اگر جادوگر هست تیم ملی نباید تمرین کند!

[ad_1]

مصطفی هاشمی طبا درباره ارزیابی خود از نحوه اداره فوتبال ایران در دوران حضور عزیزی خادم گفت: فکر می کنم روند عادی طی شد و نکته منفی خاصی ندیدم. کار انجمن از طریق مطبوعات و رسانه ها برای من شناخته شده است و ضعف خاصی ندیده ام. در دوره های قبل اما اتفاقاتی مانند معاهده ویلموتس رخ داد که در دوران عشق خادم تکرار نشد.

وی افزود: اکنون تیم ملی ما خوب کار می کند و لیگ ما با این شرایط برگزار می شود، به همین دلیل نمی توانم ضعف خاصی در کار انجمن ببینم، باید در نظر داشته باشیم که زمانی امیدوار بودیم. برای پیشرفت در زمان آقای ویلموتس، ما باید چهار بازی را می بردیم و به دور بعد صعود می کردیم، که در آن زمان خیلی ها غیرممکن می دانستند. خدا را شکر که آن چهار بازی را با اسکوچیچ بردند و صعود کردند.

رئیس سابق سازمان ورزش با اشاره به وعده هزار میلیارد دلاری عزیزی خادم و درخواست مصطفوی برای کمک 500 میلیون یورویی به فدراسیون فوتبال گفت: دولت متاسفانه با کمک به این و آن خود را بدبخت کرده است. بیشتر این هزینه ها و آشفتگی های اقتصادی ناشی از حمایت دولت از این و آن است. این امر باعث افزایش حجم پرداخت و در نتیجه افزایش نقدینگی شده است.

هاشمی طبا ادامه داد: فکر می کنم آقای مصطفوی نظر خود را گفته است. چرا دولت باید 500 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال کمک کند؟ در عوض وقتی بحث حق فوتبال حل شود بسیاری از مشکلات مالی فوتبال حل می شود. همچنین نمی دانم مبنای تعهد 1000 میلیارد دلاری بر چه اساسی بوده است. واضح است که این وعده ها وعده های انتخاباتی است و عملی نمی شود.

وی در پایان درباره موضوعات «خیر دنیا» و استفاده انجمن فوتبال از جادو گفت: اگر جادوگری تأثیر دارد، چرا تیم ملی تمرین می کند؟ شاید اتفاقی افتاده باشد و از دستیار استفاده شود، اما این اقدامات قطعا جواب نمی دهد، زیرا اگر باید کار کند، پس چرا کمپ تمرینی و تمرین؟ اگر جادو کار می کرد، یک مربی ارزان قیمت و بازیکن چند تیمی را برای نتیجه با هزینه کمتر انتخاب می کردند. جادوگری و این جور چیزها موثر نیست. خدا را شکر بازیکنان ممتاز و زحمتکشی داریم و با تلاش آنها نتایج خوبی کسب کرده ایم.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما