اولین عینک صوتی Anker با قیمت 200 دلار – Zomit معرفی شد

[ad_1]

Anker به روند عینک هایی می پیوندد که فراتر از چشم هستند و اکنون بخشی از سیستم شنوایی موسیقی هستند. امروز ، نام تجاری Soundcore این شرکت از Soundcore Frames با قیمت 199.99 دلار رونمایی کرد. با این قیمت می توانید دسته ها و قاب های عینک رویایی خود را خریداری کنید. 10 فریم مختلف برای انتخاب وجود دارد ، اما دسته های ضخیم این شیشه ها همیشه در همان طرح مشکی براق باقی می مانند. فروش این محصول جذاب از اواسط ماه نوامبر و از طریق وب سایت های Anker ، Amazon و Best Buy آغاز می شود در دسترس.

عینک های صوتی آنکر

به گفته Varge ، این عینک ها به عنوان هدفون بی سیم واقعی با هر دو بلندگو عمل می کنند. این یک استراتژی است که ما از شرکت های دیگر مانند Razer می شناسیم. لنگر در شیشه های آن تغییر دسته ها و افزودن آنها را به یک فریم متفاوت آسان می کند. از دیگر ویژگی های این عینک می توان به لنزهای قطبی ، فیلترهای نور آبی و لنزهای تجویز شده توسط پزشک اشاره کرد. فریم های اضافی در مدلهای مختلف با قیمت 49.99 دلار عرضه می شوند. این شرکت به مردم امکان می دهد فریم ها را به طور مجازی از طریق برنامه تلفن هوشمند Soundcore خود در Android و iOS امتحان کنند.

عینک های صوتی آنکر

مقالات مرتبط:

در هر دسته دو بلندگو وجود دارد و در بیشتر موارد ، اکثر مردم متوجه نمی شوند که عینک شما در حال پخش موسیقی است. اما اگر صدای موسیقی را زیاد کنید ، مطمئناً آن نیز نشت می کند.

عمر باتری تا 5.5 ساعت پخش بدون وقفه و فریم های Soundcore تخمین زده می شود ضد آب و دارای گواهینامه IPX4 است. مانند Bose و دیگر شرکت ها ، این عینک از حرکات ساده ای مانند ضربه زدن و کشیدن روی دسته ها برای کنترل محتوا استفاده می کند.

آنکر می داند که این اولین تلاش او برای ساخت عینک های دو منظوره است ، در منطقه ای که در حال حاضر توسط شرکت های قدرتمندی مانند Bose و تا حدی آمازون اداره می شود. با این کار ، این شرکت امیدوار است در توسعه بیشتر مفهوم عینک و معرفی این محصول جدید به افراد بیشتری در سراسر جهان مشارکت داشته باشد.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما