وقتی سرمربی شهر عذرخواهی می کند

[ad_1]

بر اساس گزارش ها باشگاه خبرنگاران جوان از جانب مشهداکبر میثاقیان سرمربی خودرو در نشست خبری پس از بازی گل گهر که منجر به شکست دو بر یک تیمش شد، گفت: شانس زیادی برای گلزنی داشتیم. بعد از گل بازیکنان فکر می کردند بازی تمام شده است. تیم حریف بازیکنی به اندازه کل تیم ما است.

او گفت: تیم حریف باتجربه‌تر بود و ما را شکست داد. همه شکستگی ها تلخ است. ما شانس برد داشتیم اما بازیکنانم این را باور نکردند. وقتی همدیگر را دیدیم، بازیکنانم خیلی خوشحال بودند. من چه باشم و چه نباشم تیم ما جزو 10 تیم برتر لیگ خواهد بود. مسئولان باید به انجمن کمک کنند و امکانات را فراهم کنند. من این بازیکنان را در صورت درخواست نگه داشتم. من هدایت این تیم را بر عهده گرفتم. اگر گل گهر را برده بودیم کل لیگ را می بردیم. من تسلیم می شوم و بابت این شکست عذرخواهی می کنم.

سرمربی شهرخودرو گفت: این تیم سقوط نمی کند; من باشم یا نباشم. روند تیم خوب است. این تیم برای من مثل ابومسلم است. یک اجرا هم انجام دادم. این تیم بحث فنی ندارد، بحث ذهنی و استرس است. وقتی ما تعامل داریم، تیم بهتر می شود و در نیمه به تقویت نیاز دارد. من نمی خواهم از تیم انتقاد کنم. ما بازیکن کم داریم و بازیکن کم داریم. من این تیم را نبستم.

او گفت: «اگر من را می‌شناسید، می‌دانید که به شما اجازه نمی‌دهم در تیم من دخالت کنید، حتی اگر آن شخص همسر من باشد. من آن جور آدمی نیستم. من مربی این تیم هستم و در نهایت تقصیر خودم است اما اولین مربی این شهر هستم. شما نمی توانید با مربیگری من مخالفت کنید. اینکه تیم خارج از مشهد تمرین کرده مربوط به مالک است نه من. مثلا اگر من نمی رفتم تیم در مشهد تمرین می کرد؟

میثاقیان گفت: می دانم ناموفق هستم، اما تیم نیاز به تعامل مالک و مسئولان استانی دارد و این تیم مطمئنا می ماند. تو همه تقصیرها را به گردن من می اندازی. فکر می کنی من را ثروتمند کردی؟ دلم گرفته ولی دارم تلاش میکنم اگر محیط تیم خوب نیست و وسعت وجود دارد، پس درون تیم خوب نیست. فردا به تمرین نمی روم و ببینم مالک آماده است تا در مشهد تمرین تیم را انجام دهم.

او گفت: من عضو باشگاه هستم و هر جا که بگویند تمرین می کنیم. الان میخوای قانعم کنی؟ انشاالله تیم سقوط نکنه

منبع; ايسنا

انتهای پیام// س.ع

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما