ارتباط شدت و علائم کووید با خون بیمار

[ad_1]

فرارو- عوامل متعددی در بیماریهای پیچیده ای مانند کووید نقش دارند و می دانند که این عوامل چه هستند برای پیش بینی این افراد که چگونه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت مهم به نظر میرسند.

به گزارش فرارو به نقل از یاهو نیوز؛ در اوایل افزایش سن، اضافه وزن یا سیگار و کن یدن به عنوان عواملی که خطر را به شدت افزایش می دهد مورد شناسایی قرار می دهد. این اطلاعات باعث تا تصمیم گیری می شود.

عوامل بیولوژیکی دیگری نیز در مورد کووید نقش دارند که کمتر شناخده د. برای مثال، هزاران با عملکردهای مختلف که در خون شما در گردش هستند را در نظر بگیرید. برخی در دفاع از بدن در برابر ویروس ها نقش دیرند، برخی دیگر از مولکول ها را در سراسر بدن منتقل می کنند یا به عنوان پیام ارسال برای توزیع برای توزیع اطلاعات عمل می کنند.

از طریق چنین عملکردهایی، این پرورش‌ها می‌توانند بر توسعه و شدت کووید تأثیر بگذارند و همه آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد که ما همگی از یکسانی از پرورش‌های خود را در درون خون خود نداریم. به همین دلیل است که افراد به اشکال مختلف به کووید مبتلا می شوند: برخی از آبریزش بینی یا تب می شوند در حالی که برخی دیگر باید به بیمارستان انتقال یابند و تعداد کمی از افراد بدشانسی ممکن است به مراقبت های ویژه نیاز داشته باشند و در شدیدترین موارد، برخی ممکن است فوت کنند.

از آنجایی که تعداد آنها در بدن انسان بسیار زیاد است مشخص می‌شود که دقیق وروتئین‌ها و سیستم‌های بیولوژیکی که این نتایج متفاوت را ایجاد می‌کنند، می‌شوند.

با این وجود، تیمی از دانگگاه کینگگ کالج لندن بر روی این موضوع تحت هدایت «آلیش پالموس» دانشیار آن مرکک علمی، پژوهشی را انجام داد.

ارتباط شدت و علائم کووید با خون بیمار

در این بررسی سه هزار خون با استفاده از تکنیکی با نام “تصادی سازی مندلی” مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش به جای اندازه گیری مستقیم آن چه گمان میرود روی یک بیماری تأثیر می گذارد (در این مورد از خون خون) و سپس مشاهده می کنید که آیا سطح آن با بیماری شدید در ارتباط است خیر یا تنوع ژنهایی که بر آن تأثیر می گذارد مورد بررسی قرار می گیرد. میگیرند. سپس سطح ماده مورد بررسی قرار می گیرد تا مشاهده کنید که چگونه بر روی نتایج تاثیرگذار است.

دکتر پالموس در این مورد میگوید “به کارگیری این تکنیک به این دلیل است که اگر مستقیماً به انتخاب سطح پرورش خون نگاه کنید، نمی توانید مطمئن باشید که عوامل خارجی مانند سبک زندگی بر روی پرورش خون در زمانی که آن را می گیرند می توانند تأثیری نداشته باشند. از سوی دیگر، ژنها در طول زندگی فرد تغییر نمی کند.بنابراین، بررسی ژنها به شما امکان می دهد تا افراد دارای سطوح بالا و پایین مورد بررسی خود را با اطمینان بیش از تری شناسایی کنید و بنابراین، تخمین های قوی در مورد چیزی شبیه به آن تأثیر می گذارد. پرورش خون بر بیماری‌های مانند کوید انجام دهید.

او میافزاید “ابتدا باید تشخیص میدادیم که کدام ژن با محققان مختلف خون مرتبط است ما این کار را با مشاهده نتایج تحقیقات مرتبط با ژنوم انجام دادیم اینها بخشهای بزرگی از تحقیقات هستند که به تفاوتهای ژنتیکی و بیولوژیکی در بسیاری از افراد میپردازند تا.. پیوندهای”. با تجزیه و تحلیل این داده ها، نتایج هم قادر به شناسایی بزرگ در سراسر ژنوم هستند. به عنوان مثال، ما دریافت که افزایش سطح تولیدی به نام FAAH2 ممکن است خطر را به بیمارستان برای درمان کوید افزایش دهد. سیستم اندوکانابینوئید یک سیستم نوروبیولوژیک حفاظت شده است که این مواد را جذب و غیرفعال می کند. قرار گیرنده. این موضوع توضیح می دهد که چرا باید بیشتر از آن ها را حذف کند، مشکل ساز است و باعث کاهش بالقوه بدن برای کنترل خروج از کووید می شود.

ارتباط شدت و علائم کووید با خون بیمار

او میافزاید “پروتئین دیگری که ما تشخیص دادیم ABO بود این آنزیم گروه خونی شما را تعیین می کند به نظر می رسد که سطح بالاتر آنزیم ABO خطر بستری شدن در بیمارستان در بیماران مبتلا به کووید و متعاقبا نیاز به مراقبت های ویژه را افزایش می دهد.. می دهد. پژوهش ها در کوچکتر پیشین نشان می دهد که گروه خونی A در افراد مبتلا به کووید شدیدتر است.

کوید همچنین می تواند باعث ایجاد بیماری در رگهای خونی شود که شدید باشد. پژوهشگران در این پژوهش دریافتند که گلبولهای سفید خون را به دیواره رگهای خونی جذب می کنند به نظر می رسد باعث محافظت بدن در برابر علائم شدید کووید می شوند. جذب گلبولهای سفید برای بهبود ایمنی در دیواره رگهای خونی عاملی بیشتر شناخته شده است و به طور خاص در مورد نیاز به کووید به نظر می رسد به مقابله با آسیب ناشی از آن کمک می کند.

, زیرا این پرورش دهنده ها می توانند توسط داروهای جدید (یا داروهای موجود که تغییر کاربری داده اند) هدف قرار گیرند این عوامل خطرزا ممکن است در ایجاد درمان های جدید کمک کنند. هم چنین، تشخیص های صورت گرفته به ما این امکان را می دهد که فهرستی از اساتید را می توان تهیه کرد که می توان توسط سایر اهداف بهتر انجام داد که در آینده ممکن است حتی در این مورد مشخص شود که چه عواملی از بیولوژیکی دیگر در مورد کووید وجود دارد. .

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما