در اینجا نحوه تماشای رویداد Unleashed اپل در 17 اکتبر – Zomit آمده است

[ad_1]

پس از گمانه زنی های زیاد ، اپل هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد دومین رویداد پاییزی خود را امسال در 18 اکتبر برگزار کند. رویدادی که می تواند برای دوستداران کامپیوتر Mac بسیار مهم و جذاب باشد. انتظار می رود غول فناوری MacBook Pro جدید را در کنار Mac Mini بازطراحی شده در این رویداد به نمایش بگذارد. از سوی دیگر ، ما به احتمال زیاد شاهد رونمایی از تراشه جدید سری M خواهیم بود که انتظار می رود قدرت پردازشی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

مانند چندین رویداد قبلی اپل ، رویداد اصلی مجازی بوده و به صورت آنلاین پخش می شود. بنابراین باید منتظر ویدیویی از قبل ضبط شده از منطقه پارک اپل باشیم که در آن ، تیم آشپز و سایر مدیران اپل محصولات و ویژگی های جدید خود را به نمایش خواهند گذاشت.

چگونه می توانم رویداد Unleashed را در Zomit تماشا کنم؟

gif لوگوی اپل

طبق معمول ، Zummit رویدادهای مهم فناوری را پوشش می دهد و بزرگترین رویدادهای اپل نیز مطمئناً از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین ، روز دوشنبه ، 17 اکتبر ، کاربران می توانند نیم ساعت قبل از شروع رویداد در وب سایت حاضر شده و پخش زنده Zomit را تماشا کنند. علاوه بر این ، تیم تحریریه Zomit تلاش خواهد کرد تا گزارش کافی از اخبار و حاشیه های مربوط به محصولات ارائه شده در طول رویداد را ارائه دهد. بنابراین ، افرادی که مایل به دیدن فیلم رویداد نیستند می توانند اخبار فوری را در وب سایت پیگیری کنند.

آن را در وب سایت رسمی اپل بررسی کنید

یکی از راه های تماشای رویداد اپل این است که به وب سایت رسمی این شرکت بروید و فیلم بارگذاری شده در صفحه رویداد را مشاهده کنید. همه مرورگرها به کاربران اجازه می دهند به صفحه رویدادهای Apple رفته و رویداد را در رایانه های شخصی ، iPads و غیره مشاهده کنند.

برای دسترسی به صفحه رویدادهای اپل ، در زمان مناسب می توانید به www.apple.com/apple-events/ بروید. همچنین می توانید قبل از قرار ملاقات ، با مراجعه به این صفحه و کلیک روی گزینه “Add Your Callendar” ، یادآورهای قرار ملاقات را به تقویم خود اضافه کنید.

بنابراین آن را در یوتیوب تماشا کنید

یوتیوب

اپل همچنین رویدادهای خود را به صورت زنده در YouTube پخش می کند ، که در واقع یکی از ساده ترین راه ها برای تماشای آنها است. از آنجا که پخش مستقیم YouTube را می توان در هر پلتفرمی که YouTube در آن موجود است ، از تلفن های هوشمند گرفته تا کنسول ها تا تلویزیون های هوشمند مشاهده کرد.

صفحه برنامه رویدادهای اپل اکنون در YouTube ایجاد شده است و می توانید با مراجعه به این پیوند ، یادآوری رویداد را تنظیم کنید.

نحوه تماشای از برنامه Apple TV

Apple TV Apple TV

علاوه بر صفحات رسمی رویداد Apple و YouTube ، رویداد Unleashed را می توان مستقیماً از طریق برنامه Apple TV در دستگاه های سازگار مشاهده کرد. در روز رویداد ، اپل بخش بسیار برجسته ای به نام “Apple Event” را به برنامه Apple TV اضافه می کند. وقتی روی آن ضربه می زنید ، جریان رویداد نمایش داده می شود. برنامه Apple TV همچنین در همه دستگاه های اپل ، پخش کننده محتوا Roku و برخی از تلویزیون های هوشمند موجود است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، اپل در رویداد آینده به احتمال زیاد بر روی مکینتاش تمرکز خواهد کرد. مک بوک پرو جدید ممکن است در اندازه های 14 و 16 اینچی موجود باشد و به نظر می رسد زبان طراحی نیز تغییرات زیادی را شاهد خواهد بود. گفته می شود که نوت بوک جدید اپل مانند محصولات اخیر این شرکت دارای لبه های صاف است و اپل انحنای تبلت را از زیر قاب خارج می کند. سایر مشخصات MacBook Pro جدید شامل صفحه نمایش مینی LED پیشرفته تر با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز ، تراشه قدرتمند M1X ، 512 گیگابایت رم ، 16 گیگابایت رم ، پشتیبانی از درگاه های باشکوه ، HDMI و در نهایت SD کارت خوان.

البته ، نباید از نسل سوم ایرپاد استاندارد غافل شد. زیرا این هدفون می تواند بسیار خوش شانس باشد که در این رویداد شرکت کند. مدت هاست که شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی نسل بعدی هدفون های بی سیم کامل (TWS) برای ایرپاد است. این هدفون را می توان ایرپاد 3 نامید و بر اساس زبان طراحی ایرپاد پرو طراحی شده است. شواهد نشان می دهد که ایرپاد بعدی برخی ویژگی های پیشرفته مانند حذف نویز فعال را نخواهد داشت و این می تواند هزینه زیادی را به همراه داشته باشد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما