چند روش خانگی برای درمان طبیعی سرفه

[ad_1]

به نظر می‌رسد امسال به زودی از راه می‌رسد؛ این را از گرم شدن هوا و تغییر نسبی چهره گیاهان می‌توانم فهمیدم. سرمای و دمای هوای گرمی و خاکی هوا امکان ایجاد سرفه را بالا میبرد که البته در این روزهای روزهای دردسرساز است.

به گگارش همشهری، ویروس ویروسی بیش از پیش را نسبت به سرفه کردن معذب کرده است. اما سرفه دقیقا چیست؟ به طور کلی، سرفه اتفاقی طبیعی است. به گزارش هلث لاین، سرفه از انقباض واکنشی گلو ایجاد می‌شود و می‌تواند به پاک نگه‌داشتن گلو از خلط و سایر محرک‌ها کمک کند، اما سرفه پایدار می‌تواند نشان‌های از آلرژی، بیماری ویروسی یا باکتریایی باشد.

شاید جالب باشد که بدانید رفلاکس معده (GERD) نیز می‌تواند باعث سرفه شود. سرفه های ناشی از سرماخوردگی، آلرژی و آسیب سینوس را می توان با داروی بدون نسخه درمان کرد. آنتی‌بیوتیک‌ها نیاز دارند.

با این حال برای کسانی که می توانند از مواد شیمیایی استفاده کنند، چند دمنوش خانگی وجود دارد که بسیار کمک کننده است.

قدرت عسل در درمان سرفه و سرماخوردگی

به گگارش سیانان، تحقیقات نشان عسل در درمان سرفه و سرماخوردگی بیش از حد از داروها در درمان (بر پایه دکسترومتورفان) است. عسل آرامش است و آب لیمو می تواند به راحتی کمک کند بنابراین با مخلوط کردن 2 قاشق غذاخوری عسل با دمنوش گیاهی یا آب گرم و لیمو می توانید خودتان را در خانه تهیه کنید. همچنین می توانید با یک غذای غذای عسل را میل کنید یا آن را برای میانوعده روی نان پخش کنید.

کاهش سرفه با نعنا

خاصیت درمانی برگهای نعنا به خوبی شناخته شده است. منتول موجود در نعناع گلو را تسکین می دهد و به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده به تجزیه مخاطرات کمک می کند. می توانید با نوشیدن دمنوش نعناق یا استنشاق بخارات نعناع به کاهش سرفه خود کمک کنید. برای این کار به ازای حدود نیمی از یک بطری آب معدنی کوچک 3 یا 4 قطره عصاره یا روغن نعناع اضافه کنید، یک حوله روی سر خود بکشید و مستقیماً بالای آب متوجه شدید.

تسکین سرفه و گلو با آویشن

مطالعاتی که در نشریه معتبر پابمد سنترال منتشر می شود نشان می دهد اسانس استخراج شده از برگهای آویشن مخلوط با پیچک می تواند به تسکین سرفه و همچنین برونشیت کوتاهمدت کمک کند. این برگها حاوی ترکیباتی به نام فلاونیدها هستند که ماهیچه های گلو را درگیر می کنند و آرام می گیرند و کاهش می دهند. برای تهیه دمنوش آویشن کافی است 2 قاشق چایخوری برگ آویشن خرد شده را در 1 فنجان آب جوش به مدت 10 دقیقه دم کرده و بعد از صاف کردن بنوشید.

به خاطر داشته باشید که علیرغم طولانی شدن زمان درگیری جهان با ویروس‌ها، همچنان ملزم به رعایت آتیکت سرفه و حفظ محیط‌ها و اجتماعی هستیم تا شاید هرچه زودتر دوران پاندمی به پایان خود نزدیک شود.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما