امید به احیای برجام قیمت‌ها را ثابت نگه داشته است

[ad_1]

فرارو- قیمت ها در بازار سکه، طلا و آرزوی تاثیر بر اخبار برجامی با ثبات بوده است، به طوری که تمام کانال جدید 12 میلیون تومان را از دست داده و در محدوده 11 میلیون و 550 هزار تومانی سرمایه گذاری و دلار نیز به روال چند وقت یکسان است. گذشته در کانال ۲۷ هزار تومانی در نوسان است.

به گگارش فرارو، قیمت دلار ظرف هفته های گذته، تحت تاثیر مسائل سیاسی در کانال 27 هزار تومان قرار می گیرد. از یک طرف چچمانداز بازار و مقایسه نسبت به مذاکرات هستهای روشن نیست و از یک طرف حتی تاریخ رسمی رسمی دور جدید مذاکرات ایران و 4 + 1 مشخص نشده است. همین کک و مشکلات زمینه ساز محتاط شدن معاملهگران شده و انگار، همه منتظر خبرهای رسمی و جدید هستند.

علاوه بر دلار که فعلا عقب نشسته است، بهای جهانی طلا نیز نزولی بوده، همین دو عامل نیز دست به دست هم داده تا قیمت طلا و سکه در بازار داخل هم درجا بزند، به نظر میرسد، در مدت کوتاهی بازار سکه، طلا و آرزو کند. در همین وضعیت باقی می ماند، تا مذکرات وین آغاز شده و اخبار مشخص از وضعیت برجام مخابره شود، آن زمان است که به سمت و سوی حداقل تا پایان پاییز می تواند مشخص شود.

امید به احیای برجام قیمت ها را ثابت نگه داشته است / افزایش 40 درصدی پول سکه و طلا در بازاراز ركود بازار سكه و طلا كاسته شده است
ابراهیم محمدولی رئیس شورای طلا و جواهر تهران در گفتگو با فرارو با اشاره به این که طی روزهای گذشته آرامش خوبی در بازار سکه، طلا و آرزو در کشور فرما بوده است، اظهار داشت: مهم ترین عامل در این زمینه اخباری است که در مورد مذاکرات برجام و آغاز گفتگوها به گوش می رسد، این خبر باعث می شود که انتظار داشته باشید. افزایش قیمت دلار در بازار از بین برود و همین موضوع ترمز رشد قیمت‌ها رس۳۱ار.

وی افزود: به نظر می رسد در مدت زمان فعلی در بازار سکه، طلا و آرزو و حاکم باشد، بعد از آن نیز باید در مذاکرات برجام چه اتفاقاتی افتاد، این موضوع می تواند بر روی بازارهای داخلی از نظر روانی تاثیرگذار باشد، در حالی که با توجه به آرامشی که حکمفرما شده است، در بازار عرضه می شود که در بازار گذشته نیز نسبت به تا 40 درصد بهبود پیدا کرده و بازار از رکودی که تا حدودی خارج شده است.

محمدولی گفت: انتظار داریم با توجه به وضعیتی که وجود داشته باشد بهتر است از این بهتر باشد و بیشتر به بازار طلا و سکه داشته باشیم، از سویی انجام واکسیناسیون سراسری در مقایسه و کاهش تعداد کسب و کارها نیز بیشتر می شود. بازار سکه و طلا نسبت به گذشته جان دوباره‌ای بگیر.

رئیس‌جمهور طلا و جواهر تهران با اشاره به کاهش قیمت جهانی طلا نیز تاثیر بسزایی در ثبات قیمت‌ها در بازارهای داخلی دارد، بیان کرد: با توجه به اینکه طلا در بازارهای جهانی به سطح 1800 دلاری کاهش پیدا کرده است، این موضوع باعث شده است. قیمت طلا و سکه در بازار داخلی نیز با کاهش روبرو می شود، همچنین بر اساس پیش بینی بررسی جهانی بازار طلا، قیمت اونس در همین محدوده ها در نوسان خواهد بود و این فلز گرانبها نمی تواند قیمت قابل توجهی را در مدت زمان تجربه کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال حاضر بازار سکه و طلا از آرامش خاص خود را نشان می دهد، وضعیت صنف طلا و جواهر نیز به نسبت یک سال و نیم گذشته که تاثیر بسیار زیادی بر تعطیلی کسب و کارها دارد، بهتر است و این موضوع را هر چه به شما نشان می دهد. آخرین سال حرکت بهبود خواهد یافت، چرا که از یک طرف از یک طرف بیشتر از کشور و اکسینه می‌شوند و این خود را بر روی کاهش می‌یابند و به حالت عادی بسیار اثر می‌گذارند و می‌خواهند هرچه سنتی به شب عید نزدیکتر می‌شویم. برای خرید سکه و طلا نیز بیشتر خواهد شد.

محمدولی با اشاره به اینکه بازار خرید و فروش طلای آب شده از رونق افتاده است، خاطر نشان کرد: طی یک سال خرید و فروش طلای آب شده، به کمترین میزان خود رسیده و به نوعی از سکه افتاده، این محصول که طلایی نیز خریداری کرده است. پولی همراه است و اگر کسی در این زمینه در بازار نباشد، ممکن است با ضرر زیان قابل توجه باشد، بر این اساس، افراد حال حاضر اگر قصد سرمایه گذاری طلا را داشته باشند، به سمت خرید طلا و سکه معتبر میروند. .

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما