل اندروید در بازار تلفن همراه برای تبدیل گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش فرض دستگاه استفاده کرده و این شرکت را مجبور به جریمه 5 میلیارد دلاری کرده است.

گوگل در یک دادخواست جریمه 5 میلیارد دلاری اعلام کرد که بیشترین کلمه جستجو شده در موتور جستجوی “بینگ” مایکروسافت “گوگل” بوده است و این نشان می دهد که کاربران موتورهای جستجوگر بینگ بیش از هر عبارت دیگری به دنبال رقیب خود هستند.

بینگ

با این حال ، گوگل ادعا می کند که خدمات آنها فقط محبوب ترین است. “آلفونسو لامادرید” وکیل این شرکت در دیوان عدالت اروپا گفت:

ما نشان دادیم که رایج ترین عبارت جستجو در موتور جستجوی بینگ “Google” است. مردم گوگل را انتخاب می کنند و مجبور نیست.

آمار SEO Ahrefs نشان می دهد که “Google” بیشترین عبارت جستجو شده در بینگ و در سراسر جهان است. بعد از گوگل اصطلاحات دیگری مانند YouTube ، Facebook ، Gmail و Amazon وجود دارد. اگر داده های در دسترس کاربران آمریکایی را محدود کنیم ، گوگل در رتبه سوم بیشترین عبارات جستجو شده قرار دارد. همچنین نکته قابل توجه کلمه “بینگ” است که در رتبه دهم لیست جهانی قرار دارد.

بیشتر این موارد به دلیل انتخاب تنظیمات پیش فرض است. موتور جستجوی بینگ در حال حاضر به طور پیش فرض در مرورگر Microsoft Edge استفاده می شود ، اما کاربران می توانند آن را در Google تغییر دهند. گوگل همچنین گشت و گذار در وب و جستجوی عبارات با الگوریتم های خود را بسیار آسان کرده است.

طبق اطلاعات ، 95 درصد از کاربران اینترنت گوگل را بر موتورهای جستجوی رقیب ترجیح می دهند. با این حال ، کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا معتقد است که گوگل تولیدکنندگان تلفن همراه را مجبور کرده است موتور جستجوی خود و مرورگر وب Chrome خود را بر روی دستگاه های خود نصب کنند. باید دید دادگاه انحصاری گوگل چگونه پیش خواهد رفت.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما