آرژانتین یک اولویت است. خنده مسی روی اعصاب پی اس جی

[ad_1]

کد پیام: 1791323/29

زمان: 17:09
1400/08/19

بازدید از: 3,649

مجروح در پاریس، سالم در بوئنوس آیرس

لیونل مسی در تمرین امروز تیم ملی آرژانتین خوشحال و خندان بود تا نشان دهد مشکلی برای بازی ندارد. در این میان، پاری سن ژرمن مخالفان سرسخت حضور او در آلبی سلسته بود.

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن شنبه گذشته در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم لیگ فرانسه باید در بوردو به مصاف این تیم می رفت و با نتیجه 2 بر 3 پیروز شد. لیونل مسی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این بازی همراهی کند.

پاری سن ژرمن غیبت این بازیکن را تایید کرد و مدعی شد مسی هنوز تحت درمان است و از درد زانو و ران رنج می برد. به همین منظور او به مادرید رفت و برای درمان مشکلش به کلینیک مراجعه کرد.

مسی بین دو نیمه بازی PSG مقابل لیل که 2 هفته پیش در روز جمعه برگزار شد زمین را ترک کرد و گزارش شده که یک روز قبل از بازی احساس درد کرده است.

مسی که قبل از بازی مشکل عضلانی داشت در نهایت وارد بازی شد اما شرایط بدنی او بیش از 45 دقیقه به او اجازه بازی نداد و در بین دو نیمه جای خود را به مائورو ایکاردی داد.

اما با وجود مشکلی که برای لیونل مسی پیش آمد، این بازیکن به تیم ملی آرژانتین دعوت شد تا در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شرکت کند.

در پاسخ به دعوت مسی برای پیوستن به تیم ملی، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن که اخیراً اظهارات کنایه آمیزی درباره بازی مسی از زمان پیوستن به تیم ملی فرانسه برای آرژانتین بیشتر از پاری سن ژرمن داشت، به Le Parisien گفت.موافق نیستم به بازیکنی اجازه حضور در اردوی تیم ملی کشورش را بدهند در حالی که او آماده بازی برای ما نیست و در مراحل ریکاوری است. اصلا منطقی نیست. لازم است در مورد وضعیت بازیکنان و تیم ها با فیفا مشورت شود.»

با وجود عصبانیت پی اس جی از تصمیم لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین، مسی پس از یک روز تمرین انفرادی از امروز در کنار هم تیمی هایش پذیرفته شد و بدون مشکل تمرین کرد. تصاویر منتشر شده نشان از روحیه بسیار خوب مسی دارد. او خوشحال بود و در تمرین لبخند زد تا نشان دهد با دو بازی حساس مقابل اروگوئه و برزیل مشکلی ندارد.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما