بازیگر «پس از باران»: چرا باید جلوی دوربین بروم؟

[ad_1]

میزان نوشت: مهوش صبرکن گفت: چطبرکن گفت: چگونه تهیه کننندهایت بابت عدم پرداخت دستمزد کارهای قبلی خود دوباره مغغول تهیه و تولید می شود؟

مهوش صبرکن گفت: فعلا در هیچ کاری بازی نمیکنم و تا وقتی که طلبم از آثار قبلی را نمیگیرم در شرایط خطرناک در خانه مانده مطالعه و استراحت کنم. وقتی دستمزدمان را تهیه می‌کند چه عصراری است که در آثار حضور داشته باشد. من طلبه های زیادی از تهیه کنندگان دارم که هنوز وصول نشده است، به شخصه از جریان پرداخت دستمزدها کاملاً گلایه مندم و به همین خاطر خانه نشینی را به بازیگری میدهم. در حال حاضر حاضر هم خودم و هم “محمود پاک نیت” همسرم طلبه های زیادی داریم که پرداخت نشده است، با این وضعیت باید سرما، گرما و چرا خطر را به جان بخریم که در نهایت برای دستمزدش باید ماهها دوندگی کنیم.

بازیگر «پس از باران»: چرا باید جلوی دوربین بروم؟

بازیگر سریال «پس از باران» قرارداد بازیگران را بی ارزش می خواند و می گوید: قراردادهای سینمایی و تلویزیونی که با تهیه کنندگان کاملاً یک طرف بوده و کشک است، هیچ بازیگری اگر دستمزدش را تهیه کند را نمی دهد از سمت قرارداد به هیچ کجا نمی رسد. رسید. من سال گذگذته در یک پروژه بازی کردم و امروز بعد از یکسال هنوز هزار تومان دستمزدم را پرداخت نکردم، با وجود اینکه قرارداد داشتم. بارها شده به تهیه کننده گفته ام که مککلات مالی دارم تا چکم را پرداخت کند و وی هم از مبلغ قراردادم کم کراردادم تا چک را در همان موقع نیازم پرداخت کند.

وی در همین رابطه اضافه کرد: موضوع اصلی اینجاست که وقتی یک پروژه سال گذشته قرار است بر تسویه حساب با من را داشته باشد، اگر امسال تسویه کند، آن پول ارزش مالی سال گذشته را برای من می خواهد یا خیر. قطعا اینطور خواهد بود. به دلیل همین بی اخلاقی‌ها، دادم تا پیشنهادات رام و فلا اُرد.

بازیگر سریال “بوی باران” ورود برخی تهیه کننده نماها را ناگوار می خواند و اضافه می کند: این روزها تهیه کننده در سینما و تلویزیون مد شده است، در هر صورت هر فردی نمی تواند تهیه کننده باشد و این افراد تازه از حمایت می توانند باشند، در غیر این صورت. صورت چگونه تهیه کننندهای با وجود ککایت بابت عدم پرداخت دستمزد کارهای قبلی خود ادامه مغول تهیه و تولید است؟.

صبرکن با اشاره به کم کاری نسل پیککسوت سینما و تلویزیون ادامه داد: بدقولی تهیه کنندگان بازیگران را کلافه کرده است. ساده این تهیه کننده جدید با دستمزدهای بسیار کم بازیگران قدیمی و پیشکسوت میروند، تازه وقتی آن مبلغ را دریافت می کند همان را هم به وی نمی دهد. وضعیت به نحوی شده است که از بازیگران خانه نشین شده اند، به فرض مثال اگر بازیگری به دلیل عدم پرداخت دستمزدش پروژه را ترک کند، با در دست داشتن رسانه آن بازیگر را خراب می کنند. این روزها می دهم به جای دوندگی برای دستمزد در آرامش به زندگی ڌمخ.صگی شخص.

این بازیگر پیشکسوت سینما درباره عدم وجود برخی تهیه کنندگان به قرارداد اظهار کرد: مشکلات تهیه کنندگی به یکباره وجود نیام است، از نظر من این بدعادتی و بدقولی تهیه کنندگان به مرور زمان پیش آمده و تنها به دستمزد هم ختم نمی شود. روگاری ما واژه ای به نام طراح لباس داشتیم، اما کم کم تهیه کنننده گفت که شال و روسری را از خانه بیاورید.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» افزود: در حال حاضر به وضعیتی رسیده ایم که من لباس هایم را برای نقشی که باید از خانه بیاورم داشته باشم. من نمی فهمم من می شود نقشی را و برای آن هیچ لباسی تصور نکرد. چطور انتظار دارم که من با لباس های خودم در یک نقش باورپذیر شوم. اما تهیه کنندگان سعی می کنند از هر جای خرج بزنند و برایشان کیفیت کار مهمی نیست.

وی ادامه داد: وقتی شرایط تهیه و تولید به سمت فعلی است، وقتی تهیه کنندگان می خواهند با هزینه های بسیار کم پروژه ای را جمع آوری کنند و اکثریت مواقع دستمزد بازیگران را هم نمی توانند انتظار تولید سریالی مثل “پس از باران” را داشته باشند. را داشته باشید. از نظر من با وضعیت فعلی هیچ چیز سینما و تلویزیون به باز نخواهد گشت.

صبرکن درباره الگوبرداری سریال های نمایش خانگی از شخصیت های سریال های ماهواره ای دیدان کرد: زمانی که به مرور زمان طراحی لباس را از بین برده ایم چه انتظاری باید داشته باشیم، تهیه اکثر می توانند برای ایجاد زرق و برق بیشتر از لباس هایی استفاده کنند که به طور معمول استفاده کنند. در سریال های ماهواره ای دیده می شود. این اقدام تهیه کنندگان هم برای فروش بیشتر سی دی ها و دریافت منفعت و ترس ترس.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما