آیا آمریکا بالاخره آماده است که یوفو را جدی بگیرد؟

[ad_1]

فرارو- ناظران هواپیما بر این باورند که سال 2022 می تواند سال مهمی باشد زیرا جنجال بر سر جزئیات گزارش منتشر شده در ایالات متحده بالا گرفته است.

سال گذشته زمان پر رونقی برای بشقاب پرنده ها بود، زیرا یک گزارش بزرگ دولتی منجر به جدی گرفتن موجودات فرازمینی توسط همه از سناتورها گرفته تا روسای جمهور سابق و پنتاگون شد.

با این حال، کارشناسان می‌گویند سال 2022 می‌تواند حتی عمیق‌تر از سال 2021 باشد، زیرا هیاهوی اطلاعات مربوط به بشقاب پرنده همچنان در حال افزایش است و پروژه‌های علمی جدید ما بیش از هر زمان دیگری کشف می‌شوند و حیات فرازمینی را نزدیک‌تر می‌کنند.

در ماه ژوئن، پنتاگون گزارشی درباره “پدیده های هوابرد غیرقابل توضیح” (UAP) منتشر کرد، گزارشی که مدت ها در انتظار آن بودیم که توسط برخی در جامعه مطالعات فرازمینی دوبله شد. در این گزارش آمده است که بیش از 140 نمونه از پدیده های هوایی که قابل توضیح نبودند کشف شده است. این گزارش پس از آن منتشر شد که فیلم‌های نظامی فاش شده نشان می‌داد که آن‌ها در حال ثبت وقایع ماورایی در آسمان هستند.

شهادت‌های بعدی خلبانان نیروی دریایی ایالات متحده نیز به رفع برخی از مسائلی که مدت‌ها به عنوان تئوری‌های توطئه یا مشاهدات مشکوک تعریف می‌شد و نادیده گرفته می‌شد، کمک کرد. رویکرد صریح تر به موضوع بشقاب پرنده ها بینندگان دیرینه را در آسمان شگفت زده کرده است.

نیک پوپ که در اوایل دهه 1990 در مورد یوفوها تحقیق کرد، گفت: “من مطمئن هستم که سال 2022 سال زلزله بشقاب پرنده ها خواهد بود.”

در یک کنگره دو حزبی، سناتورها سال‌هاست که بر بخش‌های مختلف دولت، از جمله وزارت دفاع و سازمان‌های اطلاعاتی ایالات متحده، فشار می‌آورند تا اطلاعات بیشتری درباره یوفوها منتشر کنند.

“پوپ” نشان می دهد که او تمایل واقعی برای کنترل این مشکل را احساس می کند. پوپ گفت: “من فکر می کنم که ما شاهد جلسات استماع بشقاب پرنده ها در کنگره خواهیم بود.” همچنین فکر می‌کنم شاهد انتشار عکس‌ها و فیلم‌های نظامی بیشتر ایالات متحده از بشقاب پرنده‌ها و اسناد مربوط به آن باشیم.

برخی از این موارد ممکن است توسط افشاگران انجام شود، اما بسیاری از آنها ممکن است توسط دولت فعالانه یا در پاسخ به درخواست‌های قانون آزادی اطلاعات علنی شوند. در نهایت، من فکر می‌کنم شاهدان بیشتری از جمله خلبانان خطوط هوایی تجاری، خدمه هواپیماهای نظامی، اپراتورهای رادار و افسران اطلاعاتی که مستقیماً آگاه هستند، خواهیم دید.»

گروهی از خلبانان این موضوع را در سال 2021 مطرح کردند. در یک مصاحبه موفق با برنامه پرطرفدار 60 دقیقه در ایالات متحده، اعضای نیروی دریایی ایالات متحده در سواحل ایالات متحده صف کشیدند تا خاطرات تجربه بشقاب پرنده خود را مرور کنند. رایان گریوز، خلبان بازنشسته نیروی دریایی، به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «این به قدری اتفاق می‌افتد که برخورد با آن طبیعی بود». هر روز. این اتفاقات عجیب حداقل برای چند سال هر روز رخ می داد.»

برای سال‌ها، خلبانان از به اشتراک گذاشتن تجربیات یوفو خودداری می‌کردند.، زیرا می ترسیدند صحبت در مورد آن به آنها انگ انگ بزند و پیشرفت درجه آنها در ارتش را دشوار کند.

با این حال، گزارش خلبانان نیروی دریایی با فیلم‌های نظامی فاش شد که نشان می‌دهد یک شی پرنده بیضی شکل در نزدیکی یک کشتی نیروی دریایی ایالات متحده در نزدیکی سن دیگو و فیلم‌های جداگانه‌ای که اجسام مثلثی شکل را در آسمان در کنار هم نشان می‌دهد و صحت اظهارات خلبانان را آشکار می‌کند.

گزارش یوفو دولت ایالات متحده که در ژوئن 2021 منتشر شد، نگرانی هایی را در مورد حقایق ایجاد کرده است. پنتاگون در تهیه این گزارش 144 حادثه گزارش شده توسط خلبانان نظامی را بین سال های 2004 تا 2021 ارزیابی کرد.

مقامات دولتی تنها توانستند علت یکی از حوادث را توضیح دهند که آن هم به دلیل وجود بالون بود. با این حال، علت وقایع دیگر یک راز باقی مانده است. پنتاگون از آن زمان تحت فشار سناتورهای آمریکایی کریستن گیلیبراند و مارکو روبیو قرار گرفته است و اخیرا دفتر جدیدی برای گزارش و تحلیل ارزیابی های مربوط به بشقاب پرنده ها ایجاد کرده است.

اتباع خارجی

با این حال، برخی از فعالان در جامعه مطالعاتی بشقاب پرنده بر این باورند که دولت آمادگی چندانی برای یافته های خود ندارد. با این حال، با افزایش مناقشات پیرامون انتشار اطلاعات، علاقه جامعه علمی نیز افزایش یافته است و در سال 2022 تعدادی پروژه جدید به طور خاص با هدف شناسایی حیات فرازمینی راه اندازی خواهد شد. Avi Lob در دانشگاه هاروارد رهبری یکی از این پروژه ها را بر عهده دارد.

او پروژه گالیله را رهبری می کند که هدف آن ساخت شبکه ای از تلسکوپ های پیچیده است که آسمان را برای یافتن اجرام فرازمینی اسکن می کند. این پروژه با بودجه خصوصی شامل 100 دانشمند است که اولین سیستم تلسکوپ خود را بر روی سقف رصدخانه کالج هاروارد می‌سازند و کار خود را از تابستان امسال آغاز می‌کنند. لوب قصد دارد نتایج پروژه ها را در اختیار عموم قرار دهد.

این تلسکوپ از دوربین های مادون قرمز برای ضبط آسمان در 24 ساعت شبانه روز استفاده می کند و مجهز به حسگر رادیویی، حسگر صدا و مغناطیس سنج برای تشخیص اجسامی است که قابل رویت نیستند. لوب می‌گوید: «یک رایانه از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌های دریافتی استفاده می‌کند، اشیایی مانند پرندگان، هواپیماهای بدون سرنشین، هواپیماها و شهاب‌ها را نادیده می‌گیرد و به هر چیزی که ساخته دست بشر نیست توجه بیشتری می‌کند».

لوبی می گوید که تحقیقات یوفو ممکن است نادیده گرفته شود و با این حال برخی از اخترفیزیکدانان و دیگر دانشگاهیان این رشته را تحقیر می کنند، که می تواند برای دانشمندان جوان علاقه مند به آن مضر باشد.

لاب گفت: “من واقعاً می خواهم که نسل بعدی بتوانند آزادانه در مورد این موضوع بحث کنند و بخشی از جریان اصلی شوند.” “امیدوارم طی یکی دو سال آینده، با تصویربرداری با وضوح بالا از چیزهای غیرعادی، یا نشان دادن شواهدی مبنی بر اینکه کاملا امکان پذیر است، وضعیت فعلی تغییر کند.”

پروژه گالیله همچنین امیدوار است از داده های جمع آوری شده توسط Planet Labs استفاده کند که از ناوگانی از ماهواره های مینیاتوری برای تصویربرداری از کل زمین یک بار در روز استفاده می کند. مشاهده این تصاویر و داده ها احتمال کشف موارد جدید را افزایش می دهد.

لاب اشاره می کند که همکاری در این زمینه بسیار مهم است. از نظر او، کسانی که ادعا می کنند فقدان شواهد موجودات فرازمینی به این معنی است که حیات فرازمینی وجود ندارد، اشتباه می کنند.

او مثالی می زند و منکران حیات فرازمینی را به ماهیگیری در ساحل تشبیه می کند که به اقیانوس نگاه می کند و می گوید: ماهی ها کجا هستند؟ من چیزی نمی بینم؟» می گوید: «البته اگر از تور ماهیگیری استفاده نکنید، چیزی پیدا نمی کنید.

علاقه مندان به فضا همچنین به تاثیر تلسکوپ فضایی جیمز وب، بزرگترین و قدرتمندترین تلسکوپ در نوع خود، که توسط ناسا در دسامبر 2021 پرتاب شد، امیدوارند و به اخبار مرتبط توجه زیادی دارند. هنگامی که این تلسکوپ در تابستان امسال پرتاب می شود، به ستاره شناسان اجازه می دهد تلسکوپ فضایی را اسکن کنند. کاوش در آسمان به ما بینش بهتری در مورد منشاء جهان و مطالعه سیارات فراتر و فراتر از زمین می دهد: جهان های دیگری که به دور خورشید می چرخند.

لئونارد دیوید، نویسنده و روزنامه‌نگار که بیش از پنج دهه صنعت فضایی را پوشش داده است، به گاردین گفت: «این تلاش‌های هماهنگ می‌تواند سال 2022 را به یک «سال شاخص» تبدیل کند. او می گوید: «اکنون زمان بسیار خوبی برای زنده بودن است. نتیجه این است که چیزی در راه است». دیوید می‌گوید که دهه‌ها پیش بی‌سابقه بود که امروزه افراد مختلف در چنین مقیاس وسیعی تحقیق می‌کنند.

او می‌گوید: «گاهی اوقات به داده‌های علمی برمی‌خوریم که این احتمال را تأیید می‌کند که سیاره زمین مکانی بسیار پیش پا افتاده است و تمدن‌های فرازمینی زیادی پشت آن وجود دارد. ما باید فکر کنیم که تنها نیستیم و از خودمان در مورد کیهان بپرسیم “چقدر شلوغ است؟”

سوالی که اغلب در پس‌زمینه هر بحثی در مورد حیات فرازمینی مطرح می‌شود این است که چگونه بر مردم اینجا روی سیاره زمین تأثیر می‌گذارد. برخی بر این باورند که اکتشافات اخیر فرازمینی ها می تواند ادیان و رویکرد آنها را تا حدی تضعیف کند یا ممکن است یک بحران بزرگ وجودی ایجاد شود. با این حال، این اکتشافات ممکن است نشان دهد که موجودات فرازمینی از وجود ما آگاه هستند و به میل خود سیاره ما را نادیده می گیرند، که نمادی از ضربه ویرانگر به احساس انسان از اهمیت انسانی خواهد بود.

لئونارد دیوید می‌گوید: «با چنین وضعیتی و اکتشافاتی که در حال انجام است، من دقیقاً نمی‌دانم زمین کجاست و چرا ما در نظر گرفته شده‌ایم.» ما بالاخره می توانیم احمق های دنیا باشیم!

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما