ماجرای بازی Wilmots 2 در اتحادیه فوتبال چیست؟

[ad_1]

روز گذشته شکایت جدیدی علیه فدراسیون فوتبال مطرح شد. شکایتی که برخی از رسانه های انجمن در صفحات شخصی خود از آن با عنوان “ویلموتس 2” یاد کردند. اما اطلاعات زیادی در مورد این پرونده که 4 سال پیش اتفاق افتاد وجود ندارد.

بر اساس اطلاعات موجود، صدا و سیما مسئول برگزاری و هماهنگی بازی ایران و ونزوئلا در یورو سیزدهم است. است.

جالب اینجاست که این درخواست هنگفت در شرایطی صورت گرفته که به گفته برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال، ارزش واقعی این قرارداد 195 هزار دلار بوده که مبلغ اصلی آن را طرفین قرارداد پرداخت کرده اند.

ترس و لرز از دعوای 3 میلیون یورویی که پس از چهار سال وقفه به انجمن رسید و هنوز مبنای آن مشخص نشده است، در شرایطی است که قرارداد اصلی بین شرکت های دخیل در قرارداد و شرکت های سازمان های شرکت کننده در قرارداد شامل: هیچ مبلغی نمی شود. !

در یک نسخه از قرارداد اصلی بین محمدرضا ساکت از طرف فدراسیون فوتبال، جراردو هرناندز از طرف T&C Managmanet و سباستین دیریک از طرف STMG به نمایندگی از اتحادیه فوتبال ونزوئلا و آتالای موتلو از طرف MUTLU SPORTS BV و Roord Vindens در تلویزیون TRITY به عنوان هماهنگ کننده و پخش کننده مسابقه قرارداد دارد، هیچ عدد و رقمی بر اساس این قرارداد وارد نشده است.

این قرارداد هشت صفحه ای نحوه اجرای مسابقه از جمله شرایط حمل و نقل، اسکان، غذا، زمان انتظار، آماده سازی، حضور مخاطب، پخش تلویزیونی، تبلیغات و تعهدات طرفین در قبال یکدیگر را تنظیم می کند.

طبق اعلام اتحادیه فوتبال، اقدام اصلی این شرکت هلندی مربوط به موضوع حق پخش تلویزیونی و تبلیغات قبل، حین و بعد از مسابقه است که پس از چهار سال و مکاتباتی در دادگاه داوری ورزشی طراحی شده است.

ظاهراً در این قرارداد شرایطی برای نمایش این بازی در ایران وجود داشته که شرکت معتقد است به آن پایبند نبوده و فدراسیون فوتبال به عنوان طرف قرارداد و عضو ایرانی در این مورد به عنوان یک طرف قرارداد تعیین شده است. متخلفان را شناسایی می کند.

در بخشی از این قرارداد و در صفحه پنجم آمده است که هماهنگ کننده این مسابقه فقط یک سیگنال رایگان به ایران ارسال می کند که باید با تاخیر از شبکه های تلویزیونی ایران پخش شود و حتی هماهنگ کننده مسابقه برای همه. حقوق تبلیغات و تلویزیون در داخل ایران.

همانطور که گفته شد، این بخش از قرارداد بین طرفین اکنون بهانه ای برای شکایت و مطالبه سه میلیون یورویی شرکت است. در حالی که در قرارداد نه مبلغی ذکر شده و نه عددی.

در حالی که فدراسیون فوتبال سکوت اختیار کرده و تنها عده ای از کارکنان آن به دلیل دعوای حقوقی باعث ایجاد وحشت در دل جامعه فوتبال ایران شده اند، این احتمال وجود دارد که با گذشت زمان و همچنین پرداخت به موقع تعهدات مالی، شکایت یک جایی دعوا می کند!

از سوی دیگر شنیده ها حاکی از آن است که ماجرای فوق درگیری بین عزیزی خادم و برخی از مشاوران سابقش است که این روزها دشمن یکدیگر شده اند و در میان کانون فوتبال و اهالی فوتبال، قربانیانی بین طرفین گوشتی شده است. .

در ادامه تصاویری از قرارداد فدراسیون فوتبال با علاقه مندان به بازی ایران و ونزوئلا در 22 آبان 96 را مشاهده می کنید:

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما