آمباپه به رئال می آید ، من توپ طلا می خواهم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، کریم بنزما فصل جدید را با طوفان آغاز کرد و در همه رقابت ها 9 گل و 5 پاس گل داد. او همچنین فصل گذشته بهترین گلزن رئال مادرید و پس از لیونل مسی در رده بهترین گلزنان لالیگا بود. امسال او را اولین بازیکن خوش شانس El Pichichi می دانند.

ستاره فرانسوی که سرانجام پس از 6 سال به تیم ملی کشورش بازگشت و بهترین همراه خروس در یورو 2020 بود ، در مصاحبه با این تیم به سوالات مختلف پاسخ داد.

یکی از این سوالات در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بود که تابستان امسال منتفی شد ، اما رئال مادرید در مورد جذب او در تابستان آینده خوشبین است.

بنزما درباره امباپه گفت:“من قبلاً گفته ام که کیلیان بلندپرواز است و اهداف بزرگتری دارد. بالاخره یک روز او برای رئال بازی خواهد کرد. نمی دانم کی ، اما بالاخره روز آن فرا می رسد.” دیر یا زود او بازیکن رئال خواهد شد . “

نقش تعیین کننده در رئال:“مهمتر از همه ، من می خواهم گلها و پاس گلهایم برای اطمینان از پیروزی تیم باشد. گلهایی هستند که نقش تعیین کننده تری دارند. همچنین پاس گلهایی را که تیم را برتر می کند به خاطر دارم. هر گل برای تیم ارزش خاص خود را دارد و همه در آمار بازیکنان ثبت شده است ، اما من می خواهم گل ها باعث برتری تیم شود. برای من گلزنی و پاس گل ارزش دارد. “وقتی می بینم 40 درصد شانس گل دارم و هم تیمی ام 60 درصد ، مطمئناً او را مناسب خواهد کرد. “

ترکیبی از رونالدو و زیدان:“ما در مورد دو فوق ستاره صحبت می کنیم که باعث شدند من فوتبال را دوست داشته باشم. رونالدو در حمله و زیدان در خط میانی با این سطح بالا. من هر دو شماره 9 هستم و مانند شماره 10 بازی می کنم.” همه این را می دانند.

Camavinga در رئال“من شخصاً او را نمی شناختم. او 18 سال سن ندارد و می تواند چیزهای زیادی از تونی کروس ، لوکا مودریچ و کاسمیرو بیاموزد. او توانایی پیشرفت زیادی دارد. “

یک کاپیتان واقعی باشید: “ کاپیتان اول رئال مارسلو است اما مصدوم است و من در حال حاضر بازوبند را می بندم. این برای من افتخار بزرگی است ، به ویژه اینکه بسیاری از بازیکنان خارجی به بازوبند رئال نرسیده اند. من تمام عمر با رئال بودم و این باشگاه تمام زندگی من بود و بازوبند هیچ فشاری روی من نمی گذارد. من زیاد با مربی صحبت می کنم و سعی می کنم تجربه ام را به تیم منتقل کنم. “

آینده در رئال:“من سعی می کنم هر سال در بالاترین سطح باشم. اگر از نظر جسمی و روحی در وضعیت خوبی باشید ، همه چیز خوب خواهد بود. “اگر می خواهید چیزی را ثابت کنید ، باید آنجا باشد.”

توپ طلایی: ” اگر جاه طلب هستید قطعاً به توپ طلا فکر می کنید. گرچه من وسواس زیادی به آن ندارم. گفتم باید خودت را درجا ثابت کنی. به تازگی ، لوئیس فیگو گفت که من برای توپ طلا شانس دارم و در بین شرکت کنندگان در مسابقه حضور خواهم داشت. “نظر او برای من بسیار مهم است.”

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما