مصرف این ویتامین سردردها را درمان می کند

[ad_1]

همه افراد هر از گاهی سردرد را تجربه می‌کنند. این سردرد می تواند از درد مبهم تا ضربان شدید باشد و ممکن است برای بروز ون وجود دارد; در حالی که نباید نگران سردردهای گاهبهگاه بود، اما تجربه مکر آن را نمی تواند از یک وضعیت سلامتی باشد.

به گزارش خبرنگار هلث نیوز، کلینیک مایو آمریکامتحده میگوید: سردرد مزمن به سردردهایی اطلاق می شود که حداقل 15 روز در هر ماه رخ دهد. علل بالقوه آن نیز زخم، آسیب‌ها، تومورهای مغزی یا آسیب‌های ناشی از آن. البته مشخص نیست علت سردرد در همه افراد چه چیزی است.

اگر سردردهای مزمن را تجربه کنید، باید به پزشک مراجعه کنید. آنها می‌توانند هر گونه مشکل جدی سلامتی را تشخیص دهند. اگر سردرد شما فورا درمان نمی شود، پپکک به شما کمک می کند تا روش هایی را برای مدیریت درد خود بیابید. این روش‌ها احتمالاً شامل داروهای تجویزی و تغییر سبک زندگی است.

در کنار این برخی از ویتامین ها ممکن است به درمان سردرد مزمن کمگ . همچنین مشخص شده است مصرف برخی از گیاهان به افراد کمک می کند تا شدت میگرن خود را کاهش دهند یا به طور کامل از آن پیگگیری کنند. دوزهای بالای ویتامین B 2 ممکن است کمک کننده باشد. اگر از مصرف دوزهای بالای هر مکمل قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید، اما در نهایت مکمل های کوآنزیم Q 10 ممکن است برای تعدادی از افراد با کاهش مصرف سردرد مفید باشد.

بهترین راه برای درمان هر نوع سردرد، چه موقت و چه مزمن یافتم همان طور که در بالا ذکر شد، سردرد مزمن ممکن است ناشی از یک بیماری داش باشد. اگر این وضعیت درمان شود، احتمالا سردرد مزمن شما از بین خواهد رفت. گاهی اوقات برای کنترل موارد نیاز به مصرف دارو است، اما توصیه می شود در صورت امکان درمان سرد از مصرف دارو خودداری کنید.

دکتر لارنس نیومن، متخصص مغز و اعصاب، در این خصوص میگوید: مصرف داروها می تواند چیزی به نام سردرد ناشی از مصرف بیش از حد دارو را القا کند که در آن مصرف بیش از حد از داروها در سردردهای مکرر ایجاد می کند و بیمار را نسبت به مصرف می کند. درمان های دیگر مقاوم می کند.

دفعه بعد که سردرد موقتی شدید، بطری آسپرین را به حال خود رها کنید و به جای آن یک فنجان قهوه بنوشید. مقرب کافئین میتووداد به كش دكيه از بثيز از بثيب سيدرة كمك. با این حال برخی دریافته‌اند کافئین سردرد آنان را بدتر می‌کند؛ بنابراین این شما هستید که باید دریابید چه نوشیدنی‌ها، غذاها و فعالیت‌هایی که باعث سردرد شما می‌شود و در صورت امکان از مصرف آن می‌توانید استفاده کنید.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما