حامی یک – استقلال 2; مطهری برنده آبی ها شد

[ad_1]

هواداران و استقلال امروز (جمعه) در آخرین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که با نتیجه 2 بر صفر استقلال به پایان رسید. با این نتیجه استقلال 38 امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفت. این هوادار با 14 امتیاز نیز در رده دوازدهم رده بندی قرار گرفت.

گل ها را زستاد در دقیقه 10 (پنالتی)، مطهری در دقیقه 85 برای استقلال و محمدجواد محمدی در دقیقه 40 برای هواداران به ثمر رساندند.

نیمه اول

امین قاسمی نژاد که اولین بازی خود را در ترکیب اصلی استقلال انجام داد، در دقیقه 10 یک ضربه خوب به محوطه جریمه زد و با کم تجربگی حریف و مدافع خود محمد حسینی توانست یک ضربه پنالتی برای استقلالی ها به ثمر برساند. رودی زستد مهاجم بنین استقلال پشت پنالتی قرار گرفت و با وجود شیرجه بشاگردی ضربه خود را زد و دروازه هواداران را باز کرد.

بازی در نیمه اول نسبتاً مساوی بود و توپ ابتدا در دست بازیکنان استقلال بود اما پس از به ثمر رسیدن گل زستد هواداران بازی را در دست گرفتند و فشار خوبی روی دروازه استقلال وارد کردند.

پس از گل، هوادار جلو آمد و می توانست به گل برسد اما ضربه سر بازیکن آن تیم روی ضربه ایستگاهی معین عباسیان توسط حسینی مهار شد.

استقلال در دقیقه 25 یک موقعیت ضد حمله عالی برای گل دوم داشت اما ضربه زستد روی پاس خوب عباسیان با اختلاف کمی از کنار دروازه هواداران به بیرون رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه بازی همچنان چند موقعیت برای گلزنی داشتند که مهمترین آنها در دقیقه 35 بود که مدافعان در مقابل ضربه قرار گرفتند و مانع از گلزنی آنها شدند.

در این بین هواداران بیشتر روی ضربات ایستگاهی، کرنر و دست معین عباسیان تکیه کرده بودند و فشار خوبی روی دروازه استقلال وارد می کردند.

شاگردان عنایتی در نهایت پس از پاس بلند عباسیان توپ را برای مهدی عبدی در شلوغی محوطه جریمه ارسال کردند و این بازیکن با بی دقتی مدافعان و حسینی، پاس شش قدمی استقلال را برای محمدجواد محمدی ارسال کرد تا توپ را قطع کند. در باز در 40 دقیقه.

آن نیمه با نتیجه یک، یک به پایان رسید.

نیمه دوم

در آن نیمه رضا عنایتی بابک مرادی بازیکن سابق استقلال را که تا یک ماه پیش در این تیم حضور داشت به میدان فرستاد. مرادی پس از شروع بازی مقابل استقلال انگیزه زیادی از خود نشان داد و سعی کرد در جریان بازی تاثیرگذار باشد.

برخلاف نیمه اول، نیمه دوم تا دقیقه 83 با نوسانات جزئی همراه بود و هیچ یک از تیم ها نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه ایجاد کنند. به عنوان یک موقعیت خطرناک شاید بتوان تنها به شوت دقیقه 51 وریا غفوری اشاره کرد که در وسط خیابان به امین قاسمی نژاد برخورد کرد و حسین زاده نتوانست توپ را از دست بدهد و قطع کند تا این ضربه در نهایت به اوت برسد.

در دقیقه 83 امیرحسین حسین زاده بین مدافعان هواداران قرار گرفت و در حالی که می توانست با پاس جلوی دروازه خالی حرکت را کامل کند، ضربه ای را امتحان کرد که بشاگردی به خوبی مهار کرد و به کرنر فرستاد.

مهدی مهدی پور، پاسور برتر استقلال پشت آن ضربه کرنر قرار گرفت و با ارسال یک پاس بلند به تیر اول، به قسمت دوم و برنده رسید.

در دقایق پایانی بازی سیاوش یزدانی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. این اخراج در دقایق پایانی لحظاتی را در بین شاگردان فرهاد مجیدی دچار استرس کرد.

صف هواداران: مهرداد بشاگردی، سید محمد حسینی، مهدی عبدی (صائب محبی، دقیقه 53)، سید محمد ستاری، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، داریوش شجاعیان (محمد چهارمحالی، دقیقه 62)، حسین صادقی (پیمان میری، دقیقه 74)، امیر پورمحمد، دقیقه 74، بابا محمدی (بابک مرادی، دقیقه 46)، محمدجواد محمدی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی پور، زبیر نیکونفس، ووریا غفوری، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی، دقیقه 51)، امین قاسمی نژاد (دقیقه ارسلان مطهری، میر و سعید حسینی، دقیقه 63)، رودی زستد (آرمان رمضانی، دقیقه 83).

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما